بیشتر بخوانید

عکس تازه منتشر شده از فیلم Joker 2

عکس تازه منتشر شده از فیلم Joker 2

به تازگی عکسی از فیلم Joker 2 منتشر شده است. در ادامه با اخبار سینما از مجله مستر دیالوگ همراه باشید تا نگاهی به این عکس بیاندازیم.

معرفی فیلم Joker 2

فیلم Joker 2 که با نام کلی Joker: Folie à Deux در میان طرفداران دنیای دی‌سی و فیلمبازان شناخته می‌شود، قرار است تا دنباله‌ای بر فیلم اول جوکر باشد. قسمت اول فرنچایز جوکر با بازی واکین فینیکس باعث شد تا طرفداران از نقش آفرینی درخشان او سر ذوق بیایند. البته ناگفته نماند این فیلم جنبه تاریک‌تر و خشن‌تری را از جوکر به مخاطبین نشان داد. مخاطبین دنیای سینما تا آن روز با جوکر هیث لجر فقید و جرالد لتو آشنایی داشتند.

بنابراین موفقیت‌های فیلم اول جوکر باعث شد تا انتظارات زیادی برای فیلم Joker 2 به وجود بیاید. حال اخبار منتشر شده نشان می‎‌دهد که لیدی گاگا در فیلم Joker 2 در کنار واکین فینیکس به ایفای نقش خواهد پرداخت. حضور لیدی گاگا در فیلم Joker 2 حواشی زیادی را با خود به همراه داشت. عده‌ای از طرفداران از حضور او و موزیکال‌تر بودن قسمت دوم خوشحال و عده‌ای دیگر ناراحت بودند.

تصویر تازه منتشر شده از فیلم جوکر 2

اخیرا تاد فیلیپس، نصویری جدید از واکین فینیکس در نقش آرتور فلک در فیلم Joker 2 در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این تصویر می‌توانید مشاهده کنید که آرتور فلک با نگاهی ملال زده در زیر باران و میان چترهای رنگی ایستاده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تصویر تازه منتشر شده از Joker 2

تاریخ اکران فیلم Joker 2

فیلم Joker 2 در تاریخ 13 مهرماه سال 1403 در سینماهای سرتاسر جهان اکران خواهد شد. به نظر شما آیا قسمت دوم از فیلم جوکر به مانند قسمت ابتدایی، به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا خواهد کرد؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خودتان را با تیم مستر دیالوگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Collider

اگر از هنرنمایی واکین فینیکس در فیلم جوکر لذت برده‌اید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست بیوگرافی واکین فینیکس؛ از جوکر تا ناپلئون در مجله مستر دیالوگ بیندازید. 

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید