بیشتر بخوانید

اخبار جدید از فیلم Joker Folie A Deux

اخبار جدید از فیلم Joker Folie A Deux

فیلم Joker Folie A Deux جزو یکی از موردانتظارترین فیلم‌ها در سال جاری محسوب می‌شود. به تازگی اخبار و حواشی جدیدی در ارتباط با این فیلم منتشر شده که در ادامه با مجله سینمایی مستر دیالوگ همراه باشید تا نگاهی به این اخبار بیندازیم.

فیلم جوکر 2 ژانر موزیکال را به لرزه در می‌آورد

اخبار جدید فیلم Joker Folie A Deux

مجله امپایر اعلام کرده است که فیلم Joker Folie A Deux ژانر موزیکال در سینما را به چالش می‌کشد:

“شیوه آوازخوانی شخصیت‌ها، درک ما از یک فیلم موزیکال را به چالش می‌کشد. دیگر خبری از صحنه‌های رقص و آواز بزرگ در خیابان‌ها نیست. فقط آرتور و هارلی هستند که دنیای خودشان را با هم به اشتراک می‌گذارند.”

فیلم Joker Folie A Deux چگونه خواهد بود؟

اخبار جدید از فیلم Joker Folie A Deux

مجله امپایر، فیلم Joker Folie A Deux را اینگونه توصیف می‌کند:

“یک کاوش وحشیانه در شخصیت دوگانه آرتور، که بیشتر در لوکیشن‌های آرکهام و دادگاه گاتهام اتفاق می‌افتد، جایی که او به خاطر قتل‌هایی که در فیلم اول انجام داده محاکمه می‌شود. این یک درام جنایی خشن نیست. و آماده باشید که آواز بخوانید. این دنباله واقعاً هیجان‌انگیز است. این یک انحراف از آن‌چه که از جوکر می‌شناسیم و سینمای موزیکال محسوب می‌شود.”

مصاحبه جدید لیدی گاگا در ارتباط با فیلم جوکر 2

لیدی گاگا در مصاحبه با مجله امپایر اظهار داشت که فیلم Joker Folie A Deux ژانر مشخصی ندارد:

“این فیلم به یک ژانر خاص محدود نمی‌شود. این فیلم همزمان یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی، یک درام و یک تراژدی است. گفتن اینکه این فیلم کمدی ندارد هم سخت است چون صحنه‌های بسیار خنده‌داری دارد. علاوه بر این، موسیقی به شیوه‌ای بسیار خاص در این فیلم استفاده شده است.”

در واقع، لیدی گاگا بیان می‌کند که فیلم “Joker Folie A Deux” ترکیبی از ژانرهای مختلف است و به راحتی نمی‌توان آن را در یک قالب مشخص جای داد.

موسیقی در فیلم جوکر 2

موسیقی در فیلم جوکر 2

مجله امپایر در مورد عناصر موسیقیایی فیلم Joker Folie A Deux این‌گونه می‌گوید:

“شیوه‌ای که شخصیت‌ها در این فیلم آواز می‌خوانند، درک ما از یک موزیکال را به چالش می‌کشد. هیچ رقص خیابانی یا گروه کر وجود ندارد. فقط آرتور و لی می‌خوانند و آن هم نه به طور اتفاقی.”

همچنین تاد فیلیپس در مصاحبه خود با مجله امپایر درمورد اهمیت موسیقی در فیلم جوکر 2 می‌گوید:

“موسیقی بخش بسیار مهمی از فیلم است، اما ما نمی‌خواستیم یک فیلم موزیکال شبیه به فیلم “شیکاگو” بسازیم. ایده ما این بود که بدون محدودیت‌های سنتی، یک حس موسیقایی به فیلم بدهیم. ما می‌خواستیم در لحظه‌های مختلف، یک حس زنده و پویا ایجاد کنیم، بدون اینکه همه چیز خیلی برنامه‌ریزی شده یا رقص‌گونه به نظر برسد.”

 کاترین کینر در چه نقشی بازی می‌کند؟

کاترین کینر در فیلم جوکر 2

مجله امپایر تأیید کرده است که کاترین کینر نقش ماریان استوارت، وکیل جوکر را در فیلم Joker Folie A Deux ایفا می‌کند.
در این مقاله آمده است:

“او معتقد است که رفتار آرتور نتیجه‌ی یک کودکی پر از آزار و اذیت بوده که منجر به شکسته شدن شخصیت او شده است. او امیدوار است که هیئت منصفه جوکر را به عنوان یک مجرم نبیند، بلکه او را به عنوان قربانی جنون خودش در نظر بگیرند.”

آیا هاروی دنت در این فیلم حضور دارد؟

تاد فیلیپس در مصاحبه با مجله امپایر در مورد حضور هاروی دنت در فیلم Joker Folie A Deux می‌گوید:

“اینکه دادستان عمومی که پرونده آرتور را پیگیری می‌کند، هاروی دنت است، یک راه عالی برای نشان دادن این است که ما هنوز در گاتهام هستیم.”

آیا شخص دیگری قرار بود به جای هارلی کویین ایفای نقش کند؟

تاد فیلیپس در مصاحبه با مجله امپایر می‌گوید از همان ابتدا لیدی گاگا را برای نقش هارلی کویین در فیلم Joker Folie A Deux در نظر داشته است:

“من واقعاً عاشق او بودم، تمام انرژی و هیجانش را دوست داشتم. بنابراین وقتی من و اسکات [سیلور] شروع به نوشتن این فیلمنامه کردیم و موسیقی را به عنوان بخش بزرگی از فیلم در نظر گرفتیم، می‌خواستیم کسی را داشته باشیم که بتواند مثل او موسیقی را به فیلم بیاورد.”

باتوجه به جزئیاتی که تاد فیلیپس و بازیگران از فیلم Joker Folie A Deux منتشر کرده‌اند به نظر می‌رسد که با اثری بسیار متفاوت و خوش ساخت روبرو هستیم. با این حال به نظر شما آیا این فیلم می‌تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند؟ آیا می‌تواند طرفداران دنیای کامیک بوک را راضی نگه دارد؟

منبع: مجله امپایر

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید