بیشتر بخوانید

فوت متیو پری

پیام بازیگران فرندز برای فوت متیو پری

هفته‌های گذشته روزهای بسیار تلخی برای طرفداران سریال فرندز از جهت فوت متیو پری بود. حالا با گذشت زمان و با اندکی سوگواری، بازیگران این سریال متن‌هایی را در وصف فقدان دوست از دست رفته‌شان منتشر کردند. در ادامه همراه مستر دیالوگ باشید تا نگاهی دقیق به این متن‌ها بیاندازیم.

پست جدید مگی ویلر بازیگر نقش جینس

فوت متیو پری

مگی ویلر بازیگر نقش جنیس در سریال فرندز در پست اینستاگرامی خودش به فوت متیو پری اینگونه واکنش نشان داد:

امروز صبح خیلی متاثر شدم که ادای احترامات زیبایی را که در اینجا در اینستاگرام گذاشته شده توسط دیوید شویمر ، جنیفر انیستون، مت له بلانک، لیسا کودرو و کورتنی کاکس و دیگران می خوانم. از دست دادن متیو عمیقاً توسط همه کسانی که او را می‌شناختند و دوستش داشتند احساس میشود و این عشق توسط میلیون‌ها طرفدار سریال Friends که عاشق چندلر بینگ هستند، بزرگ‌تر می‌شود.

متن منتشر شده توسط لیسا کودرو به خاطر مرگ متیو پری

مرگ متیو پری

لیسا کودرو، بازیگر فیبی در پستی اینستاگرامی در ارتباط با مرگ متیو پری نوشت:

وقتی که قسمت اول سریال فرندز فیلمبرداری شد در همونجا باهم دوست شدیم، ما در NBC Upfronts بودیم. سپس، پیشنهاد دادی که پوکر بازی کنیم و این زمان برای من خیلی سرگرم کننده بود و بابت آن متشکرم. متشکرم که باعث شدی به حرفی که گفتی آنقدر بخندم، که از خنده روده‌بر شدم و هر روز اشک از صورتم سرازیر شد. از قلب بازت در یک رابطه شش طرفه که مستلزم سازش بود متشکرم. و “حرف زدن” زیاد. ازت برای حضور در محل کار زمانی که خوب نبودی و سپس کاملاً درخشان بودی متشکرم. بابت بهترین 10 سالی که یک فرد می تواند داشته باشد ازت متشکرم. متشکرم که به من اعتماد کردی. برای همه چیزهایی که در مورد GRACE و LOVE برام یاد دادی ازت متشکرم. متی برای زمانی که با تو داشتم از همه شون متشکرم…

پست تسلیت جنیفر انیستون برای مرگ متیو پری

پست تسلیت جنیفر انیستون برای متیو پری

جنیفر انیستون به زیبایی و بسیار همدلانه پستی برای فوت متیو پری در پیج اینستاگرام خودش منتشر کرد:

اوه پسر این یکی عمیقاً بریده است… خداحافظی با متی ما موجی دیوانه کننده از احساسات بوده است که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودم. همه ما در مقطعی از زندگی خود از دست دادن را تجربه می‌کنیم. از دست دادن زندگی یا از دست دادن عشق. اینکه بتوانید واقعاً در این غم بنشینید، به شما این امکان را می‌دهد که لحظات شادی و سپاسگزاری را به خاطر داشتن کسی که تا این حد عمیق دوست دارید، احساس کنید. و ما او را عمیقا دوست داشتیم. او بخشی از DNA ما بود. ما همیشه 6 نفر بودیم. این خانواده برگزیده‌ای بود که مسیر ما را برای همیشه تغییر داد. برای متی، او می‌دانست که دوست دارد مردم را بخنداند. همانطور که خودش گفت، اگر صدای “خنده” را نمی‌شنید، فکر می‌کرد که می‌میرد. زندگی او به معنای واقعی کلمه به آن بستگی داشت. و پسر آیا او در انجام این کار موفق شد. او همه ما را به خنده انداخت. در چند هفته گذشته، متن‌هایمان را به یکدیگر می‌ریختم. خندیدن و گریه کردن و دوباره خندیدن. من آنها را برای همیشه و همیشه نگه خواهم داشت. یک متنی پیدا کردم که یک روز از ناکجاآباد برایم فرستاد. همه چیز را می گوید. (به اسلاید دوم مراجعه کنید…)

پست جنیفر انیستون برای مرگ متیو پری

متی، من تو را خیلی دوست دارم و می دانم که اکنون کاملاً در آرامش و بدون هیچ دردی هستی. من هر روز با تو صحبت می‌کنم … گاهی اوقات تقریباً می‌توانم بشنوم که می‌گویید “می‌توانی دیوانه تر باشی؟”برادر کوچولو استراحت کن؛ تو همیشه روزمو ساختی…

پست تسلیت دیوید شویمر بخاطر متیو پری

مرگ متیو پری

دیوید شویمر بازیگر راس در سریال فرندز، در پستی اینستاگرامی اینگونه نسبت به فوت متیو پری ابراز احساسات خودش را نشان داد:

متی، از ده سال خنده و خلاقیت باورنکردنی‌ات متشکرم. تو میتونی یک خط مستقیم از گفت و گو را انتخاب کنی و آن را به میل خود خم کنی، در نتیجه چیزی کاملاً اصلی و غیرمنتظره خنده دار ایجاد کنی که هنوز هم شگفت انگیز است. و خیلی خوش قلب و سخاوتمندانه با ما بودی و با ما تجربیاتت رو به اشتراک گذاشتی تا بتوانیم از بین شش غریبه خانواده‌ای ایجاد کنیم. این عکس مربوط به یکی از لحظات مورد علاقه من با تو هست حالا این باعث می‌شود که لبخند بزنم و در عین حال غمگین شوم. من تو را تصور می‌کنم آن بالا، جایی، با همان لباس سفید، دست‌ها در جیب‌هایت، و به اطراف نگاه می‌کنی و بگی “آیا ممکن است ابرهای دیگری وجود داشته باشد؟”

پست جدید کورتنی ( مانیکا گلر ) به علت فوت متیو پری

کورتنی بازیگر شخصیت دوست داشتنی مانیکا گلر در پستی اینستاگرامی، اینگونه به فوت متیو پری واکنش نشان داد:

برای هر لحظه‌ای که با تو داشتم متی بسیار سپاسگزارم و هر روز دلم برایت تنگ می‌شود. وقتی با کسی به همان دقتی کار می‌کنید که من با متیو کار کردم، هزاران لحظه وجود دارد که آرزو می‌کنم بتوانم آن را به اشتراک بگذارم. در حال حاضر اینجا یکی از موارد مورد علاقه من است. چندلر و مونیکا برای ارائه کمی پیشینه، قرار بود یک شب در لندن پرواز کنند. اما به دلیل واکنش تماشاگران، شروع داستان عشق آنها شد. تو این صحنه قبل از اینکه فیلمبرداری شروع بشه، یه خط خنده دار رو زمزمه کرد که بگم. او اغلب چنین کارهایی را انجام می‌داد. بامزه بود و مهربان.

پست تسلیت مت له بلانک بخاطر متیو پری

مت بلانک و متیو پری

مت بلانک بازیگر شخصیت جویی در سریال فرندز، پستی جدید به علت مرگ متیو پری منتشر کرد:

متیو. با دلی سنگین خداحافظی می‌کنم. زمان‌هایی که باهم داشتیم صادقانه یکی از زمان‌های مورد علاقه زندگی من است. باعث افتخار بود که با تو بازی کردم و تو را دوست خودم خطاب کنم وقتی به تو فکر می‌کنم همیشه لبخند می‌زنم و هرگز فراموشت نمی‌کنم، هرگز. بال‌هایت را باز کن و پرواز کن برادر بالاخره آزاد شدی و من حدس می‌زنم 20 دلاری را که به من مدیونی نگه می‌داری…..

پست‌های این 5 بازیگر دوست داشتنی و البته بهتر است بگوییم 5 دوست جاودانه، قلب آدمی را به درد می‌آورد. نحوه سوگواری آن‌ها و تعاملات گذشته‌شان با متیو پری بسیار جالب است. نظر شما در ارتباط با این واکنش‌ها چیست؟ دیدگاه خودتان را برای مجله مستر دیالوگ بنویسید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی متیو پری؛ بازیگری جاودانه و دوست داشتنی

منبع

برگرفته از اولین کانال فارسی زبان سریال فرندز

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید