بیشتر بخوانید

مورد انتظارترین انیمیشن های 2024+ تاریخ اکران

مورد انتظارترین انیمیشن های 2024+ تاریخ اکران

زمان مطالعه: 12 دقیقه

فهرست مطالب

ممکن است تنها چند ماه تا آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی باقی مانده باشد. بسیاری از ما با آن‌که بزرگسال محسوب می‌شویم؛ اما منتظر بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ هستیم. در حقیقت، امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که هنوز باور داشته باشد که انیمیشن فقط برای کودکان است و بزرگسالان نباید آن را تماشا کنند! اگر شما نیز جزو بزرگسالانی هستید که مشتاق هستید تا بدانید انیمیشن‌های ۲۰۲۴ در چه زمانی اکران خواهند شد، در ادامه با مجله مستر دیالوگ همراه باشید.

چرا به تماشای انیمیشن می‌نشینیم؟

انیمیشن‌ها نمایانگر خلاقیت بی‌پایان انسان‌ها هستند. بسیاری از مفاهیم و موضوعات که بیان آن‌ها در فیلم‌های عادی دشوار است، با استفاده از انیمیشن به راحتی بیان می‌شوند. با کمک انیمیشن، ما و کودکان به دنیایی می‌رویم که دیگر هیچ عنصر واقعی از دنیای مدرن امروز در آن وجود ندارد. در حقیقت، ما به شخصیت‌های خیالی و دنیای افسانه‌ای علاقه مند می‌شویم. این علاقه ما به شخصیت‌های انیمیشنی باعث می‌شود تا آن‌‎‌ها را همچون عزیزان خودمان دوست بداریم. گاهی حتی از کشته شدن یا مردن یک شخصیت کارتونی غم بیشتری را برای ما نسبت به فیلم‌های واقعی ایجاد می‌کند. علت چنین موضوعی شاید آن باشد که ما شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی را معصوم می‌دانیم و دوست داریم آن‌ها همچون بچه‌هایمان همواره در کنارمان حضور داشته باشند.

 بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۴

هر ساله استودیوهای انیمیشن سازی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با داستان و شخصیت‌های متفاوت و جدیدی راه خود را به دل زندگی و روزمرگی ما باز کنند. اگر نگاهی به سال ۲۰۲۳ داشته باشیم متوجه خواهیم شد که امسال یکی از بهترین سال‌ها برای حوزه انیمیشن محسوب می‌شود. از طرف دیگر باتوجه به اخباری منتشر شده به نظر می‌رسد که انیمیشن های سال ۲۰۲۴ حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. در ادامه تلاش می‌کنیم تا به تعدادی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های ۲۰۲۴ اشاره کنیم.

انیمیشن Spellbound

انیمیشن Spellbound

  • کارگردان: ویکی جنسون
  • بازیگران: ریچل زگلر، نیکول کیدمن، خاویر باردم، جان لیسگو، جنیفر لویس، نیتن لین
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

انیمیشن ۲۰۲۴ طلسم شده یکی از موردانتظارترین عناوین در سال پیش رو است. البته باوجود اعتصابات گسترده نویسندگان و تولید کنندگان انیمیشن، تاریخ دقیقی برای اکران این اثر مشخص نشده است. این انیمیشن در ژانر موزیکال و فانتزی تلاش می‌کند تا داستانی جالب را در سرزمین خیالی لامبریا روایت کند. در این سرزمین جادویی، دختر زیبایی با نام الیان باید تلاش کند تا با طلسمی که سرزمینش را به دو قسمت تقسیم کرده است، مقابله کند. به نظر می‌رسد که این انیمیشن به یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ بدل خواهد شد.

انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

انیمیشن های 2024

  • کارگردان: دوس سانتوس
  • بازیگران: شامیک مور
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

قطعا تاکنون فرصت نشستن و تماشای دو قسمت اول از سری جدید انیمیشن اسپایدرمن را پیدا کرده‌اید. نسخه تازه‌ای از این فرنچایز بسیار مشهور با عنوان “پیرامون دنیای عنکبوتی” چندی پیش، درست ۴ سال پس از اکران قبلی، به نمایش درآمد. پس از اکران قسمت دوم انیمیشن، خبری منتشر شد که سازندگان در نظر دارند قسمت سوم این سری را در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کنند. با این حال، به دلیل وضعیت فعلی اعتصابات گسترده نویسندگان و تولیدکنندگان جلوه‌های ویژه، هنوز مشخص نیست که تاریخ دقیق اکران قسمت سوم چه زمانی خواهد بود.

انیمیشن مردعنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی یکی از پرفروش‌ ترین انیمیشن های جهان محسوب می‌شود.

درباره داستان انیمیشن ۲۰۲۴ “اسپایدرمن: فراتر از دنیای عنکبوتی” ، می‌توان گفت که این اثر در ادامه رخدادهای قسمت دوم قرار دارد. شخصیت اصلی داستان، مایلز مورالز، با یک بحران عظیم مواجه شده است. این بار، او نه تنها باید با یک دشمن جدید به نام “اسپات” مقابله کند، بلکه مردان و زنان عنکبوتی از دنیاهای موازی نیز وجود او را تهدید کرده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مایلز مورالز به تنهایی با کمک گوئن و پیتر پارکر می‌تواند خودش را از چنین مخمصه‌ای نجات دهد یا نه.

در ارتباط با سه گانه انیمیشن مردعنکبوتی، نگاهی به بلاگ پست دیالوگ های انیمیشن مردعنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی در مجله مستر دیالوگ بیندازید. 

انیمیشن Orion and the Dark؛ از فهرست انیمیشن های ۲۰۲۴

انیمیشن ۲۰۲۴ اوریون و تاریکی

  • کارگردان: شان چارمتز
  • بازیگران: جیکوب ترمبلی، پال والتر هازر، وارنر هرزوگ، چلسیا پرتی، راب دلانی
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

یکی دیگر از انیمیشن های ۲۰۲۴ اوریون و تاریکی نام دارد. در واقع این انیمیشن یکی از تاریک‌ترین انیمیشن‌های مورد انتظار در سال پیش رو است. این انیمیشن کمدی به کارگردانی شان چارمتز، در نظر دارد تا داستان پسری کم سن و سال را  روایت کند. بدون شک زمان‌هایی در دوران کودکی تصور کرده‌اید که بسیار معمولی هستید و سایر همکلاسی‌ها یا دوستانتان شما را از نظر معمولی بودن دوست ندارند. باید گفت که انیمیشن اوریون و تاریکی درست در ارتباط با چنین چیزی است. پسرکی که از بیرون کاملا معمولی به نظر می‌رسد اما در درونش احساسات متناقض و شدیدی از ترس و اضطراب را تجربه می‌کند. در میان ترس‌ها و اضطراب‌های بسیار شدیدی که اوریون تجربه می‌کند، بزرگ‌ترین ترس او، وحشت از تاریکی است. آیا او در نهایت خواهد توانست بر این ترس خود غلبه کند؟

انیمیشن ۲۰۲۴ The Ark and the Aardvark

انیمیشن 2024 اوریون و تاریکی

  • کارگردان: جان استونسون
  • بازیگران: آبوری مستر دیالوگ، جنی اسلیت، استفن مرچانت و…
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

در حال حاضر از نیمیشن ۲۰۲۴ “The Ark and the Aardvark” اطلاعات بسیار کمی در دسترس است. البته متاسفانه باید گفت که تاریخ انتشار این انیمیشن مانند بسیاری از فیلم‌ها، به دلیل اعتصاب گسترده نویسندگان مشخص نیست.

براساس اطلاعات حداقلی موجود در خبرگزاری‌ها، داستان این انیمیشن درباره یک آردوارک است که به تازگی وظیفه و مسئولیت سنگین رهبری گروهی از حیوانات را برعهده گرفته است. هرچند سایر حیوانات چندان رهبری او را قبول ندارند و تصور می‌کنند که او فردی نالایق و بی‌تجربه است. حال این رهبر نالایق وظیفه دارد تا حیوانات مختلف را با خودش به کشتی نوح بکشاند! باتوجه به شایعات و اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که با ایده‌ای خلاقانه و جدید روبرو هستیم؛ اما بهتر است تا زود قضاوت نکنیم و منتظر نتیجه بمانیم. به نظر شما آیا این اثر می‌تواند به یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ بدل شود؟

انیمیشن The Secret Life of Pets 3

انیمیشن های 2024

  • کارگردان: کریس ریناد
  • بازیگران: کوین هارت، کریس ریناد، جنی اسلیت، لیک بل و…
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

زندگی مخفی حیوانات یکی دیگر از آثاری است که ارزش جایگذاری در فهرست انیمیشن های ۲۰۲۴ را دارد. این انیمیشن، قسمت سوم و نهایی این فرنچایز محبوب خواهد بود. داستان این انیمیشن درست ده سال پس از دو قسمت قبلی اتفاق می‌افتد. مکس و دوک اکنون از این‌که به امور زندگی روزمره بپردازند خسته‌ شده‌اند و تصمیم دارند تا به تعطیلات تابستانی بروند. به همین منظور کتی برای آن‌ها خانه‌ای برای تعطیلات تابستانی در فلوریدا رزرو می‌کند. حال باید دید که مکس و دوک به همراه حیوانات خانگی‌شان، این تعطیلات را چگونه می‌گذرانند.

انیمیشن شیرشاه؛ Mufasa: The Lion King

شیرشاه از فهرست انیمیشن های 2024

  • کارگردان: بری جنکینز
  • بازیگران: سث روگن، کلوین هریسون جونیور، بیلی ایکنر، آرون پیر
  • تاریخ اکران: ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳

مگر می‌شود به دنیای انیمیشن و کارتون علاقه‌مند باشیم؛ اما از تماشای شیرشاه لذت نبرید؟ شیرشاه جزو آن دسته از انیمیشن‌هایی است که میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان به آن علاقه دارند و از تماشای چندباره آثار آن لذت می‌برند. حالا پس از گذشت مدت زمانی از لایو اکشن شیر شاه، به نظر می‌رسد که انیمیشن ۲۰۲۴ شیرشاه بار دیگر ما را شیفته خودش خواهد کرد. طبق گفته سازندگان، انیمیشن شیرشاه: موفاسا تلاش می‌کند تا ما با شخصیت شیرشاه بزرگ بیشتر آشنا شویم. جالب است بدانید که این انیمیشن دوست داشتنی در سالگرد انتشار انیمیشن اولیه شیرشاه و سالگرد فیلم لایو اکشن شیرشاه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 6 تا از بهترین لایو اکشن های تاریخ؛ از شیرشاه تا علاءالدین

انیمیشن ۲۰۲۴ Elio

انیمیشن "الیو" از بهترین انیمیشن های 2024

  • کارگردان: آدرین مولینا
  • بازیگران: یونس کبریاب، آمریکا فرارا، جمیلا جمیل، برد گرت
  • تاریخ اکران: ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲

انیمیشن جذاب و دیدنی “الیو” در سال ۲۰۲۴ میلادی به نمایش در خواهد آمد. با توجه به اطلاعات محدودی که تاکنون از این اثر منتشر شده، به نظر می‌رسد که تماشاگران با استقبال بسیار گرمی با این انیمیشن برخورد خواهند کرد. این کارتون، که محصول همکاری والت دیزنی و پیکسار است، تلفیقی از سبک‌های علمی-تخیلی، کمدی و ماجراجویی است. داستان این انیمیشن ۲۰۲۴ مربوط به پسربچه ۱۱ ساله‌ای به نام الیو سولیس است که ناگهان به سفیر زمین در بین بیگانگان و موجودات فضایی تبدیل می‌شود! حالا ما باید با الیو همراه شویم و به تجربیات و چالش‌های او در زندگی به عنوان یک پسربچه و سفیر کره زمین گوش دهیم.

انیمیشن The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes Movie

مورد انتظارترین انیمیشن 2024؛ The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes Movie

  • تاریخ اکران: زمانی نامشخص در سال 2024
  • کارگردان: پیتر براون‌گارد
  • صداپیشه‌ها: اریک بائوزا، کندی میلو، پیتر مک‌نیمول

انیمیشن “روزی که زمین منفجر شد” که در ژانر علمی تخیلی و کمدی ساخته شده است، ممکن است بهترین انیمیشن سال 2024 باشد. این فیلم انیمیشنی محصول آمریکا است و توسط پیتر براون گارد کارگردانی شده است. این انیمیشن 2024 اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند براون گارد است و فیلمنامه آن توسط کوین کاستلو نوشته شده است.

انیمیشن 2024 The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes Movie، اولین انیمیشن بلند غیرتلفیقی لونی تونز است که در سینما اکران خواهد شد. داستان فیلم اسپین‌آفی از مجموعه کارتون‌های لونی تونز است و اریک بائوزا در آن صداپیشگی انجام می‌دهد. فیلم “روزی که زمین منفجر شد” که به عنوان انیمیشن مورد انتظار سال 2024 محسوب می‌شود، بر دو شخصیت محبوب دافی داک و پروکی پیگ تمرکز دارد که در حال تلاش برای نجات زمین از حمله بیگانگان هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن پیل+ خلاصه داستان و نمرات

انیمیشن Kung Fu Panda 4؛ از لیست انیمیشن های ۲۰۲۴

پاندای کونگ فو کار از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: مایک میشل
  • بازیگران: جک بلک، داستین هافمن، آنجلینا جولی، سث روگن، جکی چان، آکوافینا، لوسی لیو، دیوید کراس
  • تاریخ اکران: ۱۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد که اسفندماه سال جاری، پر از انیمیشن‌ های ۲۰۲۴ جذاب خواهد بود. قسمت چهارم از سری محبوب “پاندای کنگ فو کار” در ۱۸ اسفندماه سال جاری به نمایش در خواهد آمد. قطعا بسیاری از شما با سه قسمت قبلی این پاندای دوست داشتنی آشنا و مشتاقانه منتظر تماشای قسمت چهارم هستید. جالب است که این سری انیمیشن به چنان محبوبیت بزرگی دست یافته است که در لیست ۱۰ فرنچایز پرفروش جهان قرار گرفته است!

داستان Kung Fu Panda 4 درمورد ماجراجویی جدید پو و دوستان صمیمی‌‎اش است. آن‌ها این بار بایستی در برابر تهدیدی بسیار جدی و ناشناخته ایستادگی کنند. پو و دوستانش برای مبارزه به شهر جدیدی سفر می‌کنند تا در آن‌جا با دشمن خونین خودشان ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: پوستر جدید از انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

انیمیشن The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

دنیای "ارباب حلقه‌ها" از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: کنجی کامیاما
  • بازیگران: برایان کاکس، میراندا اوتو، گایا وایز
  • تاریخ اکران: ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳

در ادامه بررسی انیمیشن‌ های ۲۰۲۴، نمی‌توان از اثر جدیدی از دنیای “ارباب حلقه‌ها” چشم پوشی کرد. اصلا مگر می‌توانیم از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۴ میلادی صحبت کنیم اما به به “ارباب حلقه‌ها” اشاره‌ای نکنیم؟! “ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” یک اثر فانتزی است که توسط کنجی کامیاما کارگردان شده و محصول مشترک کشورهای آمریکا، ژاپن و نیوزیلند است. این انیمیشن براساس سه گانه “ارباب حلقه‌ها” نوشته جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) ساخته شده و به عنوان پیش‌داستان فیلم “ارباب حلقه‌ها: دو برج” (۲۰۰۲) به روی پرده خواهد رفت. داستان این انیمیشن در ۱۸۳ سال قبل از وقایع فیلم رخ می‌دهد و با ماجراهای پادشاه افسانه‌ای روهان همراه می‌شود که باید با یک ارتش بزرگ در دفاع از سرزمین خود در برابر نیروهای متجاوز بجنگد. بنابراین باتوجه به جزئیاتی که از این انیمیشن منشر شده است، ارزش دارد که به انتظار آن بنشینیم.

انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths

انیمیشن های 2024

  • کارگردان: نامشخص
  • بازیگران: نامشخص
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

اگر از کارتون‌های ابرقهرمانی خوشتان می‌آید، انتشار “لیگ عدالت: بحران در زمین‌های بیکران” در سال ۲۰۲۴ می‌‎تواند خبر بسیار خوبی برای شما باشد. این اثر یازدهمین عنوان در سری “دنیای فردا” (Tomorrowverse) است و بر اساس کمیکی با همین نام ساخته شده است. در این انیمیشن ۲۰۲۴، آزاد شدن آنتی مانیتور در چندجهانی دی‌سی باعث می‌شود که سرنوشت زمین‌های موازی تحت تهدید جدی قرار گیرد. در چنین وضعیتی، لیگ عدالت با حضور ابرقهرمانان مشهوری همچون بتمن، سوپرمن، واندرومن، فلش و… تلاش خواهند کرد تا بار دیگر جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند.

انیمیشن دوست داشتنی ریو

ریو از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: نامشخص
  • بازیگران: نامشخص
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

ریو جزو آن دسته از آثار سینمایی و کارتونی است که نه تنها کودکان و نوجوانان از تماشای آن لذت می‌برند، بلکه بسیاری از بزرگسالان شیفته کرکترها و داستان آن هستند. Rio 3 از فهرست انیمیشن های ۲۰۲۴ قرار است تا در ژانر کمدی دنباله‌ای بر اتفاقات دو قسمت قبلی باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از داستان این فیلم منتشر نشده است و در ابتدا قرار بود تا این فیلم در ۲۰ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ اکران شود؛ اما باتوجه به اعتصابات گسترده همچنان تاریخ اکران آن مشخص نیست.

انیمیشن ۲۰۲۴ Inside Out 2

درون و بیرون از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: کلسی من
  • بازیگران: ایمی پولر و…
  • تاریخ اکران» ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳

“درون و بیرون” یکی از انیمیشن‌های مشهوری است که به نظر می‌رسد قرار است حسابی در سال ۲۰۲۴ میلادی غوغایی به پا کند! نسخه اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست با دریافت امتیازات بالا از منتقدان و فروش خوب در گیشه، موفقیت زیادی کسب کند. با توجه به چنین موفقیت‌هایی، انتظار می‌رفت که دنباله‌ای برای آن ساخته شود. حالا پس از گذشت حدود یک دهه از انتشار “درون و بیرون”، دنباله آن توسط والت دیزنی و پیکسار ساخته شده و در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. در این قسمت، داستان رایلی و احساساتش را دوباره دنبال خواهیم کرد. حال باید دید که با تغییرات جدید در زندگی رایلی، او چه احساساتی را تجربه خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت که درون و بیرون جزو آن دسته از انیمیشن های ۲۰۲۴ است که ارزش انتظار را دارد.

انیمیشن ۲۰۲۴ Toto: The Dog-Gone Amazing Story of the Wizard of Oz

لیست انیمیشن های 2024

  • کارگردان: الکس تایمبرز
  • بازیگران: نامشخص
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

یکی از انیمیشن‌های ۲۰۲۴ که بسیاری از مردم با اشتیاق منتظر آن هستند، “Toto: The Dog-Gone Amazing Story of the Wizard of Oz” نام دارد. با وجود اینکه اطلاعات دقیق و جامعی درباره این انیمیشن در دسترس نیست، بسیاری فکر می‌کنند که طراحی این انیمیشن بسیار منحصر به فرد و خاص خواهد بود. این انیمیشن جذاب و متفاوت قرار است که داستان جادوگر شهر اوز را از زاویه دید همدم وفادارش، دوروتی، به شکل متفاوتی بازگو کند. اگر از جمله افرادی هستید که با داستان جادوگر شهر اوز خاطره دارید، پیشنهاد می‌کنیم که منتظر تماشای این اثر بمانید.

انیمیشن Garfield؛ از فهرست کارتون های ۲۰۲۴

گارفیلد از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: مارک دیندال
  • بازیگران: کریس پرت، ساموئل ال. جکسون، نیکلاس هولت، هانا ودینگهام، برت گلدستین
  • تاریخ اکران: ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۳

گارفیلد جزو یکی از مورد انتظارترین انیمیشن های ۲۰۲۴ است. پس از سال‌ها انتظار به نظر می‌رسد که امسال شاهد حضور گارفیلد در سینماها خواهیم بود. بار دیگر کریس پرت درنظر دارد تا با صداپیشگی در این نقش، علاقمندان به دنیای سینما را مجذوب خود کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات چندان دقیقی از داستان و روند تولید این انیمیشن ۲۰۲۴ در دسترس نیست. در صورتی‌که اطلاعات بیشتری از این انیمیشن منتشر شود، در مجله مستر دیالوگ آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

درمورد انیمیشن گارفیلد 2024 بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴+ خلاصه داستان و جدیدترین اخبار

انیمیشن Despicable Me 4

از فهرست انیمیشن های 2024

  • کارگردانان: پاتریک دیلیج و کریس رناد
  • بازیگران: استیو کارل، جیسون سیگل، پیر کافین، کریس رناد، میراندا کازگرو
  • تاریخ اکران: ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۳

“من نفرت انگیز ۴” یکی از انیمیشن‌های برجسته و مورد انتظار سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این اثر ادامه‌ای از مجموعه انیمیشن‌های “من نفرت انگیز” خواهد بود. استودیو ایلومینیشن در حال حاضر بر روی تولید قسمت جدید این مجموعه انیمیشنی کار می‌کند و درنظر دارد تا قسمت چهارم انیمیشن ۲۰۲۴ من نفرت انگیز در ماه جولای سال پیش‌رو منتشر شود. خبر ساخت “من نفرت انگیز ۴” برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در فوریه ۲۰۲۲، تاریخ اکران آن برای تابستان ۲۰۲۴ اعلام شد. جزئیات دقیق داستان فیلم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد که داستان آن در ادامه قسمت سوم “من نفرت انگیز” دنبال خواهد شد.

انیمیشن Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie

نجات بیکینی باتم از انیمیشن های 2024

  • کارگردان: لیزا جانسون
  • بازیگران: تام کنی، جانی ناکسویل، گری گریفین و…
  • تاریخ اکران: نامشخص در سال ۲۰۲۴

وقتی بیکینی باتم به طور ناگهانی از اقیانوس بیرون می‌آید، سندی چیکس و باب اسفنجی به تگزاس سفر می‌کنند. در آنجا آن‌ها با خانواده سندی آشنا می‌شوند و در نهایت باید بیکینی باتم را از چنگ یک مدیر عامل شرور رهایی بخشند. به نظر می‌رسد که این انیمیشن پتانسیل آن را دارد تا به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن های ۲۰۲۴ بدل شود.

اگر به شخصیت باب اسفنجی علاقه دارید، نگاهی به بلاگ پست معرفی انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی+ خلاصه داستان بیندازید. 

انیمیشن 2024 Doraemon: Nobita’s Earth Symphony

Doraemon: Nobita’s Earth Symphony

  • تاریخ اکران: مارس 2024
  • کارگردان: کازواکی ایمای
  • صداپیشه‌ها: واسابی میزوتا، مگومی اوهارا، یومی کاکازو

دورایمون که یکی از انیمیشن‌های برجسته سال 2024 است، داستانی موسیقی‌محور را روایت می‌کند. در این فیلم، دورایمون و دوستانش یک سفر ماجراجویانه را برای نجات دنیا از یک بلایا بزرگ آغاز می‌کنند. آن‌ها در سراسر جهان با استفاده از موسیقی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و در این راه دوستان بسیاری پیدا می‌کنند.

جمع بندی

انیمیشن و کارتون امروزه جزوی جدا نشدنی از لیست تماشای بزرگسالان و کودکان محسوب می‌شوند. باتوجه به اکران انیمیشن‌های بسیار خوب در سال‌های گذشته، دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که عقیده داشته باشد که انیمیشن تنها برای کودکان و نوجوانان است. از طرف دیگر استقبال گسترده مخاطبین بزرگسال در سال گذشته از انیمشین‌هایی همچون اسپایدرمن و سوپر ماریو باعث شد تا بار دیگر به استودیوها ثابت شود که بزرگسالان مخاطب همیشگی و پروپاقرص انیمیشن‌ها هستند. به همین جهت در این پست از مجله مستر دیالوگ تصمیم گرفتیم تا به تعدادی از موردانتظار‌ترین انیمیشن های ۲۰۲۴ نگاهی داشته باشیم تا شما به همراه کودکانتان برنامه ریزی خوبی برای تماشای این آثار انجام دهید.

در نهایت خوشحال می‌شویم تا در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید که بیشتر از همه در سال ۲۰۲۴ میلادی، منتظر چه انیمیشنی هستید؟

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بیشتر از همه منتظر پارت دوم فیلم اسپایدرمن هستم. هرچند تماشای دوباره پاندای کونگ فو کار واقعا لذت بخش و یک نوستالژی محسوب میشه.

دیدگاهتان را بنویسید