بیشتر بخوانید

سریال Gen V

معرفی سریال Gen V؛ اسپین آف د بویز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

سریال Gen V به تازگی در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده است. این سریال که اسپین آف جدید سریال مشهور پسران بد محسوب می‌شود، در مدت زمان کمی توانسته است تا مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کند. این سریال درست به مانند The Boys قصد دارد تا جنبه کمتر دیده شده دنیای ابرقهرمانی را به مخاطبین نشان دهد. اما این سریال با پسران بد چه تفاوتی دارد؟ چرا سریال نسل V ارزش تماشا کردن را دارد؟ در ادامه با مجله مستر دیالوگ همراه باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

معرفی سریال نسل V

سریال Gen V

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی و کمدی
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۳
  • اسپین آف: سریال The Boys
  • بازیگران: Jaz Sinclair, Chance Perdomo, Lizze Broadway, Patrick Schwarzenegger, Clancy Brown, Jackie Tohn, Shelley Conn و Maddie Phillips
  • امتیاز IMDB: 8.1 از ۱۰
  • امتیاز Rotten Tomaatoes: 95 از ۱۰۰

سریال Gen V یک سریال اکشن، ماجراجویی و کمدی است که در سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پرایم پخش شد. این سریال به عنوان اسپین آف سریال The Boys تولید شده است و درنظر دارد تا نسل اول ابرقهرمانان را بررسی کند که قدرت های فوق العاده آنها از ترکیب V است. این قهرمانان در تنها کالج آمریکا ویژه ابرقهرمانان مشغول تحصیل هستند و قدرت‌های خودشان را در معرض آزمایش قرار می‌دهند و برای رتبه بالاتر در مدرسه رقابت می‌کنند.

خلاصه داستان سریال نسل V

اگر پیش‌تر به تماشای سریال پسران بد نشسته باشید، بدون شک می‌دانید که سریال نسل V تکمیل کننده جریان و اتفاقات ابرقهرمانان این دنیا خواهد بود. در سریال پیشین، مخاطبین با دنیایی عجیب و جدید روبرو می‌شوند که ۷ تن از قهرمانان آن را اداره می‌کنند. حکم این قهرمانان در چنین دنیایی مانند لیگ عدالت در دنیای دی‌سی و گروه انتقام جویان در دنیای مارول است!

سریال Gen V درنظر دارد تا ما را با یکی از قربانیان چنین دنیای عجیبی روبرو کند. پیش‌تر که مخاطب با کمپانی وات آشنایی کسب کرده است، می‌داند که آن‌ها کودکان خانواده‌های مختلف را به زور از آن‌ها می‌گیرند و با آزمایش‌های مختلف آن‌ها را به ابرقهرمانانی عجیب و غریب تبدیل می‌کنند! حال در چنین دنیایی ما منتظر آن هستیم تا بالاخره با یکی از قربانینا آشنا شویم، آشنایی با قربانی ایده‌ای است که سریال Gen V تلاش می‌کند به آن بپردازد.

قربانی دنیای ابرقهرمانی

سریال Gen V

در سریال Gen V، ماری مورو به عنوان قربانی چنین سیستمی معرفی می‌شود. او به عنوان فردی جدید تماما تلاش می‌کند تا بتواند به دانشگاه ابرقهرمانان وارد شود و با تبدیل شدن به یک ابرقهرمان، خودش را فردی بسیار مفید جلوه دهد. هرچند ماری مورو به علت آن‌که پیش‌تر در دوران کودکی، خانواده و اطرافیان از قدرت‌های جهش یافته او باخبر شده بودند از جانب آن‌ها طرد شد؛ بنابراین می‌توان گفت که تلاش او برای ابرقهرمانی، حکم تخلیه عذاب وجدان و احساس نقص و شرم او را دارد.

جنبه کثیف دنیای ابرقهرمانی

به طور کلی هدف اصلی سریال Gen V و د بویز از ابتدا آن بوده است که وجهه دیگری از دنیای ابرقهرمانی را به مخاطبین نشان دهد. همه ما با مطالعه کامیک بوک‌ها و تماشای آثار سینمایی مارول و دی‌سی، ذهنیتی مثبت از دنیای ابرقهرمانان در ذهنمان شکل داده‌ایم. در واقع شاید کمتر کسی تصورش را بکند که روزی ابرقهرمانان کنترل را برعهده بگیرند و خودشان به جهان پیرامون آسیبی وارد کنند.

از جهت دیگر در سریال نسل V ، ما با جنبه‌های زشت‌تر و غیرانسانی‌تری از دنیای د بویز روبرو هستیم. اسپین آف سریال The Boys به خوبی به ما نشان می‌دهد که همیشه نمی‌توان به ابرقهرمانان اعتماد کرد!

نقدهای سریال Gen V

سریال نسل V

در ادامه نگاهی به تعدادی از برترین نقدهای منتشر شده از سریال نسل V خواهیم انداخت. با مستر دیالوگ همراه باشید.

نقد سریال Gen V از سایت IGN

در سریال نسل V، شما آنقدر خواهید خندید که به ناگاه متوجه می‌شوید از شدت خنده تمام بدنتان می‌لرزد! در هنگام تماشا به شدت تعجب خواهید کرد که چگونه Gen V آن‌قدر حرفه‌ای و خوب ایده‌ای که دارد را به تصویر می‌کشد. این سریال دیوانه‌وار تصویری فوق العاده متمایز را از دنیای ابرقهرمانی به تصویر می‌کشد. پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای آن بنشینید.

نمره: ۹۰ از ۱۰۰

نقد سریال Gen V از سایت The Telegraph

این سریال نسبت به تولیدات اخیر مارول بسیار موفق‌تر است. گاهی اوقات Gen V به طرز شگفت‌انگیزی هوشمند است و در بسیاری از موارد، فقط شگفت‌انگیز است.

نمره: ۸۰ از ۱۰۰

نقد سریال Gen V از سایت Empire

سریال Gen V  قادر به جذب طرفداران جدید نیست، اما باز هم به اندازه‌ای قوی است که بتواند طرفدارانی که با ناامیدی منتظر فصل جدید The Boys هستند را سرگرم کند.

نمره: ۶۰ از ۱۰۰

سخن نهایی

بنابراین به طور کلی می‌توان گفت که سریال Gen V ارزش تماشا کردن را دارد. اسپین آف سریال د بویز، بار دیگر لذت تماشا کردن سریال را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جهت دیگر اگر از تماشای سریال‌های کم کیفیت ابرقهرمانی چند وقت اخیر دنیای مارول لذت نبرده‌اید، سریال Gen V می‌تواند شما را ارضا کند. به همین جهت در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ تلاش کردیم تا معرفی از سریال نسل V داشته باشیم.

خوشحال می‌شویم اگر به تماشای این سریال نشسته‌اید، نظرات خودتان را درمورد آن برای ما بنویسید؟

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سریال که تا به اینجا واقعا عالی بوده. سازنده ها واقعا تونستن همون فرمول خوش ساخت د بویز رو حفظ کنن. حالا امیدوارم که همین روند ادامه هم پیدا کنه

دیدگاهتان را بنویسید