بیشتر بخوانید

تیزر جدید انیمه Berserk: The Black Swordman

به نقل از اخبار منتشر شده از استودیو Eclypse، تولید انیمه موردانتظار Berserk: The Black Swordman آغاز شده است. در ادامه با گزارش خبری مستر دیالوگ از تیزر منتشر شده از این انیمه همراه باشید.

پیش تولید انیمه Berserk: The Black Swordman

ساعاتی پیش استودیو مشهور Eclypse با انتشار تیزری، خبر از پیش تولید انیمه Berserk: The Black Swordman داد. استودیو سازنده همچنین اعلام کرده است که طراحی کرکترها و محیط در این انیمه برخلاف نسخه‌های قبلی به شکل کاملا دو بعدی خواهد بود و خبری از افکت‌های سه بعدی نیست! اما در حال حاضر خبری از زمان اکران این انیمه منتشر نشده است.

همچنین اخبار جدیدی از جانب استودیو درمورد داستان انیمه Berserk: The Black Swordman منتشر شده است. این انیمه قرار نیست تا داستان عصر طلایی را به تصویر بکشد و هدف انیمه تنها روایت داستان شمشیرزن سیاه است. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که در این انیمه، هیچ گونه سانسوری وجود ندارد و تمام سکانس ها با بالاترین خشونت و صحنه‌ها نمایش داده می‌شوند. در ادامه می‌توانید نگاهی به تیزر منتشر شده از انیمه Berserk: The Black Swordman داشته باشید.

اگر علاقمند هستید تا به تماشای جدیدترین و بهترین انیمه‌های تاریخ سینما بنشینید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به صفحه آثار انیمه در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید