بیشتر بخوانید

رابرت پتینسون و اضطراب بازیگری

رابرت پتینسون و اضطراب بازیگری

همه شما رابرت پتینسون را با بازی و درخشش فوق العاده‌اش در آثار سینمایی همچون twilight و بتمن می‌شناسید. اخیرا این هنرپیشه بسیار کار درست سینما در آخرین مصاحبه خود با خبرگزاری‌ها اعلام کرده که در هنگام بازی در برخی از نقش‌ها دچار اضطراب شدیدی می‌شود. شاید تعجب کنید و باخودتان بگویید که چطور چنین چیزی ممکن است؟ در ادامه با مجله مستر دیالوگ همراه باشید تا نگاهی دقیق به این خبر بیاندازیم.

نگاهی گذرا به بیوگرافی رابرت پتینسون

بیوگرافی رابرت پتینسون

پیش از ادامه خبر لازم است تا نگاهی مختصر به سرگذشت رابرت پتینسون و فعالیت‌های حرفه‌ای او در دنیای بازیگری داشته باشیم. آقای رابرت پتینسون، کار خودش را از دنیای تئاتر شروع کرد. با گذشت زمان با ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های هری پاتر، گرگ و میش به شهرت بسیار زیادی رسید.

همچنین او چندی پیش در نقش بروس وین یا بتمن بار دیگر در سینما ظاهر شد و نشان داد که هنوز حرف زیادی برای گفتن دارد. بازی خارق العاده او در نقش بتمن باعث شد تا عده زیادی او را یکی از بهترین بتمن‌های دنیای سینما بدانند.

بازیگری و اضطراب نقش

بدون شک همگان می‌دانند که دنیای بازیگری علی‌رغم لحظات شیرین و بسیار عالی که در اختیار بازیگران قرار می‌دهد با فشارها و اضطراب‌های مختلفی همراه است. امروزه بازیگری در دسته بندی شغل‌های بسیار پراسترس و با فشار بسیار زیاد قرار می‌گیرد. به همین جهت اخیرا رابرت پتینسون در گزارشی با جردن فرستمن درمورد اضطراب و شرایط کاری خودش به مطالب بسیار مهمی اشاره کرده است. در ادامه بخشی از مصاحبه او را می‌توانید بخوانید:

من دائماً به این مسئله فکر می‌کنم که ممکن است انسان اکثر زندگی خود را بی‌شغل و ناامید بگذراند و در نهایت با خود بگوید من چیزی جز یک شکست کامل نیستم. این استرس‌زا ترین چیز در جهان است.

علاوه بر این موضوع، رابرت پتینسون به ترس بزرگ دیگری در هنگام بازیگری اشاره کرد. او به فرستمن گفت که هنگامی‌که در حال ایفای نقش است، تصور می‌کند که دیگران شاید او را تحقیر کنند. همچنین او تصور می‌کند دنیای بازیگری باعث شده است تا مجموعه‌ای از احساسات منفی را نسبت به صنعت سینما تجربه کند.

جمع بندی

نظر شما درمورد بازی رابرت پتینسون در دنیای سینما چیست؟ آیا شما نیز تا به حال اضطرابی همچون پتینسون را تجربه کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را برای ما در انتهای این مطلب بنویسید. همچنین ما در مجله مستر دیالوگ تلاش خواهیم کرد تا اخبار بسیار مهمی را به گوش شما دوست داران دنیای سینما برسانیم.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید