بیشتر بخوانید

معرفی فیلم Nobody

فیلم هیچکس 2 ساخته می‌شود

به تازگی خبری مبنی بر ساخت قسمت جدید فیلم اکشن Nobody( فیلم هیچکس 2) منتشر شده است. در ادامه همراه اخبار مجله سینمایی مستر دیالوگ باشید تا نگاه دقیق‌تری به این خبر بیندازیم.

معرفی فیلم Nobody

معرفی فیلم Nobody

فیلم اکشن Nobody یا هیچکس در سال 2021 میلادی منتشر شد. این فیلم با بازی باب ادنکرک دوست داشتنی( بازیگر سریال‌های بریکینگ بد و بهتر است که با سال تماس بگیری) خیلی زود توجه مخاطبین دنیای سینما و منتقدین را به سمت خود جلب کرد. این فیلم اکشن درموردی مردی است که تقریبا زندگی او به یک کابوس تکراری و روزمرگی تبدیل شده است. چیزی که شاید خیلی از ما این روزها تجربه کنیم را شخصیت اصلی این فیلم لمس می‌کرد. او به ناگاه با یک موقعیت و یک نزاع خیابانی روبرو می‌شود. دعوای خیابانی که به یکباره زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد و او خود را در میانه کشت و کشتاری وسیع می‌یابد…

به فیلم‌های اکشن علاقه دارید؟ بیشتر تماشا کنید:
معرفی فیلم اکشن دست انتقام 2024

26 تا از بهترین فیلم های نتفلیکس 2024؛ از عاشقانه تا اکشن

نقد فیلم استخراج(Extraction)؛ اکشن خیره کننده

نقد فیلم استخراج 2؛ اکشنی بی‌نظیر

فیلم هیچکس 2 ساخته می‌شود

فیلم هیچکس 2 ساخته می‌شود

به تازگی خبری مبنی بر ساخت فیلم هیچکس 2 منتشر شده است. کارگردانی ادامه فیلم هیچکس بر عهده Timo Tjahjanto، کارگردان اندونزی فیلم اکشن The Night Comes for Us، خواهد بود. فیلمبرداری این اثر اواخر تابستان آغاز خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که در فیلم هیچکس 2، شارون استون به عنوان شخصیت شرور حضور دارد و این موضوع بسیار به مذاق دوست داران دنیای سینما خوش آمده است.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید