بیشتر بخوانید

بیوگرافی عرفان ناصری

بیوگرافی عرفان ناصری؛ بازیگری خوشنام و گمنام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

عرفان ناصری بازیگر جوان و تازه کار سینمای ایران است که با نقش‌ آفرینی‌های خود در طی سال‌های اخیر شناخته می‌شود. در این مقاله با بیوگرافی عرفان ناصری همراه شما در مجله سینمایی مستر دیالوگ هستیم.

گاهی اوقات ما برخی از بازیگران را در فیلم‌ها و سریال‌ های ایرانی مشاهده می‌کنیم؛ اما هیچ شناختی از هنرمندان نداریم. حالا این موضوع ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. این امکان وجود دارد که ما اصلا علاقه‌ای به مسئله شهرت و بیوگرافی بازیگران نداریم یا چندان سینمای ایران را دقیق دنبال نمی‌کنیم تا بازیگران ایرانی را بشناسیم. با این وجود یک دلیل مهم دیگری که ممکن است وجود داشته باشد آن است که بازیگر موردنظر، تازه کار و جدید در سینمای ایران محسوب می‌شود و این‌که شما یا بسیاری از مخاطبین سینما چنین بازیگران جوانی را نمی‌شناسید تقصیرکار نیستید.

حال عرفان ناصری جزو آن دسته بازیگرانی است که با وجود پرکار بودن در چند سال اخیر، شاید همچنان در سینمای ایران و در میان مخاطبین ایرانی چندان شناخته شده نیست. به همین جهت در این بلاگ پست قصد داریم تا شرح مفیدی از بیوگرافی عرفان ناصری به شما دوست داران سینمای ایران بدهیم. در ادامه با مجله مستر دیالوگ همراه باشید.

اطلاعات شناسنامه‌ای عرفان ناصری

اطلاعات شناسنامه‌ای از بیوگرافی عرفان ناصری

  • نام و نام خانوادگی: عرفان ناصری
  • تاریخ تولد: 4 آذر 1365
  • محل تولد: تهران
  • سن عرفان ناصری: 37 سال
  • قد عرفان ناصری: 180 سانتی متر
  • وضعیت تاهل:  احتمالا متاهل (ازدواج با خانم وصال از سال 1398 تا کنون)
  • تحصیلات: کارشناسی رشته تئاتر
  • صفحه اینستاگرام عرفان ناصری: erfannaseri@

عرفان ناصری بازیگر اهل ایران متولد سال 1365 است. او بازیگری را از دوران دانشجویی با انتخاب رشته تئاتر آغاز کرد. سپس نخستین بار در سال 1390 با تئاتر شرق شرق است، وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد. او با فیلم سد معبر در سال 1395 پا به سینما گذاشت و سرانجام با حضور در سریال ملکه گدایان به شهرت خوبی رسید‌. اگرچه این بازیگر کارنامه هنری پر از اثری ندارد، اما با نقش‌ آفرینی‌های گزینش شده خود توانسته جایگاه نسبی‌ای در سینما و شبکه نمایش خانگی کسب کند.

دوست دارید تا اطلاعات بیشتری درمورد زندگی نامه بازیگران و کارگردانان کسب کنید؟ بر روی صفحه زیر کلیک کنید:
صفحه بیوگرافی مستر دیالوگ

نگاهی به زندگی نامه عرفان ناصری

زندگی شخصی عرفان ناصری

در این بخش از بیوگرافی عرفان ناصری با زندگی او از کودکی تا ازدواج همراه شما هستیم. بنابراین برای افرادی که علاقمند به آشنایی با زندگی شخصی عرفان ناصری هستند، این بخش بسیار مفید محسوب می‌شود؛ اما اگر به دنبال رزومه کاری او هستید بهتر است تا صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید.

از دوران کودکی تا بزرگسالی

عرفان ناصری در چهارمین روز آخرین ماه پاییز سال 1365 در تهران چشم به جهان گشود‌. او عضو یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام علی دارد. این هنرپیشه از همان کودکی و نوجوانی به بازیگری علاقه نشان داد و سرانجام در دانشگاه نیز رشته تئاتر را انتخاب کرد. حضور او در تئاترهای مختلف دانشجویی باعث شد که برای بازی در تئاتر شرق شرق است انتخاب شود و در نهایت وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شود.

زندگی خصوصی عرفان ناصری

آقای ناصری اطلاعات چندانی از زندگی خصوصی خود در اختیار نگذاشته‌اند و در صفحه اینستاگرام ایشان نیز چیزی درباره همسر یا فرزند خود به اشتراک نمی‌گذارند. برخی معتقدند این بازیگر هنوز مجرد است و در برخی منابع نیز او را متاهل می‌خوانند که با خانمی به نام وصال از سال 1398 تا کنون ازدواج کرده است.

همسر عرفان ناصری

همسر عرفان ناصری

علی رغم این‌که عرفان ناصری درمورد زندگی شخصی و ازدواجی که داشته مطالب زیادی را منتشر نمی‌کند یا در مصاحبه‌هایش حرفی نمی‌زند؛ اما بایستی اشاره کرد که این بازیگر خوش نام و تازه کار سینمای ایران در سال 1398 شمسی با خانمی به نام “وصال” ازدواج کرد. در بیوگرافی عرفان ناصری، از این ازدواج او اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

زندگی شغلی عرفان ناصری

زندگی شغلی عرفان ناصری

در این بخش بیوگرافی عرفان ناصری به سراغ زندگی شغلی این هنرپیشه می‌رویم. اشاره به زندگی شغلی عرفان ناصری و رزومه کاری او تا به امروز، شاید باعث شود که آشنایی دقیق‌تری با این بازیگر دوست داشتنی پیدا کنید.

مخاطب سینمای ایران هستید؟ از جدیدترین آثار سینمای ایران بیشتر تماشا کنید: معرفی سریال قطب شمال؛ جدیدترین سریال ایرانی 1403

دوران آغاز بازیگریِ عرفان ناصری

عرفان ناصری، بازیگری را از سال 1390 به صورت حرفه‌ای با فیلم “تئاتر شرق شرق است”، شروع کرد و 5 سال بعد با فیلم سینمایی “سد معبر” دیده شد. البته پیش از آن در فیلم سینمایی طنز ایرانی طبقه هساث در کنار رضا عطاران دوست داشتنی نیز حضور داشت؛ اما حضور او کمرنگ بود. این هنرپیشه همچنین در فیلم‌های جشن دلتنگی و بی‌ همه چیز نیز نقش‌آفرینی‌های قابل قبولی داشت.

حال که صحبت از فیلم سینمایی طنز ایرانی شد، بهتر است تا به بلاگ پست معرفی 15 فیلم سینمایی طنز ایرانی ۱۴۰۲ در مجله سینمایی مستر دیالوگ، نگاهی بیندازید.

سکوی پرتاب عرفان ناصری کجا بود؟

دومین تجربه بازیگری عرفان ناصری به سکوی پرتابی در حرفه کاری‌اش بدل شد. او با بازی و هنرنمایی در فیلم سد معبر به کارگردانی آقای محسن قرایی در سال 1395 توانست تا توجه خوبی را از جانب مخاطبین دنیای سینما و منتقدین به سمت خود جلب کند. جالب است بدانید که این فیلم توانست جوایز بسیاری از جمله «بهترین فیلم بخش جریان‌ های نو جشنواره فیلم پوسان 2017» را کسب و از آن خود کند.

اوج شهرت آقای ناصری

شهرت این هنرپیشه به سریال ملکه گدایان برمی‌گردد. او در این سریال ایفاگر نقش داریوش محمودی، همسر فریبا و پسر عموی سارا (شبنم) بود‌. سپس بعد از آن در فیلم علفزار نقش کلیدی مهران را ایفا کرد.

او سپس در سریال‌های سرگیجه و قهوه ترک نیز حضور داشت و توانست نقش‌های پررنگی را در آنها ایفا کند. فیلم بعد از رفتن اثر بعدی این هنرپیشه بود. او همچنین در سریال زخم کاری: انتقام نیز حضور دارد.

نگاهی کلی به فیلم های عرفان ناصری

نگاهی کلی به فیلم های عرفان ناصری

در ادامه از بیوگرافی عرفان ناصری، می‌توانید نگاهی دقیق به فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، بیندازید. در میان آثاری که او در آن‌ها هنرنمایی کرده، نام کارگردان‌های مشهوری همچون کمال تبریزی را می‌توانید مشاهده کنید.

نام فیلم سال کارگردان
طبقه هساث 1392 کمال تبریزی
سد معبر 1395 محسن قرایی
جشن دلتنگی 1396 پوریا آذربایجانی
بی همه چیز 1399 محسن قرائی
علفزار 1400 کاظم دانشی
بعد از رفتن 1401  رضا نجاتی

سریال های عرفان ناصری در شبکه نمایش خانگی

بیوگرافی عرفان ناصری

در ادامه از بیوگرافی عرفان ناصری، می‌توانید نگاهی دقیق به سریال‌هایی که او در کارنامه کاری خود ثبت کرده است، بیندازید.

نام سریال سال کارگردان
ملکه گدایان 1399-1400 حسین سهیلی‌زاده
سریال آفتاب پرست 1401 برزو نیک‌نژاد
سرگیجه 1401 بهرنگ توفیقی
قهوه ترک 1402 علیرضا امینی
زخم کاری: انتقام 1403 محمدحسین مهدویان
کنسرتینو 1403  میلاد رحیمی

از دیگر بازیگران سریال زخم کاری بیشتر بخوانید: بیوگرافی سارا حاتمی؛ ستاره سریال زخم کاری

تئاترهای عرفان ناصری

لیستی از مهم‌ترین تئاترهای عرفان ناصری به شرح زیر است:

نام اجرا سال کارگردان
شرق شرق است 1390 مسعود رایگان
سی‌صد 1401 امیر جدیدی

جوایز و افتخارات عرفان ناصری

این بازیگر علیرغم داشتن ایفای نقش‌های خوب و چشمگیر تا کنون موفق نشده تا جایزه‌ای کسب کند و امیدواریم در آینده اتفاق‌های خوبی برای او بیافتد‌.

حواشی عرفان ناصری

این بازیگر در ابتدای راه هنری خود و شهرت قرار دارد و از آن دسته افرادی است که به دنبال حاشیه نیست. او به حریم شخصی خود احترام می‌گذارد و عکس‌های خانوادگی‌اش را منتشر نمی‌کند. تنها حاشیه پیرامون او بحث مجرد یا متاهل بودن این بازیگر است‌.

حقایق پنهان عرفان ناصری

در این بخش بیوگرافی عرفان ناصری درباره چند نکته از او صحبت می‌کنیم.

  • عرفان ناصری بازیگری را از دوران دانشجویی شروع کرد.
  • او ابتدا با اجراهای تئاتر آغاز به کار کرد.
  • این بازیگر یک برادر به نام علی و یک خواهرزاده دختر دارد.
  • آقای ناصری کوهنوردی انجام می‌دهند و موفق به فتح دو قله آتشکوه و پیرزن کلوم شده‌اند.
  • او به طبیعت علاقه زیادی دارد و اکثر سفرهایش به طبیعت هستند.
  • این بازیگر با سریال ملکه گدایان به شهرت رسید.
  • این هنرپیشه فیلم کوتاهی به نام سگ جون در کارنامه هنری خود دارد.

سخن نهایی

در این مقاله با بیوگرافی عرفان ناصری همراه شما بودیم و درباره زندگی شخصی و هنری او صحبت کردیم. آقای ناصری تا کنون ایفاگر نقش‌های کلیدی مختلفی بوده‌اند. نظر شما درباره نقش‌آفرینی‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید‌. از همراهی شما متشکریم.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

جعفر اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید