بیشتر بخوانید

معرفی فیلم آرگیل

فیلم Argylle با فروش 1.7 میلیون دلاری در گیشه کار خود را شروع کرد

فیلم Argylle یکی از جدیدترین فیلم های 2024 محسوب می‌شود که علی رغم چیزی که همگان تصور می‌کردند، شروع خوبی را در گیشه آغاز کرده است. این فیلم برخلاف فیلم‌های بلاک باستری یا ابرقهرمانی، شروعی آهسته اما رو به صعود را در گیشه به خود اختصاص داده است. در ادامه با اخبار مجله مستر دیالوگ همراه ما باشید تا به بررسی فروش آرگیل در گیشه بپردازیم.

معرفی فیلم Argylle

معرفی فیلم آرگیل

  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: اکشن و هیجان انگیز
  • امتیاز (IMDB): 6 از 10
  • کارگردان: متیو وان
  • بازیگران: دوآ لیپا، هنری کویل، سم راک ول و…

پیش از هر چیزی بهتر است تا به معرفی فیلم آرگیل بپردازیم. فیلم کمدی و اکشن آرگیل به عنوان جدیدترین فیلم 2024 درمورد الی کانوی، نویسنده‌ای است که در زمینه جاسوسی می‌نویسد و بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذراند. او در حین یک اتفاق ناگهانی مجبور می‌شود زندگی خود را دگرگون کند. زمانی که داستان‌هایی که در کتاب‌هایش نوشته، به فعالیت‌های یک گروه ترسناک زیرزمینی نزدیک می‌شود، او به اجبار قدم در دنیای ناشناخته گروهی جاسوسی می‌گذارد. اما آیا او خواهد توانست از این جهان جان سالم به در ببرد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است تا به تماشای این فیلم بنشینید.

فروش فیلم Argylle در گیشه

فیلم آرگیل که به تازگی اکران شده صعود آرام خود در جدول باکس آفیس هفته را دنبال میکند. این محصول آخرین فیلم از متیو وان بوده که یک اثر کمدی اکشن و پرستاره بوده است که درخصوص یک رمان نویسی جاسوسی ساخته شده است و با 1.7 میلیون دلار در پشی نمایش توانسته عدد نسبتا خوبی را به ثبت برساند.

فروش فیلم آرگیل در ادامه چگونه خواهد بود؟

با توجه به آمار انتظار میرود که فیلم آرگیل که مجموعه ای از A-listers بوده در آخر هفته به عدد 15 تا 20 میلیون دلار فروش برسد. این اتفاق سبب خواهد شد تا آرگیل بتواند فیلم دختران بدجنس را شکست دهد. اقتباس موزیکال و کمدی کلاسیک تینا فی که در طی سه هفته گذشته عرضه شده بود فعلا حاکم باکس آفیس بوده است.

حمایت همه جانبه اپل از فروش فیلم آریگل

کمپانی یونیورسال درخصوص فیلم جاسوسی جهانگردی اعلام کرده که اپل آنرا به مبلغ 200 میلیون دلار تهیه و تامین مالی نموده است. افتتاحیه پیش بینی شده فیلم برای هرشرکت دیگری فاجعه آمیز خواهد بود اما حضور اپل در ساخت این فیلم که با ارزش 1 تریلیون دلاری همراه بوده نشان میدهد که قدرت شرکت روی فروش بیشتر فیلم تاثیرگذار بوده است.

تلاش اپل برای فروش هرچه بیشتر، جریانی به مانند افتتاحیه فیلم قاتلان ماه گل اثری از مارتین اسکورسیزی که با قیمت 23 میلیون دلار افتتاح شد ویا فیلم ناپلئون که اثری از ریدلی اسکات با فروش 20.6 میلیون دلار همراه بوده را نشان میدهد. فیلم‌ های مورد حمایت اپل برای استودیو اپل و سرویس استریم اپل تی‌ وی پلاس سر و صدای بسیاری ایجاد خواهند کرد. با این حال فروش کم پیش‌ نمایش و بررسی‌ های ضعیف نشان‌ دهنده یک اشتباه شدید برای Argylle بوده است.

نظر شما نسبت به فیلم آرگیل چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

در ارتباط با فیلم های 2024، نگاهی به بلاگ پست‌های زیر نیز بیندازید:

لیست کامل جوایز گلدن گلوب 2024+ خلاصه داستان

از دی تا بهمن چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟ ؛ لیست فیلم های اکرانی 2024

بهترین فیلم های تاریخی 2024+ خلاصه داستان

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید