بیشتر بخوانید

معرفی انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی+ خلاصه داستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فهرست مطالب

مگر می‌شود در دوران بچگی به تماشای انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی ننشسته‌ باشیم. همه ما به نحوی با داستان‌های باب اسفنجی و ماجراجویی‌های او به همراه دوستانش در دنیای زیر آب آشنایی داریم. نخستین مجموعه از باب اسفنجی در سال 1996 توسط شرکت پارامونت پیکچر منتشر شد؛ اما در انیمیشن جدید باب اسفنجی شلوار مکعبی، نویسندگان تلاش کرده‌اند تا از زوایای جدیدی به زندگی پاتریک و باب اسفنجی نگاهی داشته باشند.

انیمیشن SpongeBob SquarePants

باب اسفنجی شلوار مکعبی
  • سال ساخت: 2004
  • شرکت: پارامونت پیکچرز
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی
  • کارگردان: استفن هیلنبرگ (Stephen Hillenburg)
  • بازیگران: تام کنی، بیل فیجرباک، راجر بامپس، کلنسی براون، مستر لارنس و کارولین لارنس
  • امتیاز IMDB: 7.1 از 10
  • مدت زمان تماشای انیمیشن: 87 دقیقه

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی برای اولین بار در سال 1383 شمسی یا 2004 میلادی منتشر شد. در ابتدا، شرکت پارامونت پیکچرز فکرش را هم نمی‌کرد که این سریال به سرعت به محبوبیت برسد و در بین مخاطبان آمریکایی و جهانی محبوب شود. با این حال، این سریال انیمیشنی به سرعت مورد توجه قرار گرفت و حتی بزرگسالان نیز به تماشای آن روی آوردند. استفن هیلنبرگ و درک دایمون در کنار هم بر روی داستان این سریال کار کردند و بعدتر به ساخت تولیدات انیمیشنی تک قسمتی از شخصیت باب اسفنجی مشغول شدند.

داستان باب اسفنجی شلوار مکعبی

داستان انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی با گذشت زمان با تغییرات زیادی مواجه شده است. دوباره شما با باب اسفنجی در دنیای زیر آب همراه می‌شوید اما این بار شاهد داستانی کاملا متفاوت و منحصربه‌فرد هستید. تاج پادشاه نپتون( پادشاه دنیای زیر آب) اخیرا به سرقت رفته است. به همین جهت باب اسفنجی و دوستش پاتریک تصمیم می‌گیرند که به نمایندگی از پادشاه به یک ماجراجویی خطرناک بروند. آن‌ها در یک سفر 6 روزه برای بازگرداندن تاج پادشاه با انواع خطرات و دشواری‌ها روبرو می‌شوند. از طرف دیگر در طول این سفر، آن‌ها بایستی دوشادوش یکدیگر با دزدان تاج پادشاهی مبارزه کنند! با وجود اینکه باب اسفنجی و پاتریک همچنان دست و پاچلفتی هستند، اما تمام تلاش خودشان را به کار می‌گیرند تا تاج پادشاه را از دستان دزدان پس بگیرند. شاید دلیل محبوبیت سریال‌ها و انیمیشن‌های پاتریک را نیز بتوانیم همین دست و پاچلفتی بودن و نوع برخورد پاتریک و باب اسفنجی با مسائل مختلف بدانیم. حال سوال اصلی این است که آیا باب اسفنجی شلوار مکعبی در کنار پاتریک، می‌توانند در برابر این خلافکاران پیروز شوند؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای این انیمیشن زیبا از دنیای باب اسفنجی بنشینید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...

Master of Content

دیدگاه کاربران (3 دیدگاه)

  1. من بچه بودم پاتریک و باب اسفنجی رو خیلی دوست داشتم و برعکسش اختاپوس خیلی روی مخم بود.
    چندی پیش نشستم دوتا انیمیشن سینمایی جدیدیش رو دیدم. اولی خوب بود ولی با دومی خیلی حال نکردم. به نظرم اگر تونستید نقد این دو رو هم قرار بدین.

    1. ممنون از نظر خوبتون. بله حتما در آینده نقدی یا مطالب بیشتری درمورد باب اسفنجی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید