بیشتر بخوانید

نمرات اولیه فیلم Rebel Moon

نمرات اولیه فیلم Rebel Moon؛ شکست یک کپی بی‌شرمانه

بالاخره پس از مدت‌ها کش و قوس فراوان، فیلم Rebel Moon-جدیدترین ساخته زک اسنایدر- منتشر شد. نمرات اولیه این فیلم خبر از یک شکست بزرگ را برای این کارگردان پر حاشیه می‌دهند. اما چه نمره‌ای و چه نقدهایی باعث شده تا این فیلم را یک شکست برای کپی بی‌شرمانه بدانیم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه همراه مجله مستر دیالوگ باشید.

معرفی فیلم Rebel Moon

به تازگی نمرات اولیه فیلم Rebel Moon منتشر شد. این فیلم روایت‌گر استعمار و حاکمیت ظالم در کهکشان است. حال بخشی از این استعمار، زنی را مامور می‌کند تا در برابر چنین حاکمیت ظالمی به دنبال متحدینی باشد. شاید با خوندن همین دو خط از داستان فیلم Rebel Moon با خودتان بگویید که چقدر این خلاصه داستان شبیه کلیت فیلم های جنگ های ستارگان است! باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید. یکی از نقدهای بزرگی که از ابتدای معرفی این فیلم به زک اسنایدر می‌شود این است که اثر جدید او یک کپی ناقص و درجه چندم از داستان جنگ های ستارگان است.

پیش‌تر در مجله سینمایی مستر دیالوگ به معرفی فیلم Rebel Moon پرداختیم. برای مطالعه این بلاگ پست بر روی اینجا کلیک کنید.

نمرات اولیه فیلم Rebel Moon

نمرات اولیه فیلم “Rebel Moon – Part One: A Child of Fire” منتشر شد. در قسمت زیر می‌توانید نمرات را مشاهده کنید. باتوجه به این نمرات به نظر می‌رسد که این فیلم برای قسمت دوم نیز از نظر منتقدین به خوبی عمل نخواهد کرد.

امتیاز اولیه فیلم Rebel Moon

نقد ایندی وایر از فیلم Rebel Moon

ایندی وایر در جدیدترین نقد خود درمورد فیلم Rebel Moon نوشت:

تماشای این فیلم حتی برای افراد مبتلا به «کنجکاوی مرضی» هم سخت است، فیلم کاری با شما میکند که در پایان آرزو میکنید هرگز آن را ندیده بودید.

نظر شما چیست؟ آیا به تمشای جدیدترین ساخته زک اسنایدر خواهید نشست؟

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...

Master of Content

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید