بیشتر بخوانید

لوازم جانبی برای تماشای فیلم

5 لوازم جانبی که برای تماشای فیلم نیاز دارید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

اگر از جمله افرادی هستید که از طریق گوشی به تماشای فیلم می‌نشینید، در ادامه با مجله سینمایی مستر دیالوگ همراه باشید تا بهترین لوازم جانبی برای تماشای فیلم را به شما معرفی کنیم.

شاید اکنون از دوره آن‌که صرفا علاقه داشته باشیم تا فیلم‌های سینمایی را بر روی پرده سینما تماشا کنیم گذشته باشد. اکنون هر یک از ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال دغدغه‌هایی داریم که این دغدغه‌های وقت گیر مانع آن می‌شوند تا ما  برای تماشای هر فیلمی به سالن‌های سینما مراجعه کنیم. از طرف دیگر شاید شما نتوانید در هر جایی و در هر زمانی از لپ تاپ، کامپیوتر یا صفحه نمایش تلویزیون برای تماشای فیلم استفاده کنید.

باتوجه به موارد بالا و شرایط شخصی که شاید هر فردی تجربه کند، امروزه مخاطبین سینما در زمان‌های زیادی از گوشی‌های همراه و تبلت برای تماشای فیلم استفاده می‌کنند. با این وجود تماشای فیلم با موبایل شاید همیشه ایده جذابی نباشد و با دردسرهایی همراه باشد. به همین جهت در این بلاگ پست از مجله سینمایی مستر دیالوگ قصد داریم تا لوازم جانبی برای تماشای فیلم را به شما دوست داران دنیای سینما معرفی کنیم.

5 لوازم جانبی برای تماشای فیلم

لوازم جانبی برای تماشای فیلم

کاغذ و قلم بیاورید که در ادامه 5تا از بهترین لوازم جانبی ها برای تماشای فیلم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید پروژکتور قابل حمل

خرید پروژکتور قابل حمل؛ لوازم جانبی برای تماشای فیلم

اگر هنگام تماشای فیلم با گوشی، دائما گردنتان درد می‌گیرد، شما بدون شک نیاز به یک پروژکتور قابل حمل دارید. کافی است که تلفن همراه خود را از طریق وای فای یا بلوتوث (بسته به مدل پروژکتور) به پروژکتور متصل کنید و در هر مکانی که باشید، بدون نیاز به برق، سینمای خصوصی خود را بسازید! نیازی به پرده نیست و حتی می‌توانید سقف را به عنوان صفحه نمایش برای این پروژکتورها استفاده کنید.

رنگ‌های مختلفی از این دستگاه‌ها در بازار موجود است، اما یک نکته مهم که باید در هنگام خرید آن در نظر گرفته شود، کیفیت تصویری است که دوست دارید از طریق آن فیلم موردنظرتان را تماشا کنید. با توجه به اینکه امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند می‌توانند تصویر با کیفیت بالا ارائه دهند و فیلم‌های با کیفیت بالا نیز به راحتی قابل دسترسی هستند، بهتر است کیفیت تصویر پروژکتور کمتر از ۱۰۸۰p نباشد. بنابراین پروژکتور یکی از بهترین لوازم های جانبی برای تماشای فیلم محسوب می‌شود.

اگر دوست دارید تا اطلاعات بهتری درمورد پروژکتورهای خانگی داشته باشید، پیش‌تر در مجله سینمایی مستر دیالوگ بلاگ پستی با نام معرفی بهترین ویدئو پروژکتور خانگی برای تماشای فیلم را برای شما عزیزان و دوست داران سینما آماده کردیم.

هولدر گردنی؛ راه حلی برای گردن درد

هولدر گردنی، بهترین لوازم جانبی برای تماشای فیلم

انواع مختلفی از پایه‌های موبایل وجود دارند که می‌توانید برای تماشای فیلم از آن‌ها استفاده کنید. از پایه‌های روی میزی گرفته تا مدل‌هایی که به شکل متحرک به جایی وصل می‌شوند؛ اما شاید هر یک از آن‌ها باعث دردی در گردنتان در هنگام تماشای فیلم شوند. در چنین جایی هولدر گردنی، بهترین لوازم جانبی برای تماشای فیلم برای حل گردن درد شما محسوب می‌شود.

هولدر گردنی به عنوان یک لوازم جانبی برای تماشای فیلم، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا صفحه نمایش گوشی در فاصله مناسبی از صورت شما قرار بگیرد و شما بدون این‌که فشار اضافی به گردن خودتان بیاورید به تماشای فیلم مشغول شوید. از طرف دیگر، هولدرهای گردنی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا در حالت‌ها و جاهای مختلف به راحتی هرچه تمام‌تر به تماشای فیلم مشغول شوید. بنابراین اگر به دنبال لوازم جانبی مناسب سفر می‌گردید، هولدر گردنی گوشی انتخاب خوبی خواهد بود.

خرید کیت بزرگنمایی

کیس بزرگنمایی برای موبایل

یک صفحه نمایش با کیفیت همیشه اهمیت دارد، اما اگر از وضوح و کیفیت بالای صفحه‌های نمایش گوشی‌های همراه گذر کنیم، واقعیت این است که تجربه تماشای محتوای صوتی و تصویری با یک صفحه نمایش بزرگتر بسیار لذت بخش‌تر است. اصلا شاید به همین جهت است که بسیاری از مخاطبین دنیای سینما، تماشای فیلم از طریق لپ تاپ، کامپیوتر و تلویزیون را به گوشی همراه ترجیح می‌دهند. کیت‌های بزرگنمایی قابل انعطاف به شما این امکان را می‌دهند که در هر جایی که هستید، برای تماشای فیلم مورد علاقه‌ی خود، از یک صفحه نمایش بزرگتر برخوردار باشید.

استفاده از این دستگاه بسیار ساده است، فقط باید گوشی هوشمند خود را پشت ذره بین قرار دهید تا تصویری با اندازه دو برابر صفحه نمایش گوشی ایجاد شود. علاوه بر این، این ابزار به راحتی قابل جمع‌آوری و بسته شدن است و به اندازه‌ای کوچک تبدیل می‌شود، بنابراین حمل آن بسیار آسان است. یک ویژگی مثبت دیگر این است که شما نیازی به هیچ باتری دیگری غیر از باتری گوشی خود نخواهید داشت.

پس منتظر چه چیزی هستید؟ این لوازم جانبی برای تماشای فیلم، شما را از هر ابزار دیگری بی‌نیاز خواهد کرد.

استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی

استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی؛ بهترین لوازم جانبی برای تماشای فیلم

اگر سیستم صوتی گوشی هوشمند شما برای تماشای فیلم مناسب نیست یا حتی از نظر صوتی گوشی بسیار قدیمی دارید، بلندگوهای استریو کیفیت بالایی ندارند یا حتی خراب شده‌اند، می‌توانید یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل را به راحتی جایگزین کنید. این اسپیکرها فضای کمی اشغال می‌کنند و قابلیت حمل آسان دارند. برخی از این اسپیکرهای کوچک می‌توانند صدا را با توان ۳۰ وات و با کیفیت بالا و باس قدرتمند پخش کنند، که تجربه تماشای فیلم و سریال را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در واقع چنین اسپیکرهای قابل حملی، به شما فرصت مناسبی برای پخش فیلم، سریال و موسیقی نیز در شرایطی مانند سفر خواهند داد.

یکی از مزایای دیگر این اسپیکرها این است که می‌توانید از چند اسپیکر برای پشتیبانی از صداهای استریو استفاده کنید. همچنین، هنگام انتخاب اسپیکر باید به ظرفیت باتری آن توجه کنید تا بتوانید مدت زمان کافی برای تماشای فیلم و سریال را پوشش دهد. گاهی ما توجه‌ای به توان باتری اسپیکرهای بلوتوثی نداریم و از این موضوع می‌نالیم که چرا اسپیکر به پخش جریان صوتی تا انتهای فیلم ادامه نمی‌دهد؟ بنابراین در خرید اسپیکرهای بلوتوثی از شما می‌خواهیم تمام موارد گفته شده را لحاظ کنید.

هدفون بیسیم را فراموش نکنید

اگر از اسپیکرهای بلوتوثی برای تماشای فیلم خوشتان نمی‌آید، هیچ ایرادی ندارد. هدفون بیسیم به عنوان لوازم جانبی برای تماشای فیلم موقعیت مناسبی برای شما فراهم خواهد کرد. از طریق هدفون‌های بیسیم به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید صداهای مزاحم بیرونی را حذف کنید و به محتوای فیلم و سریال موردعلاقه خودتان گوش بسپارید. از طرف دیگر اگر استفاده طولانی مدتی از هندزفری و هدفون دارید، فراموش نکنید، که هدفون‌هایی که بر روی گوش قرار می‌گیرند در بلندمدت آسیب کمتری وارد می‌کنند.

به زودی در مجله سینمایی مستر دیالوگ، بلاگ پستی را به بهترین هدفون‌ها برای تماشای فیلم اختصاص خواهیم داد.

جمع بندی

امروزه تماشای فیلم و سریال به جزوی جدانشدنی و سرگرمی فوق العاده عالی در زندگی هر یک از ما بدل شده است. به همین جهت ما همواره دنبال آن هستیم تا تماشای فیلم لذت بیشتری ببریم. به همین جهت در این بلاگ پست از مجله سینمایی مستر دیالوگ تلاش کردیم تا بهترین لوازم جانبی ها برای تماشای فیلم را به شما دوست داران دنیای سینما معرفی کنیم.

درنهایت خوشحال می‌شویم تا اگر شما نیز لوازم جانبی برای تماشای فیلم می‌شناسید که ارزش خرید کردن را دارد در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید