بیشتر بخوانید

معرفی برنامه تی وی تایم

معرفی اپلیکیشن Tv Time؛ دنیای سینما در کف دستان شما

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

حتما تا به حال بارها پیش آمده که باخودتان فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر اپلیکیشنی وجود داشت تا زمان دقیق پخش فیلم ها و سریال های سینمایی را به ما اعلام کند. یا حتی شاید باخودتان به این موضوع فکر کرده‌اید که کاش می‌شد تا متوجه بشوم که دوستانم در حال حاضر چه فیلم ها و سریال هایی را تماشا می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دیگر چنین چیزی دور از انتظار نیست! اپلیکیشن Tv Time به عنوان منبعی غنی برای فیلم و سریال، تلاش می‌کند تا شما ارتباطی بیشتر و عمیق‌تر در دنیای سینما شکل دهید.

حال اپلیکیشن تی وی تایم چه ویژگی‌هایی دارد؟ به وسیله آن چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ در ادامه در مجله مستر دیالوگ با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به این اپلیکیشن رویایی دنیای سینما بیندازیم.

معرفی اپلیکیشن تی وی تایم

اپلیکیشن تی وی تایم

اپلیکیشن Tv Time با جمع آوری اطلاعات جامع درباره سریال ها و ساخت یک شبکه اجتماعی بزرگ از میلیون ها هوادار، هم فضایی برای بحث و تبادل نظر علاقه مندان به سینما و سریال فراهم کرده است و هم شما را با سریال های محبوب روز جهان آشنا می کند. Tv Time از چهار بخش مجزا به نام های پروفایل، برای شما، فهرست تماشا و برنامه های آینده تشکیل شده است که در ادامه به توضیحاتی در مورد آن ها خواهیم پرداخت.

مشاهده آمار تماشای سریال

یکی از کارهای بسیار مهم و صد البته اعتیاد آوری که می‌توانید در اپلیکیشن تی وی تایم انجام دهید این است که بررسی کنید چه میزان زمان برای تماشای سریال گذاشته‌اید؟ برای مشاهده میزان زمانی که برای تماشای سریال‌ها گذاشته‌اید در ابتدا به بخش پروفایل بروید و از بخش Stats می‌توانید آمار تی وی تایم را مشاهده کنید.

اپلیکیشن تی وی تایم

درواقع در چنین بخشی، آمار براساس سریال‌ها و تعداد اپیزودهایی که تماشا کرده‌اید نشان داده می‌شود. به عنوان مثال اگر به عکس بالا و به کادر دوم نگاه کنید، به طور کامل آمار این‌که چه تعداد اپیزود تماشا کرده‌اید را می‌توانید مشاهده کنید.

آمار جالب‌تر از سریال ها

آمار سریال در برنامه تی وی تایم

TV Show علاوه بر ارائه تخمین زمانی که برای تماشای سریال ها صرف کرده اید (که به صورت ساعت، روز و ماه نمایش داده می شود)، آمار و اعداد جذاب دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. اگر همه سریال هایی که تاکنون دیده اید را در برنامه ثبت کنید، TV Show با رسم یک نمودار به شما نشان می دهد که برای کدام ژانرها بیشتر زمان صرف کرده اید و از کدام سبک ها اصلا لذت نبرده اید.

شاید بپرسید خب چنین آماری به چه کاری می‌آید؟

اپلیکیشن Tv Time از همین آمار و اعداد گفته شده برای پیشنهاد دادن سریال مناسب به شما استفاده می‌کند که می‌توان گفت این قابلیت یکی از مزایای خوب این برنامه محسوب می‌شود.

تاریخ پخش سریال ها

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب برنامه تی وی تایم این است که به شما نشان می‌دهد که چه سریال هایی به زودی پخش می‌شوند و سریال موردعلاقه شما فصل جدیدش در چه تاریخی منتشر خواهد شد. برای مشاهده تاریخ پخش سریال‌ها به بخش Shows مراجعه کنید. از نوار بالا بر روی Upcoming کلیک کنید. در این بخش می‌توانید اپیزودهای پیش رو از سریال های موردنظر خودتان را مشاهده کنید.

تاریخ پخش سریال ها در اپلیکیشن Tv Time

مشاهده آمار تماشای فیلم

تا حدود یکسال گذشته، برنامه تی وی تایم تنها به شما درمورد سریال‌ها اطلاعاتی می‌داد و آمار تماشای فیلم را ثبت نمی‌کرد؛ اما درنهایت باتوجه به رقابتی که میان برنامه‌های مختلف شکل گرفته بود، تی وی تایم تصمیم گرفت تا این قابلیت را به برنامه اضافه کند.

برای مشاهده آمار تماشای فیلم در اپلیکیشن Tv Time، کافی است به بخش پروفایل بروید. از بخش بالای صفحه به انتها رفته و در چنین جایی به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید آمار تماشای فیلم و تعداد فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اید را مشاهده کنید.

آمار تماشای فیلم در برنامه تی وی تایم

باقی موارد برای تماشای این‌که چه ژانرهایی مشاهده کردید یا آمار دقیق‌تر از فیلم‌ها به مانند بخش سریال‌ها می‌باشد.

فیلم های جدید زیر را وارد واچ لیست خودتون بکنید:
معرفی فیلم کلاغ؛ عجیب‌ترین فیلم 2024

فیلم نوریانگ دریای مرگبار 2023؛ پایانی شاهکار برای یک سه گانه

معرفی فیلم اکشن دست انتقام 2024

لیست موردنظر خودتان را بسازید

ساخت لیست در برنامه تی وی تایم

یکی دیگر از کارهای بسیار جالبی که در اپلیکیشن Tv Time می‌توانید انجام دهید این است که براساس مواردی که مدنظرتان هست لیست بسازید. برای چنین کاری کافی است که بر روی فیلم یا سریال موردنظر خودتان کلیک کنید و از بخش بالایی بر روی گزینه Add to List ضربه بزنید. به عنوان مثال ما در بخش بالا لیست بهترین فیلم های آلفرد هیچکاک را ایجاد کرده‌ایم.

از تماشای فیلم با گوشی خسته شدید؟ سری به بلاگ پست روبرو بزنید: 5 لوازم جانبی که برای تماشای فیلم نیاز دارید

به فیلم و سریال واکنش نشان دهید

در Tv Time شما می‌توانید به هر قسمت از هر سریال واکنش نشان دهید و سازندگان برنامه هم امکانات متنوعی برای این منظور در اختیارتان قرار داده‌اند. علاوه بر ارسال تصاویر، ویدیوها و گیف‌ها، این برنامه حتی به شما اجازه می‌دهد که برای هر سریال یا فیلمی که می‌‌خواهید پادکست ضبط کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نمونه‌ای از واکنش دادن و ثبت نظر نسبت به یک اثر سینمایی را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

ثبت نظر در برنامه Tv Time

سریال‌های جدید زیر را وارد واچ لیست برنامه خودتون بکنید:
معرفی و نقد سریال جوکر 2؛ از خنده روده بُر شوید

42تا از بهترین سریال های علمی تخیلی+ آپدیت 2024

معرفی سریال قطب شمال؛ جدیدترین سریال ایرانی 1403

معرفی سریال سایه بلند(The Long Shadow 2023)

در کوئیزها شرکت کنید

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در برنامه Tv Time شما می‌توانید در کوئیزهای سریال‌های مختلف و فیلم‌های سینمایی شرکت کنید. نکته جالب‌تر این‌که این کوئیزها معمولا توسط مخاطبین خود سینما تولید می‌شود؛ به همین جهت شما نیز می‌توانید کوئیز موردنظر خودتان را از اپیزود یک سریال بسازید.

میم در تی وی تایم بسازید

در بروزرسانی های اخیر برنامه محبوب تی وی تایم، قسمتی بسیار جذاب به آن اضافه شده است که با انتخاب یک عکس از هر سریال، می‌توانید آن را به یک میم تبدیل کنید. در این بخش TV Time، امکانات متنوعی مانند رسم نقاشی روی تصاویر، چسباندن برچسب ها، باز کردن جعبه گفتگو و … وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با سبک استوری‌های اینستاگرام اجرا کنید.

اپلیکیشن Tv Time را از کجا دانلود کنیم؟

شما می‌توانید برنامه تی وی تایم را از طریق وب استور گوگل پلی ، سایت بازار یا پلتفرم مایکت دانلود کنید.

کلام آخر

شاید درنهایت از خودتان بپرسید که “چرا باید اصلا اپلیکیشن Tv Time را بریزم؟” در پاسخ به این سوال کلیدی باید گفت که اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید تا هر کارتان طبق برنامه پیش برود و متوجه شوید که عملکردتان چگونه است، تی وی تایم به شما کمک خواهد کرد. با کمک تی وی تایم به درستی متوجه خواهید شد که چه اندازه برای تماشای فیلم و سریال وقت می‌گذارید.

همچنین از طرف دیگر اگر از جمله افرادی هستید که دائما سردرگم هستید و نمی‌دانید که الان چه فیلم و سریالی را تماشا کنید؟ برنامه تی وی تایم شاید شما را از این مسیر جهل و سردرگمی خارج کند.

درنهایت باید گفت که ما در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ، تلاش کردیم تا به معرفی اپلیکیشن تی وی تایم آن‌طور که به کار شما بیاید بپردازیم. اگر از این برنامه استفاده می‌کنید و دوست دارید دیگران شما را دنبال کنند، آیدی خودتان را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...

Master of Content

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. مرسی از اینکه اینقدر خوب اپ رو معرفی کردین. من همین امروز نصبش کردم و خیلی جالب بود. اول ازت میخواد که سریال هایی که دیدی رو وارد کنی و آماری که داد واقعا جالب بود. البته فکر کنم به مرور به استفاده ازش معتاد بشم.

دیدگاهتان را بنویسید