بیشتر بخوانید

نظر کریستوفر نولان درمورد کیلین مورفی

کریستوفر نولان: کیلین مورفی بهترین بازیگر هالیوود است

کریستوفر نولان در مصاحبه‌ای اخیرا درمورد کیلین مورفی صحبت کرد و بار دیگر نسبت به بازی و هنر او در ایفای نقش به عنوان شخصیت‌های مختلف، ادای احترامی کرد. با اخبار مجله مستر دیالوگ همراه ما باشید تا نگاهی به جدیدترین مصاحبه کریستوفر نولان بیندازیم.

ادای احترام نولان به کیلین مورفی

نظر کریستوفر نولان درمورد کیلین مورفی

کیلین مورفی در جدیدترین فیلم کریستوفر نولان با نام اوپنهایمر حضور یافت و بار دیگر به منتقدین و مخاطبین دنیای سینما نشان داد که حرف زیادی برای گفتن دارد. شاید عموما ما کیلین مورفی را با بازی در سریال پیکی بلایندرز بشناسیم؛ اما او تا به امروز با بازی در نقش‌های مختلف در فیلم‌هایی همچون بتمن و اینسپشن، توان خودش برای بازیگری را ثابت کرده است.

اکنون کریستوفر نولان در جدیدترین مصاحبه‌ای که انجام داده، درمورد کیلین مورفی اینگونه اظهار نظر کرده است:

«کیلین مورفی بهترین بازیگر نسل خودش است. پانزده سال پیش در یک میهمانی زمانی که مست بودم این جمله رو به کیلین مورفی گفتم حالا این جمله واقعا به حقیقت تبدیل شده.»

جالب است بدانید که نولان پیش‌تر، کیلین مورفی را با هیث لجر مقایسه کرده بود و او را همانند لجر یک نابغه دانسته بود.

نظر شما چیست؟ آیا با نظر کریستوفر نولان درمورد کیلین مورفی موافق هستید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه خودتان را درمورد بازیگری کیلین مورفی برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید:

اگر علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری درمورد زندگی نامه کیلین مورفی به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم بلاگ پست بیوگرافی کیلین مورفی؛ از مترسک تا خالق بمب اتم را مطالعه کنید.

همچنین درمورد جدیدترین ساخته کریستوفر نولان، نگاهی به بلاگ پست معرفی فیلم اوپنهایمر(oppenheimer)+ خلاصه داستان بیندازید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید