بیشتر بخوانید

معرفی انیمیشن بلاش

انیمیشن بلاش+ خلاصه داستان و معرفی کامل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

انیمیشن بلاش یکی از انیمیشن‌های کوتاه است که در سال 2021 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Blush آشنا شویم.

معرفی انیمیشن بلاش

معرفی انیمیشن بلاش

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: جو ماتئو
  • تولید کنندگان: Skydance Animation و Apple Studios
  • امتیاز(iMDB): 7.6 از 10

ژانر انیمیشن بلاش علمی تخیلی و رمانتیک است. در تولید این انیمیشن کوتاه Skydance Animation و Apple Studios نقش داشتند و کارگردانی آن را جو ماتئو (Joe Mateo) بر عهده داشت و آن را به همسرش Mary Ann R. Mateo تقدیم کرد که چند سال پیش از تولید این انیمیشن بر اثر بیماری از دنیا رفته بود. تاریخ اکران انیمیشن Blush در 1 اکتبر 2021 برابر با 9 مهر 1400 از Apple TV+ بود. اگر می‌خواهید با بازیگران انیمیشن بلاش آشنا شوید باید گفته شود که این انیمیشن دیالوگ ندارد و صداپیشه‌ای برای شخصیت‌های آن‌ها حضور نداشته است. همچنین مدت زمان انیمیشن بلاش حدود ده دقیقه است. در این مقاله مختصر از مستر دیالوگ به معرفی انیمیشن Blush 2021 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و نقدهای انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

اگر به دنیای انیمیشن علاقمند هستید و دوست دارید بدانید که چه انیمیشن هایی در سال 2024 میلادی اکران می‌شوند، نگاهی به بلاگ پست مورد انتظارترین انیمیشن های ۲۰۲۴+ تاریخ اکران بیاندازید. 

خلاصه داستان انیمیشن بلاش  

انیمیشن Blush

داستان انیمیشن Blush با یک فضانورد ناشناس شروع می‌شود که در سفینه فضایی خود یک باغ کوچک ایجاد کرده است. پس از اینکه یک شهاب سنگ به سفینه او برخورد می‌کند او به یک سیاره کوچک متروکه منتقل می‌شود. او گیاهان را از باغ کوچک خود خارج می‌کند و در آن‌جا می‌کارد اما پس از مدت کمی این گیاهان بدون هوا پژمرده می‌شوند. او سپس یک سفینه فضایی دیگر را می‌بیند که به این سیاره وارد شده است و گیاهانی که کاشته بود ناگهان به درخت تبدیل می‌شوند و در کنار آن درخت یک نفر با موهای روبانی که از این سفینه به آنجا آمده است و باعث رشد گیاهان شده است می‌بیند و پس از مدتی درختان بیشتری رشد می‌کنند.

آن‌ها در نگاه اول عاشق می‌شوند و پس از اینکه کلاه فضانورد برداشته می‌شود او برای لحظه‌ای حس می‌کند که نمی‌تواند تنفس کند اما آن بیگانه به او کمک می‌کند. سپس فضانورد با او وقت می‌گذراند و چیزهای مختلف مانند خوردن انبه را به او یاد می‌دهد. سپس دو فرزند آن‌ها به داستان اضافه می‌شوند که در بعضی از ویژگی‌ها به پدر و مادر خود شباهت دارند. پس از مدتی مادر این خانواده بیمار می‌شود و پدر این خانواده دوباره احساس می‌کند که نمی‌تواند تنفس کند اما این بار دو فرزند آن دو به او کمک می‌کنند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Blush را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: 16تا از بهترین انیمیشن های دنیا+ آپدیت 2023

انیمیشن بلاش چه نقاط قوتی دارد؟

انیمیشن بلاش به مانند هر انیمیشن دیگری مجموعه‌ نقاط قوتی دارد که آن را به اثری بسیار جالب تبدیل کرده است. از جمله نقاط قوت این انیمیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داستان محسور کننده و عمیق

“Blush” با روایت داستانی احساسی و معنادار، مخاطبان را به سفری عاطفی می‌برد که در آن عشق و امید نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

جلوه‌های بصری خیره کننده

طراحی شخصیت‌ها و محیط‌های این انیمیشن با دقت و هنر فراوانی انجام شده است که تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای تماشاگران فراهم می‌کند.

این انیمیشن پیام‌های مثبتی دارد

انیمیشن بلاش با ارائه پیام‌های مثبتی درباره امید، مقاومت و قدرت عشق، می‌تواند الهام‌بخش برای تماشاگران باشد. بنابراین اگرچه این انیمیشن دیالوگ چندانی ندارد؛ اما با محتوا و پیام‌هایی که به مخاطبین خود ارائه می‌‌دهد منبع مناسبی برای یاد دادن موضوعات مختلف به کودکتان محسوب می‌شود.

اگر به دنبال انیمیشن کودکانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست انیمه کودکانه چیست؟؛ 15تا از بهترین انیمه های مناسب کودک و نوجوان در مجله سینمایی مستر دیالوگ بیندازید.

چرا انیمیشن بلاش، تاثیرگذار محسوب می‌شود؟

انیمیشن Blush توانسته است با داستان ساده و در عین حال پرمغز خود، توجه مخاطبان و منتقدان را جلب کند. این انیمیشن کوتاه نه تنها یک تجربه دیدنی لذت‌بخش است، بلکه به دلیل موضوعات عاطفی و انسانی که در آن مطرح می‌شود، تاثیر عمیقی بر تماشاگران می‌گذارد.

به دنبال انیمیشن و انیمه‌های تاثیرگذار هستید؟ بیشتر تماشا کنید: با غمگین ترین انیمه های سینمایی اشک بریزید!

بازیگران کارتون بلاش  

با توجه به اینکه در این انیمیشن صداپیشه‌ای حضور ندارد در این بخش از این مقاله با کارگردان انیمیشن Blush و آثار دیگری که در تولید آن‌ها نقش داشته است آشنا خواهیم شد.

جو ماتئو

معرفی انیمیشن Blush 2021

جو ماتئو در تولید انیمیشن فعالیت دارد و جایزه Primetime Emmy دریافت کرده است. او در انیمیشن Blush برای اولین بار به عنوان کارگردان حضور داشته است. جو ماتئو همچنین در تولید انیمیشن‌های Meet the Robinsons و Big Hero 6 نیز نقش ایفا کرده بود.

نقد انیمیشن بلاش و نمرات آن

بررسی انیمیشن بلاش

در این بخش از مقاله به بررسی نقدها و نمرات انیمیشن بلاش می‌پردازیم. این انیمیشن کوتاه در در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.6 از 10 را کسب کرده است. بیشتر نقدهایی که تا الان در مورد انیمیشن Blush به سایت آی‌ام‌دی‌بی اضافه شده است نمرات بالا به آن داده‌اند و از این انیمیشن خوششان آمده است. بعضی از آن‌ها بیان کرده‌اند که پس از دیدن این انیمیشن آن را یک فیلم کوچک بسیار خوب خواهید دانست اما وقتی تیتراژ پایانی آن را تماشا کنید بیشتر متوجه ارزش این اثر خواهید شد. برخی دیگر نیز بیان کرده‌اند که این انیمیشن کوتاه در ده دقیقه داستانی را روایت می‌کند که خیلی از فیلم‌های بلند در انجام آن ناموفق هستند. آن‌ها همچنین کیفیت تولید این انیمیشن را نیز از ویژگی‌های مثبت آن دانسته‌اند. می‌توانید نقدهای بیشتری را در مورد انیمیشن Blush در سایت آی‌ام‌دی‌بی مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های بزرگسالان+ خلاصه داستان

کلام آخر

در این مقاله مختصر از مستر دیالوگ به بررسی انیمیشن بلاش پرداختیم و در مورد داستان و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید به جای دیدن تریلر انیمیشن Blush 2021 با توجه به این که مدت این انیمیشن حدود ده دقیقه است، پس از مطالعه این مقاله آن را تماشا کنید. به طور خلاصه کارتون بلاش داستان یک فضانورد را دنبال می‌کند که به یک سیاره کوچک وارد می‌شود و در آن‌جا زندگی جدید خود را آغاز می‌کند.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن بلاش و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های مستر دیالوگ با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن یا انیمه جدیدی دیده‌اید که پیشنهاد می‌کنید دیگران هم آن را تماشا کنند اما مقاله آن در این سایت موجود نیست می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

درنهایت اگر به دنبال اطلاع رسانی از جدیدترین فیلم ها و سریال های دنیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Tv Time را از اینجا دانلود کنید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

جعفر اطمینان

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید