بیشتر بخوانید

بیوگرافی سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی؛ جادوگر کمدی ایران

زمان مطالعه: 11 دقیقه

فهرست مطالب

سعید آقاخانی یکی از بازیگران و کارگردانان مرد محبوب سینما و تئاتر ایرانی است. در ادامه در مجله مستر دیالوگ با بیوگرافی سعید آقاخانی همراه ما بمانید.

سعید آقاخانی، یکی از آن دسته از بازیگران و کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون ایران است که کار خود را با فارغ التحصیل شدن در رشته تئاتر از دانشگاه تهران توانست تکنیکال‌تر ادامه دهد و حرفه‌ای به این رشته از هنر بپردازد. این بازیگر محبوب، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۱ در ۲۱ سالگی جلوی دروبین رفت. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی سعید آقاخانی، این بازیگر محبوب جلب می‌کنیم.

اطلاعات شخصی سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی سعید آقاخانی جلب می‌کنیم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما مثل سعید آقاخانی چند سال دارد، پاسخ داده شود.

  • نام: سعید آقاخانی
  • تاریخ تولد سعید آقاخانی: ۴ اسفند ۱۳۵۰
  • محل تولد سعید آقاخانی: بیجار، استان کردستان، ایران
  • سن سعید آقاخانی: 51 سال
  • وضعیت تاهل سعید آقاخانی: متاهل – گلرخ حقیقی
  • صفحه اینستاگرام سعید آقاخانی: saeedaghkhani

زندگی نامه سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی

در این بخش با زندگی خصوصی سعید آقاخانی آشنا خواهیم شد و به این جنبه از زندگی وی خواهیم پرداخت. بدون شک پرداختن به چنین جنبه‌ای از چنین بازیگر محبوبی برای بسیاری از طرفداران سعید آقاخانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

دوران کودکی و تحصیلات

سعید آقاخانی، هنرپیشه ایرانی، در یک خانواده پرجمعیت کورد زبان به دنیا آمد و فرزند چهارم خانواده بوده است. او پنج خواهر و برادر دارد. وی لیسانس رشته تئاتر را از دانشگاه تهران دریافت و در سن ۱۸ سالگی پس از قبولی در دانشگاه تهران، از کردستان به تهران مهاجرت کرد.

ازدواج سعید آقاخانی

بازیگری سعید آقاخانی در صنعت سینما و تلویزیون طناز شناخته می‌شود. وی ازدواج کرده و همسر سعید آقاخانی بنام گلرخ حقیقی در هر مصاحبه‌ای که از او بیرون می‌آید، ابراز علاقه‌ی خودش را به آقای آقاخانی نشان می‌دهد. سعید آقاخانی و گلرخ حقیقی دو فرزند دارند. نام دختر بزرگشان خورشید و متولد سال ۱۳۷۴ است. دختر دومشان نیز دریا نام دارد و متولد سال ۱۳۸۰ است.

فرزندان سعید آقاخانی

حاصل ازدواج سعید آقاخانی و گلرخ حقیقی، دو فرزند می‌باشد که نام یکی از آن‌ها خورشید است/ خورشید در سال 1374 متولد شد و دختر دومشان یعنی دریا خانم در سال 1380 متولد شد.

اگر به آثار سینمایی ایرانی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فهرست خاطره انگیز بهترین فیلم های خانوادگی ایرانی که ارزش دیدن دارند در مجله مستر دیالوگ بیاندازید. 

زندگی شغلی سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی

همانطور که گفته شد، سعید آقاخانی، هنرپیشه ایرانی، فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد. او از دوران دانشجویی در تئاترهای دانشجویی شرکت داشت.

در سال ۱۳۷۱، سعید آقاخانی برای بازی در نقش کوتاهی در سریال “محکمه عدالت” دعوت شد و اولین بار به عنوان بازیگر در برابر دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۷۲، او در مجموعه طنز تلویزیونی “پرواز ۵۷” به کارگردانی مهران مدیری نقش جدی خود را تجربه کرد. در این مجموعه، بازیگرانی مانند مهران مدیری، نصرلله رادش و رضا عطاران حضور داشتند. “پرواز ۵۷” می‌تواند دومین نقطه عطف در مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تلقی شود.

در سال ۱۳۷۳، سعید آقاخانی در مجموعه طنز “ساعت خوش” به کارگردانی مهران مدیری حضور یافت و با بازی در نقش آیتم‌هایی مانند “سعید” و “خان دایی جان” به شهرت رسید. این مجموعه هفتگی بود و از شبکه دو سیما پخش می‌شد. از نکات ویژه این مجموعه طنز، قطعات کوتاه طنزی بود که با فضایی که در دنیای کمدی در آن زمان در صدا و سیما رایج بود (مانند مجموعه رادیویی “صبح جمعه”) تفاوت داشت و از تکرار و یکنواختی رایج در آن زمان خارج بود.

نخستین تجربه آقای سعید آقاخانی

در سال 1376، سعید آقاخانی با حضور در فیلم “کلید ازدواج” به کارگردانی داود موثقی، نخستین تجربه سینمایی خود را داشت. پس از آن، تا دهه‌ی بعد، به سینما بازنگشت. در سال 1388، در فیلم “بعد از ظهر سگی سگی” به کارگردانی مصطفی کیایی بازی کرد و با بازیگرانی مانند رضا عطاران، مجید صالحی، بهاره رهنما و علی صادقی همبازی شد.

همچنین در سال 1383، او به عنوان طراح فیلمنامه و بازیگر در سریال “خانه به دوش” ظاهر شد و در سال 1384 نویسندگی را با سریال “متهم گریخت” ساخته‌ی رضا عطاران آغاز کرد. او تاکنون نویسندگی آثاری مانند “لامپ 100″، “مستند جهت”، “هفت خط”، “نیش”، “شاخ به شاخ”، “هندوانه شب یلدا” و … را برعهده داشته است.

در سال 1387، سعید آقاخانی برای اولین بار سریال “عید امسال” را کارگردانی کرد که در نوروز 1388 به نمایش درآمد. از آن پس، او کارگردانی آثاری مانند “نون خ”، “شب عید”، “روزهای بد به در”، “دزد و پلیس”، “خروس”، “خوش نشین ها”، “زن بابا” و “راه در رو” را برعهده داشت.

در سال 1393، سعید آقاخانی اولین فیلم سینمایی خود به نام “لامپ 100” را کارگردانی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال 92 در بخش نگاه نو به نمایش درآمد.

حضور سعید آقاخانی در دنیای نویسندگی

سعید آقاخانی در سال 1383 با نقشی در سریال خانه به دوش و به عنوان طراح فیلمنامه وارد صحنه شد. او در سال 1384 با نویسندگی سریال متهم گریخت که توسط رضا عطاران کارگردانی شده بود، به طور رسمی نشان داد که نویسنده بسیار قابل و خوبی است. تا به حال، آقاخانی در نویسندگی آثار متعددی مانند لامپ 100، مستند جهت، هفت خط، نیش، شاخ به شاخ، هندوانه شب یلدا و… به عنوان نویسنده مشارکت داشته است.

فیلم های سعید آقاخانی

عنوان سال کارگردان
خون شد ۱۳۹۸ بازیگر – مسعود کیمیایی
زنبور کارگر ۱۳۹۸ بازیگر – افشین صادقی
قسم ۱۳۹۷ بازیگر – محسن تنابنده
ماهی و برکه ۱۳۹۷ بازیگر – علی براتی
رحمان ۱۴۰۰ ۱۳۹۷ بازیگر – منوچهر هادی
حمال طلا ۱۳۹۷ بازیگر – تورج اصلانی
بنفشه آفریقایی ۱۳۹۶ بازیگر – مونا زندی حقیقی
کامیون ۱۳۹۶ بازیگر – کامبوزیا پرتوی
پیلوت ۱۳۹۶ بازیگر – ابراهیم ابراهیمیان
یک کیلو و بیست و یک گرم ۱۳۹۵ بازیگر – رحیم طوفان
آباجان ۱۳۹۵ بازیگر – هاتف علیمردانی
اروند ۱۳۹۴ بازیگر – پوریا آذربایجانی
خداحافظی طولانی ۱۳۹۳ بازیگر – فرزاد مؤتمن
من دیه‌گو مارادونا هستم ۱۳۹۳ بازیگر – بهرام توکلی
لامپ ۱۰۰ ۱۳۹۳ سعید – آقاخانی
ضد گلوله ۱۳۹۰ بازیگر – مصطفی کیایی
هرچی خدا بخواد ۱۳۸۹ بازیگر – نوید میهن‌دوست
پیتزا مخلوط ۱۳۸۹ بازیگر – حسین قاسمی‌جامی
بعدازظهر سگی سگی ۱۳۸۸ بازیگر – مصطفی کیایی
کلید ازدواج ۱۳۷۶ بازیگر – داود موثقی

سریال های سعید آقاخانی

سال عنوان کارگردان
۱۳۹۵ مستند جهت مجری-نویسنده-کارگردان – سعید آقاخانی
۱۳۹۲ هفت خط نویسنده، بازیگر، کارگردان – سعید آقاخانی
۱۳۹۱ نیش نویسنده – مجید صالحی
۱۳۸۹ جوجه تیغی‌ها بازیگر – حسین تبریزی
۱۳۸۸ میش بازیگر – مجید صالحی
۱۳۸۷ روز اردو بازیگر – حسین قناعت
۱۳۸۷ شاخ به شاخ نویسنده و کارگردان – سعید آقاخانی
۱۳۸۶ هندوانهٔ شب یلدا نویسنده، بازیگر، کارگردان – سعید آقاخانی
۱۳۸۴ خاطرات الاغ مهربان بازیگر – مریم سعادت
۱۳۹۶ عالیجناب بازیگر – سام قریبیان
 ۱۴۰۱ راز بقا بازیگر، کارگردان – سعید آقاخانی
 ۱۴۰۱ خانه بسیار پر سر و صدا بازیگر – سید مصطفی آزاد

در ادامه بلاگ پست بیوگرافی سعید آقاخانی به شکل جزئی‌تر نگاهی به تعدادی از بهترین سریال های سعید آقاخانی می‌اندازیم.

سریال خوش نشین‌ها؛ با هنرنمایی سعید آقاخانی

سریال خوش نشین‌ها؛ با هنرنمایی سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: حمید لولایی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، علی صادقی، مهران رجبی، حدیثه تهرانی،محمد کاسبی
  • سال پخش: 1389 (شبکه سه سیما)

یک زن به نام آفاق با دو فرزندش، دانیال و سارا، از سفر بازمی‌گردند. اردشیر، همسر آفاق، قرار بوده است که به استقبال آن‌ها برود، اما او در فرودگاه حاضر نشده و این موضوع نگرانی را در میان خانواده ایجاد کرده است که چرا او نه تنها در فرودگاه حاضر نشده بلکه خبری هم به آن‌ها نداده است. آن‌ها با تاکسی به خانه می‌روند، اما متوجه می‌شوند که اردشیر در خانه نیست. آقای صدری، دوست اردشیر، نیز می‌گوید که از او خبری ندارد. داستان‌ها و ماجراجویی‌های این خانواده درست از چنین لحظه‌ای آغاز می‌شود.

سریال راه دررو از سعید آقاخانی

سریال راه دررو از سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: مهران غفوریان، سعید آقاخانیف مرجانه گلچین، یوسف تیموری، باقر صحرارودی، مه‌لقا باقری
  • سال پخش: 1390 (شبکه سه سیما)

مسعود که با سمیرا همسرش و گلرخ خواهرش در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند، پس از رخ دادن یک حادثه کلاهبرداری با مشکلات مالی مواجه می‌شوند. این خانواده پس از این حادثه با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که این اتفاقات داستان سریال ۱۵ قسمتی راه دررو را تشکیل می‌دهند.

این سریال طنز ایرانی از جهت حضور بازیگران قدیمی، بسیار نوستالژیک محسوب می‌شود، اگر علاقمند به تماشای سریالی قدیمی با حال و هوای خوب روزهای گذشته هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این سریال را از دست ندهید.

سریال خروس

سریال خروس از بیوگرافی سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: حمید لولایی، سیدجواد رضویان، یوسف تیموری، عزت‌الله مهرآوران، کریم اکبری‌مبارکه، کریم قربانی
  • سال پخش: تابستان 1392(شبکه دو)

پدر خانواده با یک مشکل غیرمنتظره روبرو می‌شود. تمام اعضای خانواده در تلاش برای حل این مشکل هستند. پسر خانواده با کمک دوستانش در پی یافتن راه حلی برای این مشکل است. در طرحی که آن‌ها می‌کشند، خروسی نقش مغز متفکر را بازی می‌کند. اگر به دنبال خاطره بازی با سینمای ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای دوباره این سریال طنز ایرانی را از دست ندهید.

سریال زن‌بابا؛ خاطره انگیزترین سریال ایرانی

سریال زن‌بابا؛ خاطره انگیزترین سریال ایرانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شهین تسلیمی، مهران غفوریان، شقایق دهقان
  • سال پخش: نوروز 1389 ( شبکه سه)

عزیز آقا، پیرمرد مهربانی است که پس از مرگ همسرش، با پسر جوانش بهبود زندگی می‌کند. بهبود در این سریال طنز ایرانی قصد دارد با دختر دایی‌اش ازدواج کند، اما اختلافات بین پدر و دایی‌اش باعث شده تا چنین ازدواجی به یک خواب و خیال برای این دو جوان تبدیل شود. او که همیشه در کنار پدرش بوده و به او کمک کرده، کم‌کم از این وضعیت خسته می‌شود. عزیز آقا پس از یک حادثه تصمیم می‌گیرد که دارایی‌هایش را بین فرزندانش تقسیم کند، که این موضوع باعث ایجاد اختلاف بین فرزندانش می‌شود. اما شرایط به طور ناگهانی به گونه‌ای رقم می‌خورد که عزیز آقا بار دیگر بارقه‌هایی از عشق و مهربانی را در زندگی خودش می‌بیند و…

سریال بیمار استاندارد از سعید آقاخانی

سریال بیمار استاندارد از سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: بابک حمیدیان، جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح‌الله کمانی، هومن حاجی‌عبداللهی
  • سال پخش: نوروز 1395 (شبکه یک)

شخصیت اصلی داستان سریال طنز ایرانی بیمار استاندارد، یک فرد با تحصیلات در حوزه بازیگری است. او برای مشکلاتی برای درمان مراجعه می‌کند و در پی مراجعه برای درمان، اتفاقاتی برای او می‌افتد که…

شاهکار نون خ از سعید آقاخانی

شاهکار نون خ از سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، سیروس سپهری، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، هدیه بازوند، کاظم نوربخش
  • سال پخش: فروردین 1398(شبکه یک)

نورالدین خانزاده (با بازی سعید آقاخانی) مالک یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. خانزاده پدر چهار دختر و یک نوه است و همسرش درگذشته است. کشاورزان محلی محصول سالانه تخمه آفتاب‌گردان خود را به خانزاده فروخته‌اند.

نورالدین کل محصولات کشاورزان را به یک شخص به نام میرزایی که در تهران زندگی می‌کند، فروخته است تا او این محصولات را برای فروش بیشتر به ترکیه صادر کند و در آنجا بفروشد. اما خبر می‌رسد که میرزایی فوت کرده است. وقتی این خبر به گوش کشاورزان می‌رسد، آن‌ها سعی می‌کنند به هر طریقی که ممکن است پول محصولاتی که به نورالدین فروخته‌اند را از او دریافت کنند و در این حین اتفاقاتی می‌افتد که…

سریال طنز ایرانی نون خ آن چنان موفق بوده که تا به امروز برای فصل‌های متمادی تمدید شده است. شاید بتوانیم آن را یکی از موفق‌ترین و بهترین آثار سعید آقاخانی بدانیم.

از سریال های ایرانی 1403، بیشتر بخوانید: معرفی 10تا از سریال های ایرانی ۱۴۰۳

سریال نقطه سرخط از سعید آقاخانی

سریال ایرانی از سعید آقاخانی

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: حمید لولایی، علی صادقی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، شکان اشتیاق، افسانه ناصری
  • سال پخش: 1390

سریال طنز ایرانی نقطه سرخط میان آثار سعید آقاخانی شاید چندان به جذابیت دیگر ایده‌های او نباشد؛ اما باز هم توان بسیار خوبی برای خنداندن شما دارد. داستان این سریال درباره کارمندی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. اکنون او بایستی به فکر جهیزیه و مراسم ازدواج دخترش باشد و به همین جهت درخواست وامی می‌دهد تا بلکه حفره‌های زندگی خودش را بتواند پر کند. پس از کش و قوس فراوان با درخواست وام او موافقت می‌کنند؛ اما اتفاقاتی می‌افتد که…

سریال خاطره انگیز دزد و پلیس

سریال پلیسی ایرانی دزد و پلیس

  • کارگردان : سعید آقاخانی
  • بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، اصغر حیدری، سوسن پرور، حمید لولایی و مرجانه گلچین
  • سال پخش: 1391

ناصر کاظمی، یک خلافکار مشهور و سابقه‌دار، پس از یک تصادف و ضربه‌ی شدید به سرش دچار فراموشی می‌شود. این حادثه منجر به تغییر کامل شخصیت او می‌گردد. ناصر که حالا با چهره‌ای جدید و متفاوت مواجه شده، می‌بیند که همه از او وحشت دارند و تصمیم می‌گیرد تا اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند. اما بعد از مدتی، دوستش داوود به او می‌گوید که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر کار می‌کردند و رئیس این باند فردی بی‌رحم با نام مستعار مهندس است.

سریال طنز ایر‌انی دزد و پلیس در میان سریال های کمدی داخل کشور، اثری منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این سریال جدای از این‌که یک مسیر کمدی را دنبال می‌کند به خوبی توانسته محتوای پلیسی را در دل خود جای دهد و همین موضوع باعث می‌شود تا به یاد فیلم های پلیسی کمدی خارجی بیوفتید.

از سینمای پلیسی ایران بیشتر بخوانید: 10تا از بهترین سریال های پلیسی ایرانی از قدیم تا جدید

سریال طنز ایرانی روزهای بد، به‌در

سریال طنز ایرانی روزهای بد، به‌در

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، لاچین دربندی، مهران رجبی، بیژن بنفشه‌خواه، مهرناز بیات
  • سال پخش: 1393

زندگی سرایداری چگونه است؟ هیچ ایده‌ای درمورد زندگی سرایداری ندارید؟ پس بهتر است تا به تماشای سریال طنز ایرانی روزهای بد، به در بنشینید. این سریال درمورد اردشیر، سرایدار یک مدرسه، است که تصمیم گرفته‌اند تا مراسم عروسی پسرشان را در دوران عید در این مدرسه برگزار کنند؛ اما همه چیز طبق این نقشه و خواسته پیش نمی‌رود! به شکل ناگهانی نامه بازنشستگی اردشیر از راه می‌رسد و حالا اکنون آن‌ها بایستی مدرسه را برای همیشه تخلیه کنند. حالا آن‌ها با چنین چالش دشواری چه خواهند کرد؟ پاسخ این سوال در تماشای سریال نهفته است.

جوایز و افتخارات سعید آقاخانی

بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی، هنرپیشه ایرانی، در فیلم “خداحافظی طولانی” به کارگردانی فرزاد مؤتمن بازی کرده و برای این نقش، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

وی همچنین برای بازی در فیلم “کامیون” به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، در سال 1396، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. همچنین، در سال 1398، برای بازی در سریال “نون خ”، نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ شد. در ادامه به صورت خلاصه و در یک نگاه جوایز و افتخارات آقای آقاخانی را می‌توانید ببینید:

جایزه نام اثر بخش نتیجه سال
جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران خون شد بهترین بازیگر نقش اول مرد برنده ۱۴۰۱
سیمرغ بلورین فجر خداحافظی طولانی بازیگر نقش اول مرد برنده ۱۳۹۳
حافظ نون خ بازیگر مرد کمدی تلویزیونی نامزدشده ۱۳۹۸

حواشی سعید آقاخانی

وقتی صحبت از بیوگرافی سعید آقاخانی می‌شود، نکته بسیار جالب توجه‌ای که وجود دارد این است که او زندگی بدون حاشیه را سپری کرده است و همیشه در کار خود به عنوان یک حرفه‌ای سرش در لاک خودش بوده است. اما بعد از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین به دست پدافند هوایی در دی ۱۳۹۸، سعید آقاخانی تصمیم گرفت، از شرکت در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر انصراف دهد؛ علی رغم چنین تصمیم مردمی، این اقدام برای او حاشیه‌آفرین شد.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم سینمایی طنز ایرانی ۱۴۰۲

حقایق پنهان بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی، محسن تنابنده، امیر جعفری، علی شام بیاتی و امیر غفارمنش را از بهترین دوستان خود می‌داند و در دوران دانشجویی با رضا عطاران هم خوابگاهی بود. در زندگی شخصی او شوخی معمول است، اما در محیط کار قوانین و کیفیت کار برای او بسیار مهم است و به همین دلیل ممکن است رفتارهای بد اخلاقانه‌ای نشان دهد. چنین نکاتی در دل بیوگرافی آقای سعید آقاخانی باعث می‌شود تا ارتباط طرفداران با او بهتر و دقیق‌تر شود.

او بیش از ۱۵ سال است که در زمینه ترک اعتیاد فعالیت می‌کند و تا به حال به عنوان مجری، به ترک اعتیاد بسیاری از افراد کمک کرده است. شخصاً اگر نقشی خوب به او پیشنهاد شود، ژانر آن برایش اهمیت زیادی ندارد و می‌تواند در هر نوع نقشی بازی کند. او معتقد است که اگر نقشی را دوست داشته باشد و فکر کند می‌تواند با آن نقش مردم را سرگرم کند، حتماً بازی خواهد کرد.

سعید آقاخانی یکی از طرفداران تیم استقلال است و مجید یاسر (بازیگر) می‌گوید که او به شدت در این حوزه هیجانی عمل می‌کند و نمی‌شود برای او کری نخواند.

جمع بندی

بیوگرافی سعید آقاخانی

ما در این مقاله در مجله مستر دیالوگ، بیوگرافی سعید آقاخانی از زمان کودکی تا رسیدن به شهرت و محبوبیت او را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر است که آثار ماندگاری را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. نظر شما درباره این هنرپیشه چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...

جعفر اطمینان

دیدگاه کاربران (4 دیدگاه)

  1. چقدر خوب که از بیوگرافی بازیگران هم گذاشتین. اتفاقا چند وقتی بود که میخواستم توی گروه تلگرام یا اینستاگرامتون بنویسم که چرا اصلا بیوگرافی بازیگران ایرانی رو کار نمیکنین

    1. مرسی از اینکه فعالانه سایت رو دنبال میکنین. اتفاقا اگر بخش بیوگرافی سایت رو چک کنین تا به الان بیوگرافی از بازیگران و کارگردان‌های ایرانی گذاشتیم؛ اما همونطور که گفتید نیاز هست بیشتر قرار بگیره.

  2. چقدر با این بازیگر و چقدر با برخی از فیلم هایی که بازی کرده خاطره دارم من. پیشنهاد میکنم سریال جدیدی که از ایشون در شبکه یک چندی پیش پخش شد رو تماشا کنید.

  3. سعید آقاخانی واقعا بازیگر و ایده پرداز درجه یکی هست. خداییش کمدی هایی که میسازه به دور از لوده بازی برخی از طنز پردازان ایرانیه

دیدگاهتان را بنویسید