بیشتر بخوانید

مارتین اسکورسیزی بیوگرافی فرانک سیناترا را خواهد ساخت

مارتین اسکورسیزی فیلمی از فرانک سیناترا می‌سازد

مارتین اسکورسیزی فیلم فرانک سیناترا با بازی لئوناردو دیکاپریو را خواهد ساخت. در ادامه با مجله سینمایی مستر دیالوگ همراه باشید تا نگاهی دقیق به این خبر بیندازیم.

فیلم زندگی نامه فرانک سیناترا ساخته خواهد شد؟

فیلم زندگینامه فرانک سیناترا احتمالا ساخته خواهد شد. ورایتی گزارش داد که مارتین اسکورسیزی به‌دنبال ساخت فیلم زندگینامه فرانک سیناترا است و لئوناردو دیکاپریو و جنیفر لارنس قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که دیکاپریو برای نقش فرانک سیناترا و لارنس برای نقش آوا گاردنر، همسر دوم فرانک سیناترا در نظر گرفته شده است. در حال حاضر استودیویی حق تولید و پخش فیلم را در اختیار ندارد، اما گفته می‌شود سونی پیکچرز اکنون پیشتاز این رقابت است.

ورایتی می‌گوید که ساخت فیلم هنوز قطعی نیست و با مشکلاتی مواجه است که مهم‌ترین آن تینا سیناترا، دختر این خواننده و هنرمند محبوب و فقید آمریکایی است که کنترل اموال پدرش را در اختیار دارد و هنوز قرارداد ساخت این پروژه را امضا نکرده است. در هر حال در صورت این اتفاق، لارنس برای اولین‌بار خواهد بود که با اسکورسیزی همکاری خواهد کرد.

اگر اخبار بیشتری از فیلم زندگی نامه فرانک سیناترا در اختیار قرار بگیرد این بلاگ پست به مرور زمان آپدیت خواهد شد.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 1,00 از 5
Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید