بیشتر بخوانید

متیو پری

متیو پری(چندلر) درگذشت

متیو پری، بازیگر آمریکایی که در سریال فرندز (دوستان) در نقش چندلر ایفای نقش کرده بود، در سن ۵۴ سالگی درگذشت. در ادامه با اخبار مستر دیالوگ همراه باشید.

متیو پری که بود؟

متیو پری

  • تولد: 19 اوت 1969
  • محل تولد: ویلیامزتاون، ماساچوست
  • علاقه اولیه: تنیس
  • افتخارات: دریافت جایزه بهترین کمدین آمریکایی

متیو پری که در تاریخ ۱۹ اوت ۱۹۶۹ در شهر ویلیامزتاون، ایالت ماساچوست به دنیا آمد. دوران نوجوانی خودش را در شهر اتاوا سپری کرد و در آنجا به عنوان یک بازیکن تنیس برجسته شناخته شد. او در سن ۱۵ سالگی به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد تا با پدر (جان بنت پری) و مادربزرگ دوست داشتنی‌اش زندگی کند.

در این مدت(دوران نوجوانی)، علاقه او به هنر بازیگری رو به افزایش گذاشت. او بازی اول خود را در سال ۱۹۸۷ و در مجموعه تلویزیونی شانس دوباره اجرا کرد. سپس در سال ۱۹۹۶، به لطف نقشش در سریال محبوب دوستان، برای اولین بار به عنوان بهترین کمدین آمریکایی نامزد شد.

شوکی بزرگ برای طرفداران سریال Friends

امروز را می‌توان غم‌ انگیزترین و شوکه کننده‌ترین روز ممکن برای طرفداران سریال Friends دانست. متیو پری، بازیگر نقش چندلر، با مرگ خودش خداحافظی بسیار تلخی را برای همه ما رقم زد. جسد او در  جکوزی خانه‌اش در لس‌آنجلس پیدا شده. ظاهرا غرق شده است. تحقیقات درباره جان باختن این بازیگر ادامه دارد، اما پلیس نشانه مجرمانه‌ای مشاهده نکرده است.

تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که آقای متیو پری بابت خاطرات خوش بسیار زیادی که برای ما خلق کردی متشکر هستیم🖤.

اگر به بازی متیو پری افسانه‌ای علاقه مند هستید، نگاهی به دو بلاگ پست زیر بیندازید:

بیوگرافی متیو پری؛ بازیگری جاودانه و دوست داشتنی

بهترین سریال های سیتکام دنیا کدامند؟؛ از خنده روده بر شوید

 

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 1,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید