بیشتر بخوانید

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن+ خلاصه داستان،‌نمرات و بازيگران

زمان مطالعه: 9 دقیقه

فهرست مطالب

سريال های کره ای برخلاف آن‌چه که عموم تصور می‌کنند در ژانرهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. مخاطبین سریال های کره ای امروزه به تولیدات این کشور فراتر از محتواهای عاشقانه یا تاریخی نگاه می‌کنند. سریال با شوهرم ازدواج کن یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی کره‌جنوبی است که از ابتدای سال 2024 میلادی شروع به پخش کرده است. در ادامه این مقاله از مستر دیالوگ با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دقیق‌تر سریال Marry My Husband بپردازیم.

معرفی سریال Marry My Husband

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن

  • تولید کننده: کشور کره جنوبی
  • شبکه پخش کننده: تی‌وی‌ان و آمازون پرایم ویدئو
  • نام کره‌ای سریال: 내 남편과 결혼해줘
  • ژانر: کمدی، درام و فانتزی
  • سال انتشار: 2024
  • کارگردان: پارک ون-گوک (Park Won-guk) و هان جین-سئون (Han Jin-seon)
  • تعداد قسمت‌‌ها: 16 قسمت

سریال با شوهرم ازدواج کن، یکی از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین سریال های کره ای محسوب می‌شود که اخیرا منتشر شده است. این سریال، علاوه بر کره، در کشورهای متعددی بر روی آنتن رفته است و در همین مدت کوتاه توانسته نظر مثبت بینندگان را به سوی خود جلب کند. ژانر سریال با شوهرم ازدواج کن، کمدی، درام و فانتزی است؛ ترکیبی استادانه از چند ژانر محبوب سینما که یک مجموعه تلویزیونی جذاب و تماشایی را ایجاد کرده است. کارگردانی سریال Marry My Husband را پارک ون-گوک (Park Won-guk) و هان جین-سئون (Han Jin-seon) برعهده داشته‌اند.

زمان پخش سریال سریال با شوهرم ازدواج کن

در مورد زمان پخش سریال با شوهرم ازدواج کن، باید گفت که اولین قسمت از این سریال کره‌ای در تاریخ 1 ژانویه 2024 معادل 11 دی 1402 در کره‌جنوبی منتشر شد. همزمان با انتشار سریال Marry My Husband، در کره‌جنوبی، این سریال به‌صورت اینترنتی در بسیاری از کشورهای جهان، همچون آمریکا، انگلیس، آلمان و… نیز منتشر شد.

تعداد قسمت های سریال Marry My Husband

تعداد قسمت های سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن تا به اینجای کار، 16 اپیزود بوده است. باید دید که در ادامه مسیر بر تعداد قسمت‌های آن افزوده خواهد شد یا نه؟! مدت زمان پخش هر قسمت این سریال کره‌ای نیز چیزی در حدود 1 ساعت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد سریال Marry My Husband در ادامه همراه مجله مستر دیالوگ باشید..

اگر به سریال های کره ای علاقمند هستید، نگاهی به بلاگ پست معرفی 10 سریال کره ای ۲۰۲۴؛ مورد انتظارترین سریال های کره ای 2024 بیاندازید. 

خلاصه داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

خلاصه داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

همان‌طور که اشاره کردیم، سریال با شوهرم ازدواج کن از یک ژانر کمدی، درام و فانتزی برخوردار است. البته خوب است بدانید که فیلم‌نامه این سریال کره‌ای، جنبه‌ای ملودرام دارد. همچنین، نویسنده با بهره‌گیری از عناصری همچون انتقام، به این فیلم‌نامه قوت و عمق بیشتری بخشیده است. فیلم‌نامه سریال Marry My Husband، به قلم شین یوو-دام (Shin Yoo-dam) نوشته‌شده است؛ نویسنده‌ای ماهر و توانا در خلق داستان‌های جذاب و خیره‌کننده!

سریال با شوهرم ازدواج کن، داستان زندگی یک زن به نام جی وون را روایت می‌کند که با مردی به نام پارک مین هوان زندگی مشترکی را شروع کرده است. جی وون زندگی خوش و خرمی دارد و علاوه بر انجام وظایف خانه، فعالیت‌های خارج از خانه نیز دارد و تلاش می‌کند تا به هر طریقی به همسرش کمک کند و زندگی مشترک خوبی را برای خود بسازد. اما جالب‌ترین بخش داستان زمانی است که جی وون مشکوک می‌شود که همسرش، پارک مین هوان، با دوست نزدیکش رابطه دارد و در نتیجه به او و زندگی مشترکشان خیانت کرده است.

خیانت پنهانی از دید جی وون سبب می‌شود تا بحث و درگیری میان او و همسرش ایجاد شود. سرانجام، درگیری فیزیکی میان جی وون و همسرش باعث کشته‌شدن جی وون می‌شود! اما این اتفاق موجب پایان داستان نمی‌شود و جی وون، به‌طور خارق‌العاده‌ای خود را در 10 سال پیش پیدا می‌کند. یعنی درست زمانی که تازه با پارک مین هوان آشنا شده و در حال قرارگذاشتن با او است! حالا او سعی دارد تا از این فرصت استفاده کند و انتقام خود را از شوهرش بگیرد؛ موضوعی که سبب می‌شود تا جی وون با ماجراها و چالش‌های عجیب و بسیاری مواجه شود که…

اگر به سریال های کره ای با موضوع عاشقانه و خیانت علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست معرفی 8 فیلم کره ای عاشقانه در مجله مستر دیالوگ بیاندازید. 

آیا این سریال را در حضور کودکان می‌توان مشاهده کرد؟

این روزها، سریال های کره ای و ترکی در میان خانواده‌های ایرانی جایگاه خاصی پیدا کرده است. به همین جهت بسیار این امکان وجود دارد که والدین در حضور کودکان یا نوجوانان خود به تماشای این سریال‌ها بنشینند. در کنار نکاتی که این سریال درمورد ازدواج و طلاق به آن‌ها اشاره می‌کند، والدین بایستی توجه کنند که محتوای این سریال سرشار از اتفاقات جنسی و خیانت است. به همین جهت مجله سینمایی مستر دیالوگ محتوا این سریال را به مخاطب زیر 18 سال توصیه نمی‌کند.

با این وجود اگر با فرزند یا نوجوان خودتان این سریال را تماشا کردید، درباره مسائل زیر با او صحبت کنید:

  • راجع به انفعال انسانی که تنهاست، در برابر خواست اطرافیان گفت و گو کنید.
  • راجع به مفهوم تعهد، خیانت، انتقام گفت و گو کنید.
  • به نظر شما نحوه‌ی انتقام گیری جی‌وون از مین‌هوان و سومین درست بود؟

شخصیت‌ های سریال Marry My Husband

در ادامه به معرفی مختصری از شخصیت های سریال کره ای Marry My Husband می‌پردازیم.

کانگ جی‌وون

دختری ساده و بی‌اعتماد به نفس پس از کشف رابطه‌ی پنهانی میان شوهرش و بهترین دوستش، سومین، تصمیم به انتقام می‌گیرد. او به کمک یو جی‌هیوک به ده سال قبل برمی‌گردد تا انتقام خود را بگیرد. در طول این مسیر، احساسات عمیقی نسبت به جی‌هیوک در دلش شکل می‌گیرد و پس از اجرای نقشه انتقام، در نهایت با او ازدواج می‌کند.

یو جی هیوک

یو جی هیوک مردی است که همیشه در زندگی خود احساساتش را نسبت به دیگران نادیده گرفته است. او اکنون بعد از تصادفی که برایش اتفاق می‌افتد و مانند جی‌وون به سال 2013 میلادی باز می‌گردد، متوجه می‌شود که باید در زندگی به موقع و درمان مناسب احساسات خودش را ابراز کند. به همین جهت او بالاخره به کانگ جی‌وون درمورد علاقه خودش می‌گوید و همین ابراز علاقه منجر به ازدواج آن دو می‌شود.

پارک مین هوان

او در زندگی اولش شوهر جی‌وون بود و به او خیانت کرد و در نهایت با همدستی سومین، جی‌وون را به قتل رساند. مین‌هوان فردی هوس‌باز و بی‌اراده است که در نهایت به سزای اعمالش می‌رسد.

جونگ سومین

سومین، دوست صمیمی جی‌وون، در زندگی اول از اعتماد و احساسات جی‌وون سوءاستفاده کرد و با نیرنگ و حسادت به دنبال منافع خود بود. در زندگی دوم نیز به جی‌وون خیانت می‌کند و با همان حیله‌گری به او آسیب می‌زند، اما این بار جی‌وون تصمیم می‌گیرد در برابرش مقاومت کند و دیگر سکوت نمی‌کند.

بازیگران سریال Marry My Husband

در بخش اول مقاله، ما به بررسی سریال Marry My Husband 2024 پرداختیم. بازیگران با استعداد و قدرتمند سینمای کره در این سریال کمدی و فانتزی نقش آفرینی کرده‌اند. در این قسمت از مقاله، ما به معرفی بازیگران سریال کره‌ ای با شوهرم ازدواج کن خواهیم پرداخت و بیوگرافی مختصری از هر یک را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. لطفا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پارک مین-یونگ؛ بازیگر نقش جی وون در سریال با شوهر من ازدواج کن

معرفی سریال Marry My Husband 2024

هنرپیشه جوان و پرطرفدار سینما و تلویزیون کره، پارک مین-یونگ (Park Min-Young)، در تاریخ 4 مارس 1986 معادل 13 اسفند 1364 در این کشور چشم به جهان گشود. پارک مین-یونگ ازجمله بازیگران فعال و سخت‌کوش سینمای کره‌جنوبی در دهه گذشته محسوب می‌شود. جالب است بدانید که پارک مین-یونگ به‌عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار سینمای کره شناخته می‌شود که در سریال با شوهرم ازدواج کن نیز در نقش شخصیت اصلی سریال حضور دارد.

قد پارک مین-یونگ در حدود 1 متر و 63 سانتی‌متر است. همان‌طور که اشاره کردیم، وی در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار پارک مین-یونگ می‌توان به The Good the Bad the Weird (2008) و Sungkyunkwan Scandal (2010) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی 15 مینی سریال کره ای تینیجری+ خلاصه داستان

نا این-هوو؛ بازیگر نقش یو جی-هیوک در سریال با شو‌هر‌م ازدواج کن

سریال Marry My Husband

بازیگر جوان و مستعد سینمای کره، نا این-هوو (Na In-woo)، در تاریخ 17 سپتامبر 1994 معادل 26 شهریور 1373 در این کشور چشم به جهان گشود. نا این-هوو را می‌توان یکی از بازیگران نسل جدید سینمای کره دانست که اخیرا فعالیت خود در حوزه فیلم و سینما را شروع کرده است. وی در آثار چندی به ایفای نقش پرداخته است و تا اینجای کار، بازیگری توانا و مستعد نشان داده است. از جمله مهم‌ترین آثاری که نا ای-هوو در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به River Where the Moon Rises (2021) و At A Distance, Spring Is Green (2021) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 10تا از بهترین فیلم های عاشقانه بر اساس واقعیت+ خلاصه داستان

سونگ ها-یوون؛ بازیگر نقش جئونگ سو-مین در سریال کره‌ای Marry My Husband

سریال با شوهرم ازدواج کن

هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون کره، سونگ ها-یوون (Song Ha-yoon)، در تاریخ 2 دسامبر 1986 معادل 11 آذر 1365 در شهر بوچئون این کشور متولد شد. جالب است بدانید که نام اصلی این بازیگر توانا، می-سان کیم (Mi-Sun Kim) است اما وی نام سونگ ها-یوون را برای فعالیت حرفه‌ای خود برگزیده است.

قد سونگ ها-یوون در حدود 1 متر و 60 سانتی‌متر است و او را می‌توان از بازیگران خوش‌چهره و محبوب کره‌ای دانست. علاوه بر این سریال، سونگ ها-یوون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار او می‌توان به Strongest Chil Woo (2008) ،Ghost (2012) و Fight for My Way (2017) اشاره کرد.

لی یی-کیونگ؛ بازیگر نقش پارک مین هوان در سریال کره‌ای با شو‌هر‌م ازدواج کن

سریال Marry My Husband

بازیگر جوان و شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون کره‌جنوبی، لی یی-کیونگ (Lee Yi-kyeong)، در تاریخ 8 ژانویه 1989 معادل 18 دی 1367 در این کشور متولد شد. اگر از طرفداران سینمای کره‌جنوبی باشید و آثار این کشور را دنبال می‌کنید، بدون شک لی یی-کیونگ را از My Love from Another Star (2013) به خاطر دارید. می‌توان گفت همین سریال تلویزیونی بود که لی یی-کیونگ را به شهرت رساند و مسیر بازیگری را برای او هموار کرد. وی پس از آن، در آثار سینمایی و تلویزیونی ارزشمندی حضور داشته است. از جمله مهم‌ترین آثار لی یی-کیونگ می‌توان به Baby Beside Me (2017) و Descendants of the Sun (2016) اشاره کرد.

اگر از تماشای سریال های کره ای لذت می‌برید، نگاهی به مطلب 6 سریال کره ای زامبی جذاب و پرهیجان! بیاندازید. 

گونگ مین-جونگ؛ بازیگر نقش یانگ جو-ران

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

گونگ مین-جونگ، بازیگری معروف و با استعداد از کره، در تاریخ 30 سپتامبر 1986 یا 8 مهر 1365 به دنیا آمده است. نکته جالب این است که نام واقعی این هنرپیشه کره‌ای کیم مین جانگ (Kim Min Jung) است، اما برای فعالیت‌های حرفه‌ای خود از نام گونگ مین-جونگ استفاده می‌کند. گونگ مین-جونگ یکی از بازیگران فعال و پرکار سینمای کره است که در بسیاری از آثار مهم و برجسته حضور داشته است. برخی از آثار معروف او عبارتند از: Hometown Cha-Cha-Cha (2021)، Little Women (2022) و Nothing Serious (2021).

نقد و بررسی سریال با شو‌هرم از‌دواج کن

نقدها سریال با شوهرم ازدواج کن

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد سریال Marry My Husband برویم. همچنین در ادامه این بخش، به بررسی نمرات سریال با شوهرم ازدواج کن نیز خواهیم پرداخت.

همانطور که قبلاً گفته شد، سریال “Marry My Husband” به تازگی شروع به کار کرده و فقط چندین قسمت اولیه آن پخش شده است. لازم به ذکر است که برای ارزیابی این سریال هنوز زود است و باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتری از آن باشیم تا با دیدگاهی جامع‌تر به نقد سریال “با شوهرم ازدواج کن” بپردازیم. در حالت کلی، می‌توان به کارگردانی موفق، موسیقی مناسب و شخصیت‌سازی قوی این سریال به عنوان نقاط قوت آن اشاره کرد.چ

نقد روانشناسی سریال Marry My Husband

در این سریال کره ای به موضوعی تحت عنوان گس لایتینگ در روابط اشاره می‌شود. سومین فردی است که از طریق گس لایت کردن تلاش می‌کند تا جی‌وون را کنترل کند. در این تاکتیک روانی، فردی که قصد دارد گس لایتینگ را انجام دهد در ابتدا تلاش می‌کند تا با شخص مقابل رابطه‌ای صمیمانه برقرار کند. سپس تلاش میکند تا به شخص مقابل این احساس را بدهد که اگر مرا دوست داری و به من محبت می‌کنی، چنین کاری وظیفه توست و در کنار این القای حس، تلاش می‌کند تا ترسی را در دل فرد بیندازد. به مرور فرد گس لایت کننده این حس را به فرد مقابل می‌دهد که تو دروغ می‌گویی و چندان که تصور می‌کنی حواست نیست چه بر تو می‌گذرد بنابراین فرد مقابل به خودش شک می‌کند.

نمرات سریال Marry My Husband

همان‌طور که در طول متن اشاره کردیم، سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن از اول سال 2024 میلادی بر روی آنتن رفته است و تاکنون تنها چند قسمت ابتدایی از آن بر روی آنتن رفته است. در همین فرصت کوتاه، استقبال بی‌نظیری از سریال Marry My Husband شده است و خیلی زود تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای شده است.

همچنین، سریال Marry My Husband، در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.4 از 10 را به خود اختصاص داده است. حتی می‌توان میزان محبوبیت و موفقیت این سریال کره‌ای را بر اساس نمره آن حدس زد! با توجه به اینکه قسمت‌های زیادی از سریال با شوهرم ازدواج کن پخش نشده است، بدون شک در ادامه مسیر، نمرات این سریال کره‌ای تغییر خواهد کرد.

امتیازهای سریال با شوهرم ازدواج کن

سخن پایانی

در این مقاله از مستر دیالوگ به معرفی و بررسی سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن پرداختیم. سپس به خلاصه سریال با شوهرم ازدواج کن، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ اکران آن اشاره کردیم امیدواریم که این مطلب، برای شما عزیزان مفید بوده باشد. ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. لطفا نظرات و نقدهای خود در مورد سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا خانواده مستر دیالوگ در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید