بیشتر بخوانید

معرفی باهوش ترین شخصیت های انیمه

نگاهی به 20تا از باهوش ترین شخصیت های انیمه

زمان مطالعه: 12 دقیقه

فهرست مطالب

اگر انیمه های سریالی را دیده باشید، می دانید که شخصیت‌ها براساس ویژگی‌های منحصر به فردی با هم در رقابت هستند. یکی از این ویژگی‌ها، هوش آن‌ها است و این چیزی است که همه شخصیت انیمه ای باهوش به یک اندازه از آن برخوردار نیستند. عموما ما تصور می‌کنیم که قوی‌ترین یا بهترین شخصیت‌های انیمه آن‌هایی هستند که زور بدنی بسیار زیادی دارند، در حالی که همیشه اینگونه نیست. برخی از شخصیت‌ها باهوش‌تر از سایرین هستند، باهوش ‌ترین شخصیت ‌های انیمه اغلب نشان می‌دهند که مغز در بسیاری از موقعیت‌ها می‌تواند بسیار مهم‌تر از سایر قدرت‌ها باشد. اگر نگاهی به انیمه‌هایی که اخیرا تماشا کرده‌اید بیندازید، متوجه خواهید شد که برخی از شخصیت‌ها از چنان هوشی برخوردارند که حتی با جثه بسیار نحیف خود خواهند توانست در برابر قوی‌ترین و نیرومندترین شخصیت‌ها ایستادگی کنند.

البته توجه داشته باشید که باهوش بودن یک شخصیت، می‌تواند در هر انیمه با توجه به داستان انیمه و سایر شخصیت‌های آن متفاوت باشد. با مجله سینمایی مستر دیالوگ در این مقاله همراه باشید تا با هم نگاهی به تعدای از باهوش ترین شخصیت های انیمه بندازیم.

اگر دوست دارید درمورد دانستنی‌های دنیای انیمه بیشتر بخوانید، نگاهی به بلاگ پست زیر بیندازید:
معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه ای

معرفی باهوش ترین شخصیت های انیمه

معرفی باهوش ترین شخصیت های انیمه

وقت آن رسیده تا نگاهی به تعدادی از باهوش ترین شخصیت های انیمه بیندازیم.

1. ال (L)

نابغه ترین کاراکترهای انیمه ای

لیست باهوش ترین شخصیت های انیمه های سریالی را با L، همان کارآگاه دوست داشتنی انیمه دفترچه مرگ (Death Note)، شروع می‌کنیم. ال از سنین پایین شروع به حل پرونده‌های مختلف کرد و پی بردن به هویت اصلی کیرا (kira) نیز یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی او بود.

ال به راحتی لایت را پیدا می‌کند و در راستای ثابت کردن این که او قاتل قتل‌های سریالی مجرمین است تلاش‌های زیادی می‌کند. نکته حائز اهمیت درباره او این است که با جوانمردی بسیار و به دور از هر گونه بازی کثیفی سعی در اجرای عدالت دارد. در صورتی که رقیب او یعنی لایت، این ویژگی را نداشت. همچنین ال بدون داشتن هیچ قدرت ماواریی به هویت اصلی لایت پی برد. به همین دلیل است که بسیاری از انیمه بین‌ها، ال را بااخلاق‌تر و باهوش‌تر از لایت می‌دانند.

2. شخصیت باهوش سباستین میکائیلیس

شخصیت باهوش سباستین میکائیلیس

سباستین میکائیلیس، شیطان باهوش انیمه خادم سیاه محسوب می‌شود. نکته جالبی که درمورد این شخصیت وجود دارد این است که او علاوه بر این‌که فرد بسیار باهوشی محسوب می‌شود، همچنین به زیبایی هرچه تمام‌تر کمدی و شیطنت را قاطی مکالمات خود می‌کند. شاید بتوان گفت که عنصر هوش و شوخی‌های شیطنت آمیز در کنار هم باعث شده تا سباستین میکائیلیس به یکی از باهوش ترین شخصیت های انیمه و محبوب در میان مخاطبین دنیای انیمه تبدیل شود.

3. لولوش (Lelouch VI Britannia)

لولوش (Lelouch VI Britannia)

سومین شخصیت انیمه ای باهوش لولوش است. این شخصیت را معمولا با استراتژی‌های بسیار جذابی که می‌چید، می‌شناسند. هنگامی که او قدرت گیاس (Geass) را دریافت کرد، بلافاصله قدرت آن را آزمایش کرد. با این حال، او پس از دریافت گیاس فریفته نشد، در عوض وقت گذاشت تا همه چیز را در مورد محدودیت‌های آن یاد بگیرد. وقتی لولوش بر قدرت گیاس تسلط یافت، از آن برای غلبه بر دشمنانش استفاده کرد و در نهایت پادشاهی بریتانیا، که به مردمش ظلم می‌کردند را از بین برد.

به منظور ایجاد صلح در سراسر جهان، لولوش نقشه ای ساخت که او را قربانی کرد تا جهان را متحد کند. او فردی باهوش بود که توانایی دیوانه‌واری برای سازگار کردن خود با هر موقعیتی و چیدن استراتژی جدید داشت. توانایی لولوش در ایجاد استراتژی‌های متعدد، همراه با قابلیت‌های ذهنی‌اش، مسلما چیزی است که او را به یکی از باهوش‌ ترین شخصیت انیمه ای تمام دوران تبدیل می‌کند.

4. شخصیت باهوش شیکاکو نارا از سریال ناروتو

شخصیت باهوش شیکاکو نارا از سریال ناروتو

شیکاکو نارا، اگرچه همواره در سایه پسرش قرار دارد، اما به عنوان رهبر قبیله نارا، نباید دست‌کم گرفته شود. چرا می‌گوییم نباید دست کم گرفته شود؟ چون تقریبا اطمینان داریم که همین الان که در حال خواندن این پست هستید، از حضور نام این شخصیت در چنین لیستی تعجب کرده‌اید. صورت زخمی و خلق‌وخوی سختگیرانه او ممکن است این تصور را ایجاد کند که با یک جنگجوی قوی روبرو هستیم، اما زمانی که پسر بزرگش، شیکامارو، او را در بازی استراتژیکی به نام شوگی شکست می‌دهد، مشخص می‌شود که با فردی بسیار باهوش مواجه‌ایم.

علاوه بر این، شیکاکو به دلیل نقشش در جنگ جهانی چهارم شینوبی مشهور است؛ جایی که او مسئول طراحی استراتژی برای شینوبی‌های متحد بود و توانایی‌های ذهنی خود را به نمایش گذاشت. برای طرفداران “ناروتو”، یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این مجموعه، تاکتیک‌هایی است که شخصیت‌ها در نبردها به کار می‌گیرند و در این زمینه، شیکاکو یک رقیب بی‌همتا است.

5. جابامی یومکو (Jabami Yumeko)

باهوش ترین شخصیت های انیمه ای دختر

معمولا در انیمه‌ها شخصیت زن باهوش به ندرت دیده می‌شود و بیشتر باهوش ‌ترین شخصیت ‌ها در دنیای انیمه مرد هستند. اما جابامی یومکو در انیمه زیبای قمارباز (Kakegurui) یکی از باهوش ترین شخصیت های انیمه ای دختر است. عشق او به قمار و ریسک کردن روی همه چیزش، او را به یک شخصیت انیمه ای باهوش تبدیل کرده است.

اگر انیمه قمارباز را دیده باز را دیده باشید، می‌دانید که یومکو در قمار بسیار بی پروا و عالی عمل می‌کند. او با دقت حرکت‌ها و طرز بازی حریف را زیر نظر گرفته و سپس برای شکست دادن او نقشه می‌ریزد. در انیمه سریالی قمارباز شخصیت ‌های زن باهوش دیگری نیز وجود دارند که هوش همه آن‌ها ستودنی است.

از جدیدترین انیمه‌ها بیشتر بخوانید: معرفی انیمه دروازه جدید؛ جدیدترین انیمه 2024

6. ویلیام جیمز موریاتی (William james moriarty)

ویلیام جیمز موریاتی (William james moriarty)

ویلیام جیمز موریاتی یک نابغه دیگر در فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه است. این شخصیت، به عنوان شخصیت منفی انیمه موریاتی وطن پرست (Moriarty the Patriot) شناخته می‌شود. اما از نظر خیلی از طرفداران این انیمه، موریاتی یک انسان عدالت‌ خواه بوده که در آرزوی ساختن جهانی عاری از ظلم و ستم است.

ویلیام همراه برادرش دوران کودکی سختی را در یتیم‌خانه گذراندند تا این که توسط خانواده موریاتی به فرزندی گرفته شدند. او به قربانیان جنایات که مورد ظلم‌های طبقاتی قرار گرفتند، کمک می‌کند تا انتقام خود را با راه اندازی یک صحنه جنایت که در آن قربانیان آن‌ها بدون به جا گذاشتن هیچ مدرکی دال بر دخالت خود، قتل را انجام می‌دهند، بگیرند. او در طول انیمه نقشه‌های جالبی برای این کار می‌کشد.

7.  کوروسنسی از باهوش ترین شخصیت های انیمه

کوروسنسی از باهوش ترین شخصیت های انیمه

برخی معلمان ترجیح می‌دهند که برای دانش‌آموزان سخنرانی کنند، در حالی که برخی دیگر آموزش خود را با استفاده از مثال‌ها پیش می‌برند. اما برای کوروسنسی، هیولای زردرنگ و خوش‌رویی که به شاگردانش مهارت‌های آدمکشی را آموزش می‌دهد، تهدید نابودی زمین انگیزه‌ای است که او به کار می‌گیرد تا بتواند پتانسیل کامل دانش‌آموزانش را بروز دهد. این رویکرد ممکن است خطرناک به نظر برسد، اما کوروسنسی مطمئناً همه‌چیز را از پیش برنامه‌ریزی کرده است.

از دنیای انیمه بیشتر بخوانید: معرفی انیمه سایبرپانک: اج رانرز؛ علاقمندان به دنیای بازی بشتابید

8. یانگ ون لی (yang wen li)

یانگ ون لی (yang wen li)

یانگ ون لی در انیمه افسانه قهرمانان کهکشان (The Legend of the Galactic Heroes) یک افسر در ناوگان ستاره‌های سیارات آزاد بود. او به عنوان یکی از بزرگترین دریاسالارهای تاریخ بشر شناخته می‌شود و از نظر هوش استراتژیک با همتای امپراتوری خود، یعنی راینهارد فون لوهنگرام (Reinhard von Lohengramm) برابری می‌کند. یانگ ون لی علیرغم نبوغش، مردی نسبتا ساده بود که هیچ جاه طلبی بزرگی در او وجود نداشت.

یانگ ون لی که به دموکراسی اعتقاد راسخ داشت، در تمام زندگی خود بدون تزلزل، از آرمان‌های خود پیروی کرد. او بارها و بارها با چیدن استراتژی‌های جنگی فوق العاده‌ای توانست در لحظاتی که شکست حتمی بود، ارتش را نجات دهد. انیمه افسانه قهرمانان کهکشان با وجود داستانی فوق العاده و دو مورد از باهوش ترین شخصیت های انیمه، متاسفانه چندان در کشورمان شناخته شده نیست. پیشنهاد می‌کنیم این انیمه را حتما تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه نینجا کامویی؛ جنجالی‌ترین انیمه 2024

9. یوهان لیبرت (Johan Liebert)

باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه

انیمه هیولا (monster) یکی از انیمه های روانشناختی است که در آن شخصیت ‌های باهوش بسیاری دارد. یوهان لیبرت شخصیت انیمه ای نابغه است که در این انیمه می‌توانید هوش سرشار او را ببینید. او ماهر، بسیار باهوش و یک فریبکار بزرگ استدر انیمه خواهید دید که او با کودکان بسیار مهربان و دلسوز است. رویای او این است که آخرین مردی باشد که در جهان زنده می‌ماند.

انیمه هیولا، به دلیل یوهان و نقشه‌های شوم و حیله‌گرانه‌اش به این نام خوانده می‌شود. در طول انیمه خواهید دید که او تمام تلاشش را می‌کند و تمام هوشش را به کار می‌گیرد تا تمام کسانی که از وجود او خبر دارند را بکشد. جدال‌های یوهان با شخصیت‌های انیمه جالب‌ترین ماجراها را می‌آفریند.

10. دازای اوسامو (Dazai Osamo)

فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه

بین چندین شخصیت انیمه ای باهوش که تاکنون نام بردیم، نام این کارآگاه دوست داشتنی و عشق خودکشی خالی است. دازای در انیمه سگ های ولگرد بانگو (bango starry dogs) یکی از اعضای آژانس کارآگاهی است که با وجود هوش بالا، بسیار ساده لوح و خوش گذران است. او بارها در طول انیمه با نقشه‌های زیرکانه خود توانست دشمن را نابود کند و آژانس کارآگاهی را نجات دهد.

او جوانترین عضو مافیای بندر بود و به عنوان باهوش‌ترین آن‌ها نیز شناخته می‌شد. اما به دلیل عمل کردن به وصیت نزدیک‌ترین دوستش، که به او گفته بود کارهای درست و خیرخواهانه انجام دهد، به آژانس کارآگاهی می‌پیوندند. دازای همچنین یک معلم عالی نیز است. او به آتسوشی (Atsushi)  می‌آموزد چطور یک کارآگاه عالی باشد.

از دنیای انیمه بیشتر تماشا کنید: با غمگین ترین انیمه های سینمایی اشک بریزید!

11. شینیا کوگامی (Shin’ya Kōgami)

فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه

شینیا یکی دیگر از کارآگاه‌های فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه است. او که یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه سایکو پس (Psycho-Pass) بوده و قبلا به عنوان یک بازرس پلیس کار می‌کرد تا اینکه در جریان تحقیقات میزان جرمش افزایش یافت. هنگامی که ساسایاما (Sasayama)، مجری که تحت دستور او عمل می‌کرد، کشته شد، او برای یافتن قاتل تلاش زیادی کرد.

در طول سریال، او متوجه می شود که مسئولیت غیرمستقیم مرگ ساسایاما بر عهده شوگو ماکیشیما (Shōgo Makishima) است. سپس هر کاری که در توان دارد انجام می‌دهد تا او را بگیرد و سپس بکشد. شوگو ماکیشیما نیز به نوبه خود یک خلافکار بسیار باهوش است که از بازی هوش با شینیا لذت می‌برد.

از دنیای انیمه بیشتر تماشا کنید: معرفی انیمه لاک پشت قرمز؛ La Tortue Rogue+ خلاصه داستان

12. شیکامارو نارا (shikamaru Nara)

باهوش ترین شخصیت های انیمه های سریالی

شیکامارو یکی از باهوش ترین شخصیت های انیمه ناروتو (Naruto) است و از سنین بسیار پایین، توانایی تقریبا مافوق بشری خود را به عنوان یک استراتژیست و تاکتیک دان به نمایش گذاشت که او را به یک دارایی ارزشمند برای هر تیمی که عضوی از آن بود تبدیل کرد. شیکامارو علیرغم نبوغش، ممکن است تنبل‌ترین مرد در کل انیمه باشد. همه چیز برای او ناراحت کننده است و به ندرت انگیزه ای برای استفاده از ذهن استثنایی خود دارد.

13. سنکو ایشیگامی (Senku Ishigami)

سنکو ایشیگامی (Senku Ishigami)

سنکو شخصیت اصلی انیمه دکتر استون (Dr. Stone) بوده که این روزها بسیار مورد توجه گرفته است. او بسیار باهوش است و در بسیاری از زمینه‌های علمی تخصص خاصی دارد. همچنین عاشق خاصی به نجوم و اکتشافات فضایی نیز است. پس از بیدار شدن در «دنیای سنگ»، او تلاش می‌کند تا با اختراع مجدد فناوری که بشر از دست داده است و کشف درمانی برای سنگ شدن انسان‌ها، انسانیت را دوباره احیا کند. اگرچه او تا حدودی مغرور است، اما در واقع بسیار نجیب و سخاوتمند است و علم را راهی برای پیشرفت همه انسان‌ها می‌داند و به دوستانش ایمان بی دریغ دارد.

14. یویچی کاتاگیری (yuuichi katagiri)

یویچی کاتاگیری (yuuichi katagiri)

یوئیچی کاتاگیری شخصیت اصلی انیمه Tomodachi Game است. یوئیچی کاتاگیری در ظاهر یک دانش‌آموز معمولی به نظر می‌رسد، اما در واقع یکی از باهوش‌ترین، دیوانه‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های این انیمه است.

او به دلیل مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در تحلیل موقعیت‌ها و توانایی بالایش در دستکاری احساسات و رفتارهای دیگران، توانسته است خود را به عنوان یک بازیگر قدرتمند و خطرناک در بازی‌های پیچیده بازی توموداچی معرفی کند. او همیشه دو قدم جلوتر از دیگران فکر می‌کند و با استراتژی‌های ماهرانه‌اش توانسته است دوستان و دشمنان خود را در موقعیت‌های مختلف به دام بیندازد.

از ویژگی‌های برجسته یوئیچی می‌توان به هوش بالا، توانایی تجزیه و تحلیل قوی، و خونسردی در شرایط بحرانی اشاره کرد. این ویژگی‌ها سبب شده تا یویچی یک رهبر عالی در بین بازیکنان باشد و بتواند در بازی‌های پیچیده و پرخطر همراهانش را راهنمایی کند. به طوری که حتی سازمان‌دهندگان بازی‌ها نیز او را یکی از خطرناک‌ترین و غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین بازیکنان خود می‌دانند.

15. سوسکه آیزن (aizen sousuke)

باهوش ترین شخصیت انیمه

سوسکه آیزن، شخصیت اصلی منفی در انیمه بلیچ است که به دلیل هوش و ذکاوت بی‌نظیرش شناخته می‌شود. او در ابتدا به عنوان کاپیتان بخش پنجم در جامعه روحی، به عنوان یک فرد مهربان و دلسوز ظاهر می‌شود. اما این فقط یک نقاب بود و واقعیت او بسیار پیچیده‌تر و تاریک‌تر بود.

به خاطر توانایی‌های خارق‌العاده‌اش در برنامه‌ریزی و استراتژی‌های پیچیده، یکی از خطرناک‌ترین و نیرومندترین شخصیت‌های انیمه بلیچ است. او با استفاده از شمشیر خود، کیوکا سوئیگتسو، قادر به ایجاد توهمات واقع‌گرایانه است که دشمنان و حتی دوستانش را فریب می‌دهد. این توانایی به او اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی برنامه‌هایش را پیش ببرد و حتی مرگ خود را جعل کند تا به اهدافش برسد.

16. اش لینکس (Ash Lynx)

اش لینکس (Ash Lynx)

اش لینکس، با نام اصلی اصلان جید کالنریس، شخصیت اصلی انیمه Banana Fish است. او یک جوان ۱۷ ساله با ظاهری جذاب و هوشی فوق‌العاده است. اش با هوش و ذکاوتش توانسته در دنیای بی‌رحم باندهای نیویورک، رهبر یک گروه از نوجوانان شود. او علاوه بر مهارت‌های جنگی و تیراندازی، دارای IQ بالا و توانایی‌های استثنایی در استراتژی‌پردازی و حل معماها است.

اش در کودکی به عنوان یک برده جنسی و سپس یک عامل اجرایی برای داینو گولزین، یکی از رؤسای مافیا، مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. او از این گذشته‌ی تاریک فرار کرده و به دنبال کشف رازBanana Fish، ماده‌ای که برادرش را به جنون کشاند، می‌رود.

از ویژگی‌های برجسته اش، توانایی او در جذب و رهبری افراد با کاریزما و مهارت‌های ارتباطی قوی است. این ویژگی‌ها، همراه با هوش بالای او، به اش کمک می‌کند تا در موقعیت‌های بحرانی بهترین تصمیم‌ها را بگیرد و از خطرات عبور کند. با این حال، او به ندرت به دیگران اعتماد می‌کند و بیشتر روابطش محدود به چند دوست نزدیک مانند ایجی اوکومورا است.

17. ادوارد الریک (edward elric)

باهوشترین شخصیت های انیمه

ادوارد الریک، شخصیت اصلی انیمه کیمیاگر تمام فلزی، یک نابغه کیمیاگری است که با استفاده از توانایی‌های خارق‌العاده خود به عنوان جوان‌ترین کیمیاگر دولتی در تاریخ انتخاب شد. او با برادرش آلفونس تلاش می‌کند تا پس از یک تجربه ناموفق برای زنده کردن مادرشان، بدن‌های خود را بازگردانند. ادوارد با از دست دادن پای چپ و سپس دست راست خود، توانایی اجرای کیمیاگری بدون نیاز به دایره ترسیم را کسب کرد.

الریک علاوه بر توانایی‌های کیمیاگری، دارای هوش بسیار بالا و ذکاوت فراوان است. او به خاطر تعهد شدید به اصل معادله هم‌ارز و باور به اهمیت عدالت، در مواجهه با چالش‌های متعدد، از جمله مبارزه با هومونکولوس‌ها و کشف رازهای دولت مرکزی، به یک شخصیت پیچیده و قوی تبدیل شده است.

18. کیوتاکا آیانوکوجی

کیوتاکا آیانوکوجی – کلاس درس نخبگان (Classroom of the Elite)

کیوتاکا آیانوکوجی آرام و بی‌ادعا است و همیشه در آزمون‌ها نمرات متوسطی می‌گیرد، اگر از دور به او نگاه کنیم، ممکن است به راحتی او را نادیده بگیریم. اما وقتی متوجه می‌شویم که او عمداً نمرات متوسطی می‌گرفته و در واقع از هوش بسیار بالایی برخوردار است، داستان کاملاً تغییر می‌کند.

با اینکه کیوتاکا به خوبی توانسته خود را به عنوان یک دانش‌آموز متوسط جلوه دهد و از توجهات دور بماند، اما از هوش و خلاقیت خود برای بقا و کمک به دیگران در محیط سخت دبیرستان کودو ایکوسی بهره می‌برد. هرچه سریال پیش می‌رود، این ویژگی‌ها بیشتر نمایان می‌شوند. با اینکه کیوتاکا تلاش زیادی برای پنهان کردن نبوغ خود کرده است، هواداران همیشه شیفته قدرت ذهنی او بوده‌اند.

19. شیل فانتوم هایو (ciel phantomhive)

شیل فانتوم هایو (ciel phantomhive)

شیل فانتوم‌هایو، شخصیت اصلی انیمه black butler یکی دیگر از باهوش ترین شخصیت های انیمه است. او یک اشراف‌زاده جوان و رئیس خانواده فانتوم‌هایو است. او پس از قتل وحشتناک والدینش و آتش‌سوزی عمارت خانواده، تصمیم می‌گیرد تا انتقام بگیرد و عاملان این تراژدی را پیدا و مجازات کند.

شیل فردی باهوش، سرسخت و با اراده‌ای قوی است. او به عنوان سگ نگهبان ملکه شناخته می‌شود و مأموریت دارد تا بر جنایات و وقایع ناخوشایند انگلستان نظارت کند و آن‌ها را حل کند. توانایی‌های برجسته او در تحلیل و حل مسائل، همراه با ذهنی دقیق و استراتژیک، او را به یک کارآگاه بی‌نظیر تبدیل کرده است.

او دارای شخصیتی سرد و حسابگر است که این نقاب را برای مخفی کردن درد و آسیب‌های درونی خود ایجاد کرده است. او در طول داستان با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود؛ از جمله مقابله با دشمنان گذشته، کشف رازهای تاریک، و انجام انتخاب‌های اخلاقی سخت. این تجربیات او را به شخصیتی پیچیده و چند بعدی تبدیل کرده‌اند که با سوالات عمیقی درباره هویت، اخلاق و ماهیت قدرت روبرو می‌شود.

20. شخصیت آرمین ارلت

آرمین ارلت از انیمه حمله به تایتان

یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه “اتک آن تایتان” آرمین ارلت است. با پیشرفت داستان، هوش و مهارت‌های او بیشتر نمایان می‌شوند و توجه هر اوتاکویی را جلب می‌کنند. آرمین، که دوستی بسیار وفادار است، همیشه به فکر محافظت از دوستانش است و از هوش و ذکاوت خود برای حفاظت از آن‌ها استفاده می‌کند. او با به کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های بی‌نظیر، توانایی‌های ویژه‌ای را از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: لایو اکشن اتک آن تایتان ساخته می‌شود؟!

کلام آخر

چندین مورد از باهوش ترین شخصیت های انیمه در این مقاله نام برده شده‌اند. لازم به ذکر است که نباید در تشخیص باهوش‌ترین‌ها به ضریب هوشی شخصیت های انیمه ای توجه چندانی کرد؛ زیرا اولا عدد درستی برای این امر اعلام نمی‌شود و دوما، چیدن استراتژی و حل مشکلات می‌تواند به خوبی توسط کسانی که ضریب هوشی متوسطی دارند نیز صورت گیرد. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. نظرات خود را با ما درمیان بگذراید. از نظر شما باهوش ترین شخصیت انیمه چه کسی است؟

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...
برچسب ها :

جعفر اطمینان

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید