بیشتر بخوانید

فیلم mean girls 2024

معرفی فیلم mean girls 2024+ خلاصه داستان و نمرات

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

فیلم mean girls 2024 جدیدترین ساخته کمدی تلاش می‌کند تا بار دیگر با اقتباسی متفاوت خنده را به لبان شما به یاد آورد. در ادامه با مجله مستر دیالوگ همراه باشید تا بررسی کنیم که جدیدترین ساخته «آرتورو پرز جونیور» و «سامانتا جین» آیا ارزش تماشا کردن دارد یا نه؟

معرفی فیلم mean girls 2024

فیلم mean girls 2024
  • سال ساخت: 2024
  • ژانر: کمدی و موزیکال
  • کارگردان: «آرتورو پرز جونیور» و «سامانتا جین»
  • بازیگران: رنه رپ، آنگوری رایس و…
  • امتیاز(IMDB): 6.2 از 10
فیلم mean girls را بدون شک در سال 2004 به یاد می‌آورید. در این فیلم با دنیای دخترانه نوجوانی آشنا می‌شوید. دختری نوجوان که پیش‌تر در فضایی متفاوت با محیط دبیرستانی زندگی می‌کرده، اکنون به اجبار باید وارد محیط دبیرستانه با جوی دخترانه شود. او در چنین فضایی باید خودش را آماده کند تا با چالش‌های دخترانه زیادی در مدرسه دست و پنجه نرم کند. حال نکته جالبی که وجود دارد این است که نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم mean girls 2024 در درستان تینا فی و تیم میدوز است. هر دوی این عزیزان در نسخه 2004 نیز حضور داشتند و با قلم خود توانستند تا اثر تاثیرگذاری را در صنعت کمدی تولید کنند. حال شاید این سوال برایتان مطرح شود که چرا تماشای اقتباسی جدید از این فیلم ارزش دارد؟ تلاش خواهیم کرد تا به نحوی به این سوال در ادامه پاسخ دهیم.
اگر به دنبال لذت بردن از تماشای فیلم های کمدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست معرفی 15 فیلم کمدی 2023+ خلاصه داستان و نمرات در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

خلاصه داستان فیلم دختران بدجنس 2024

خلاصه داستان فیلم mean girls 2024
کیدی هرون یک نوجوان است که برای بار اول به یک مدرسه دبیرستانی در آمریکا می‌رود. او تا به حال با پدر و مادر پژوهشگرش در افریقا زندگی کرده و تا سن 16 سالگی در خانه تحصیل می‌کرد. با ورود به دبیرستان، سریعاً با واقعیت‌های گروه‌های اجتماعی و چالش‌های سازگاری با محیط جدید و همسنانش روبرو می‌شود. دو دانش‌آموز به نام‌های جنیس و دامیان، به او توضیح می‌دهند که چگونه سلسله مراتب اجتماعی در دبیرستان کار می‌کند. یک نوع سیستم طبقاتی در گروه‌ها وجود دارد: در بالای این سیستم، گروهی به نام «پلاستیکی‌ها» قرار دارند که شامل سه دختر محبوب و زیبا در مدرسه است. رهبر این گروه، رجینا جورج است که به عنوان «ملکه زنبورها» شناخته می‌شود. او بسیار اقتدارگراست و حتی تصمیم می‌گیرد که دوستانش در چه روزی چه رنگی لباس بپوشند. سرانجام کیدی هرون تصمیم می‌گیرد برای این‌که بر محبوبیت خودش در دبیرستان بیفزاید به جمع پلاستیکی‌ها وارد شود؛ اما وارد شدن به این جمع با چالش‌های جدیدی برای او همراه است که منجر می‌شود تا…

چرا تماشای فیلم دختران بدجنس 2024 ارزش تماشا کردن دارد؟

بدون شک سوالی که در ارتباط با هر فیلم جدید به ذهن ما می‌رسد این است که آیا این فیلم ارزش تماشا کردن دارد یا نه؟ فیلم mean girls 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما برای تماشای این اثر سینمایی کمدی چند دلیل می‌توانیم برای شما بیاوریم.

تجربه حال خوب

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال تماشای فیلمی می‌‌گردید که کمی حال خودتان را خوب کنید، فیلم دختران بدجنس 2024 می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این فیلم سرشار از لحظات شیرین، کمدی و شوخی‌های بسیار جذاب است. همچنین اگر دوست دارید تا فیلم‌ های حال خوب کن بیشتری تماشا کنید، بر روی اینجا کلیک کنید.

یاد خوش گذشته

اگر در حال حاضر این بلاگ پست را می‌خوانید، این امکان وجود دارد که پیش‌تر در طی سالیان گذشته به تماشای نسخه 2004 فیلم دختران بدجنس نشسته باشید. شاید این فیلم اقتباسی، به تصویر کشیدن داستانی قدیمی باشد؛ اما اگر به دنبال خاطره بازی با گذشته شیرین صنعت کمدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به تماشای فیلم mean girls 2024 بنشینید.

نگاهی متفاوت به دوران نوجوانی

دوران نوجوانی با پستی و بلندی‌های بسیاری همراه است. درست در چنین دورانی است که ما در سردرگمی و ابهام بزرگی در بخش‌های مختلف زندگی‌مان به سر می‌بریم و خیلی از اوقات حتی نمی‌دانیم که دقیقا در زندگی چه چیزی می‌خواهیم؛ درست در چنین زمانی است که فضای دبیرستان، خانواده و جامعه به شکل‌های مختلف به ما فشار می‌آورند. بدون شک فشارهای دوستی، شغلی، اجتماعی، روابط جنسی و… را در دوران دبیرستان به یاد می‌آورید. فیلم دختران بدجنس 2024 تلاش دارد تا نگاهی دوباره به فشار دوران نوجوانی و تلاش‌های ما برای رسیدن به هویتی مشخص را به تصویر بکشد. کیدی درواقع جلوه‌ای از دختر نوجوانی است که علی رغم فشارهای مختلف، هنوز راه زیادی دارد تا هویت و مسیر خود را در زندگی پیدا کند.
اگر به فیلم های تینیجری علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست 10 فیلم تینیجری مناسب نوجوانان+ خلاصه داستان در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

نمرات فیلم mean girls 2024

نمرات فیلم دختران بدجنس 2024 فیلم دختران بدجنس 2024 از نظر دریافت نمرات از جانب منتقدین، عملکردی متوسط را داشته است. این فیلم از جانب سایت متاکریتیک امتیاز 58 از 100 و از جانب سایت راتن تومیتوز امتیاز 70 از 100 را کسب کرده است؛ اما وضعیت در سایت IMDB کمی متفات به نظر می‌رسد. مخاطبین دنیای سینما می‌توان گفت دید کمی مثبت‌تر به این فیلم داشته‌اند و در مجموع نمره 6.2 از 10 را کسب کرده است. نظر شما چیست؟ آیا این فیلم درمجموع امتیاز خوبی را کسب کرده است؟ شما به عنوان یک مخاطب چه امتیازی به فیلم دختران بدجنس می‌دهید؟

معرفی بازیگران فیلم mean girls 2024

در ادامه و در آخرین بخش از معرفی فیلم دختران بدجنس نگاهی به تعدادی از بازیگران آن خواهیم انداخت.

آقای Jon Hamm

بازیگر Jon Hamm در فیلم دختران بدجنس 2024
جان هم بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در تاریخ دهم مارس ۱۹۷۱ در ایالت میزوری به دنیا آمد. او از سال ۱۹۹۶ شروع به کار در صنعت سینما کرد و بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال مد من شناخته شده است. در کارنامه هنری او، افتخاراتی از جمله نامزدی و دریافت جوایزی چون امی، گلدن گلوب، ساترن، ام تی وی، ستلایت، آنی و گیلد وجود دارد.
بیشتر تماشا کنید: بهترین مینی سریال های خارجی که باید تماشا کنید+ آپدیت 2024

Angourie Rice در فیلم دختران بدجنس 2024


Angourie Rice در فیلم دختران بدجنس 2024
انگوری رایس، که در اول ژانویه ۲۰۰۱ در سیدنی متولد شد، نام خود را از یک شهر در نیو ساوت ولز گرفته است، جایی که مادربزرگش زندگی می‌کرد. پدرش، جرمی رایس، یک کارگردان و مادرش، کیت رایس، یک نویسنده استرالیایی است. او با والدینش در ملبورن زندگی می‌کرد و همچنین برای مدت پنج سال در پرث و یک سال در مونیخ زندگی کرده است. او در فیلم mean girls 2024 در نقش شخصیت کیدی به ایقای نقش پرداخته است. شاید با تماشای این اثر بتوانید دید بهتری از بازیگری این هنرپیشه جوان داشته باشید.
اگر به دنیای بیوگرافی بازیگران علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به صفحه بیوگرافی مجله مستر دیالوگ بیندازید.

از دیگر بازیگران فیلم دختران بدجنس 2024 می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

جمع بندی

فیلم دختران بدجنس 2024 جزو یکی از بهترین فیلم های کمدی 2024 محسوب می‌شود. این فیلم با اقتباسی قابل قبول از نسخه قبلی همین اثر تا به الان توانسته نظر بسیاری از دوست داران دنیای کمدی را نسبت به خود جلب کند. از جهت اهمیت این اثر سینمایی، در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ تلاش کردیم تا توضیحات مختصر و مفیدی درمورد فیلم mean girls 2024 به شما عزیزان بدهیم. امیدوار هستیم از تماشای این فیلم لذت ببرید.
به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید