بیشتر بخوانید

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳+براساس IMDB

زمان مطالعه: 8 دقیقه

فهرست مطالب

مگر می‌شود که به دنیای فیلم و سریال علاقه داشته باشید اما به تماشای بهترین فیلم های عاشقانه ننشسته باشید. سبک عاشقانه در جهان سینما یکی از پر مخاطب‌ترین ژانرهای سینمایی است. سالانه فیلم های عاشقانه بسیار زیادی تولید می‌شوند که البته همه این آثار ارزش تماشا کردن ندارند. با این وجود باتوجه به اینکه همه ما در زمان‌هایی علاقه داریم تا به تماشای فیلم های عاشقانه بنشینیم، تصمیم گرفتیم تا در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ نگاهی به بهترین فیلم های عاشقانه داشته باشیم. در ادامه همراه ما باشید.

چرا فیلم عاشقانه تماشا می‌کنیم؟

هر کسی می‌تواند دلایل مختلفی برای تماشای بهترین فیلم های عاشقانه داشته باشد. اما علت آن‌که هر یک از ما با یک فیلم عاشقانه ارتباط برقرار می‌کنیم کاملا متفاوت است. شاید فردی به تازگی عشق زندگی‌اش را از دست داده باشد و به علت سوگی که تجربه می‌کند با آثار غمگین عاشقانه ارتباط برقرار کند. هنگامی‌که ما فردی که به شدت برایمان عزیز است را از دست می‌دهیم، در دوران سوگ، هر آن چیزی که برای ما یادآور خاطرات آن فرد باشد، غمگین کننده خواهد بود. اما انگیزه تمامی افراد برای تماشای فیلم های عاشقانه به مسئله سوگ محدود نمی‌شود، بلکه برخی از افراد به علت خیال پردازی به تماشای آثاری این چنینی می‌نشینند. در واقع دختر یا پسری که هنوز رابطه مورد دلخواهش را تجربه نکرده، شاید با وارد شدن به دنیای فیلم‌های عاشقانه کمی از عطش خود برای تجربه چنین رابطه‌ای را کم کند. لذا به نظر می‌رسد ما با تماشای فیلم های عاشقانه به طریقی به دنبال پر کردن خلایی در زندگی خودمان هستیم.

فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳

برخی افراد فقط فیلم‌های عاشقانه هالیوود را با ژانر رومانتیک می‌شناسند، اما هر ساله فیلم‌های عاشقانه بسیاری توسط کشورهای بزرگ دنیا از جمله آمریکا و کره جنوبی تولید می‌شوند که ارزش توجه و احترام دارند. شاید جالب باشد که بدانید بعضی از کارگردان‌ها ژانر عاشقانه را با ژانرهای دیگر مثل کمدی ترکیب می‌کنند، که باعث می‌شود شما لحظات عاشقانه، غمگین و خنده‌دار را در یک فضای متفاوت تجربه کنید. در اینجا به بررسی بهترین فیلم‌ های عاشقانه منتشر شده در سال 2023 خواهیم پرداخت. البته لازم است که اشاره کنیم، در این لیست تعدادی از آثار معرفی خواهند شد که هنوز منتشر نشده‌اند.

فیلم سینمایی Daughter of the Bride

فیلم عاشقانه "دختر عروس" از فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2023
  • کارگردان: آنیت هیوود-کارتر
  • بازیگران: هالتون سیج، مارسیا گی هاردن، اندرو ریچاردسون و…
  • امتیاز IMDB: 7.8 از 10
فیلم عاشقانه “دختر عروس” در ابتدای سال 2023 میلادی بر روی پرده سینماها در سرتاسر جهان اکران شد. این فیلم داستان یک دختر ناراحت و غمگین را نشان می‌دهد. دختر از مجموعه رفتارهای مادرش خسته شده است. به همین جهت دختر تصمیم می‌گیرد تا با برگزاری عروسی مادرش موافقت نکند و حتی آن را خراب کند! علاوه بر این، او با چالش‌هایی در زندگی شغلی و عاطفی خود به تازگی روبرو شده است و باید راه حلی برای حل این مشکلات پیدا کند. اگر به دنبال تماشای فیلمی عاشقانه و درام هستید، ما به شما فیلم رومانتیک دختر عروس را پیشنهاد می‌کنیم. به نظر می‌رسد این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2023 از دیدگاه مخاطبین و منتقدین خواهد بود.

فیلم عاشقانه خارجی Rye Lane

Rye Lane از فهرست بهترین فیلم های عاشقانه
  • کارگردان: رنی آلن میلر
  • بازیگران: دیوید جانسون، ویویان اوپرا، آلیس هاکین، کولین فرث، لوی روتس و…
  • امتیاز IMDB: 7.2 از 10
یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2023، ری لین نام دارد. فیلم سینمایی Rye Lane، چندان سروصدایی به پا نکرد و مخاطبین ایرانی و خارجی زبان به آن توجه چندانی نکردند. اما باید گفت که این فیلم به زیبایی هرچه تمام‌تر اتمام و شروع یک رابطه عاطفی را به مخاطب نشان می‌دهد. رنی الن میلر تلاش می‌کند تا به مخاطب ثابت کند که روابط عاطفی سرشار از اتفاقات عادی اما قشنگ است. اگر به دنبال تماشای فیلم عاشقانه جدید هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که 83 دقیقه از زمان خودتان را به فیلم Rye Lane اختصاص دهید.

فیلم رومانتیک 2023 Faraway

فیلم رومانتیک 2023 Faraway
  • کارگردان: ونسا جاپ
  • بازیگران: نوآمی کراسوس، گوران بوگدان، بهار بالسی، عدنان مارال و…
  • امتیاز IMDB: 6.7 از 10
فیلم “Faraway” داستان زندگی زینب را می‌گوید که با زندگی ناراحت‌کننده‌ای روبرو است و از آن چندان لذتی نمی‌برد. برای خروج از این وضعیت، او تصمیم می‌گیرد به خانه‌ای که مادرش سال‌ها پیش در یک جزیره خریده بود، سفر کند و یک زندگی جدید را تجربه کند. این سفر برای او فرصت‌های تازه‌ای را فراهم می‌کند و باعث می‌شود تا او تجربیات خوشحال‌کننده‌ای داشته باشد. اگر به دنبال فیلم عاشقانه جدید و حال خوب کن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای اثر سینمایی Faraway از فهرست بهترین فیلم های عاشقانه بنشینید.

فیلم Prom Pact

فیلم عاشقانه 2023 Prom Pact
  • کارگردان: آنیا آدامز
  • بازیگران: وندی مک‌لندن کوی، میلو منهیم، چیلا هورسدال
  • امتیاز IMDB: 6.4 از 10
Prom Pact یکی از بهترین فیلم های عاشقانه خارجی 2023 است. داستان این فیلم اعتقادات و باورهای دختری فمنیست را نشان می‌دهد. باورهای فمنیستی این دختر آن‌چنان افراطی شده‌اند که باعث شده است تا از روابط عاطفی با جنس مخالف فاصله بگیرد. او فکر می‌کند که اگر از عشق و روابط انسانی فاصله بگیرد، در نتیجه زندگی بهتری را تجربه خواهد کرد. اتفاقاتی که در طول فیلم پیرامون جدا این دختر با باورهایش می‌افتد باعث می‌شود تا به این نتیجه برسید که عاشق شدن و تحت تاثیر عشق قرار گرفتن هیچ وقت قابل پیش بینی نیست.

فیلم What About Lovفیلم What About Love از فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2023

  • کارگردان: کلاوس منزل
  • بازیگران: شارون استون، اندی گارسیا، روزابل لارنتی سلرز
  • امتیاز IMDB: 6 از 10
فیلم عاشقانه “پس عشق چی” در سال 2023 به عنوان جدیدترین اثر کلاوس منزل اکران شد. این فیلم عاشقانه 2023 در مقایسه با سایر فیلم‌های معرفی شده در این لیست، بدون تم کمدی است. فیلم عاشقانه پس عشق چی، داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند که نگاه و زندگی آن‌ها به شکل ناگهانی با تغییرات بزرگی روبرو می‌شود. اخیرا پدر و مادر آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا درمورد عشق صحبت کنند و به آن‌ها از دیدگاه خودشان بگویند. بنابراین این دو تحت تاثیر عشق پدر و مادر خودشان و دیدگاه آن‌ها قرار می‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود تا دیدگاه آن‌ها نسبت به جهان به طور کامل با تغییراتی مواجه شود.

فیلم The Pod Generation

فیلم The Pod Generation
  • کارگردان: سوفی بارتز
  • بازیگران: امیلی کلارک، چویی، وینیته رابینسون
  • امتیاز IMDB: 6 از 10
تصور کنید در آینده‌ای نزدیک، در جامعه‌ای با تکنولوژی‌های پیشرفته زندگی می‌کنید. در این دوران، شرکت بزرگی به نام پگازوس به شما و همسرتان امکان استفاده از رحم مصنوعی را می‌دهد. شما اکنون می‌توانید با استفاده از رحم مصنوعی، بچه‌دار شدن را تجربه کنید. داستان فیلم “نسل پاد” دقیقاً درباره همین موضوع بسیار حساس و جالب است. درست در چنین محیطی، زوج جوانی به نام‌های راشل و آلوی سعی می‌کنند تا با استفاده از رحم مصنوعی، تجربه پدر و مادر شدن را تجربه کنند. امیلی کلارک با درخشش خود در این فیلم عاشقانه خارجی بار دیگر ثابت می‌کند که می‌تواند به زیبایی هرچه تمام‌تر در سینمای عاشقانه بدرخشد. اگر به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2023 هستید، نسل پاد بهترین انتخاب برای شماست.

فیلم At Midnight؛ فیلم عاشقانه 2023    

فیلم At Midnight           

  • کارگردان: جونا فینگلد
  • بازیگران: دیگو بونتا، مونیکا باربارو و…
  • امتیاز IMDB: 5.6 از 10
فیلم عاشقانه خارجی در نیمه شب به تازگی در سال 2023 میلادی اکران شد. این اثر سینمایی عاشقانه و کمدی، روایتی جذاب از دل سینمای مستقل مکزیک است. جونا فینگلند تلاش می‌کند تا داستان عاشقانه و عاطفی سوفی وایلدر و دیگو بونتا را روایت کند. سوفی وایلدر به تازگی متوجه شده است که پارتنرش به او خیانت کرده است؛ به همین جهت او تصمیم می‌گیرد تا از رابطه عاطفی خارج شود و انزوا را برگزیند. اما در این میان او با دلی آکنده از غم با مردی آشنا می‌شود که رنگ و بویی تازه به زندگی او می‌بخشد. فیلم عاشقانه 2023 در نیمه شب، اثری سرشار از زندگی است که می‌تواند شما را به نفس کشیدن در این دنیا امیدوار کند.

فیلم عاشقانه کمدی You People

بهترین فیلم های عاشقانه 2023
  • کارگردان: کنیا باریس (Kenya Barris)
  • بازیگران: ادی مورفی، جونا هیل، جولیا لوئیس دریفوس و…
  • امتیاز IMDB: 5.5 از 10
فیلم You People یک نمایش هنرمندانه در دل سینما است. این فیلم در ژانر عاشقانه و کمدی سیاه تلاش می‌کند تا به بررسی موضوعاتی مانند نژادپرستی و وضعیت‌های اجتماعی و فرهنگی در آمریکا بپردازد. فیلم  You People داستان گروهی از دوستان و یک خانواده را روایت می‌کند که سعی دارند تا با تلخی‌های جامعه آمریکایی کنار بیایند. You People با استفاده از طنز تلخ و تند، رفتارها و باورهای غلط و تبعیض‌آمیز مردم در قبال گروه‌های مختلف اقلیت را نقد می‌کند. این فیلم با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران مواجه شده است و به عنوان یک اثر جسور و متفاوت در سینمای آمریکا شناخته می‌شود. اگر به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم های عاشقانه هستید، ما به شما اثر سینمایی You People را پیشنهاد می‌کنیم.
اگر به دنبال تماشای بهترین فیلم های ژانر کمدی سیاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم بلاگ پست بهترین فیلم های کمدی سیاه را در مجله مستر دیالوگ بخوانید.

فیلم عاشقانه کمدی Shotgun Wedding

فیلم عاشقانه کمدی Shotgun Wedding
  • کارگردان: جیسون مور (Jason Moore)
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا و…
  • امتیاز IMDB: 5.4 از 10
فیلم عروس تفنگ ساچمه‌ای یا Shotgun Wedding یکی از جدیدترین فیلم‌های عاشقانه خارجی است که با بازی جنیفر لوپز و جاش دوهامل، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. این فیلم داستان زندگی عاشقانه دارسی و تام، یک زوج بسیار دلربا را به تصویر می‌کشد. آن‌ها قصد دارند خانواده‌های خود را برای مراسم عروسی دعوت کنند، اما در همین حین، اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد که مراسم عروسی آن‌ها را به یک مراسم گروگان‌گیری تبدیل می‌کند! این حادثه لحظات تلخ و شیرینی را برای آن‌ها رقم می‌زند که باعث می‌شود آن‌ها عمق عشق و رابطه خود را بیشتر از قبل درک کنند.

فیلم عاشقانه  Maybe I Do

فیلم عاشقانه  Maybe I Do
  • کارگردان: مایکل جیکوبز (Michael Jacobs)
  • بازیگران: اما رابرتز، لوک بریسی، دایان کیتون و…
  • امتیاز IMDB: 5 از 10
فیلم عاشقانه Maybe I Do جزو آن دسته از آثار سینمایی است که بدون شک همه مخاطبین را راضی نخواهد کرد. فیلم شاید این کار را بکنم در ژانر عاشقانه و کمدی تولید شده است و با بهره گیری از بازیگران مشهور سینما، داستان زوجی عاشق را روایت می‌کند. زوجی با نام‌های میشل و آلن، پس از سال‌ها زندگی مشترک، حالا قصد دارند تا باهم ازدواج کنند. آن‌ها خانواده‌هایشان را برای آشنایی بیشتر دعوت می‌کنند؛ اما پس از مدتی متوجه می‌شوند که این دو خانواده از گذشته‌ای بسیار دور یکدیگر را می‌شناخته‌اند! این آشنایی دوباره، اتفاقات بسیار جالبی را رقم می‌زند که بدون شک خنده بر لب‌های شما خواهد آورد.

فیلم رومانتیک Distant

فیلم فاصله از بهترین فیلم های عاشقانه 2023
  • بازیگران: آنتونی راموس، نائومی اسکات، زکری کینتو
  • کارگردان: جاش گوردون، ویل اسپک
  • نمره IMDB: اکران نشده
فیلم Distant یا “دور” در ابتدا قرار بود در بهمن ماه 1401 به روی پرده سینما برود، اما به دلیل برخی مشکلات، اکران آن با تاخیر مواجه شد. این فیلم تنها یک داستان عاشقانه نیست، بلکه مخاطب با ترکیبی از ژانرهای علمی-تخیلی و عاشقانه، روبرو است. سازندگان عنوان کرده‌اند که قصد دارند تا با کمک این دو ژانر، تجربه‌ای متفاوت برای مخاطبین ایجاد کنند. داستان فیلم، ماجراجویی یک فضانورد به نام اندی و همکارش را روایت می‌کند که برای یک ماموریت فضایی اعزام شده‌اند. همکار اندی، نائومی، به طور ناگهانی در یک کپسول گیر می‌افتد و اندی تلاش می‌کند تا او را نجات دهد. این حادثه باعث می‌شود تا رابطه بین آن‌ها قوت بگیرد. اگر شما از فیلم “مسافران” با بازی جنیفر لارنس خوشتان آمده است، حتماً از تماشای فیلم عاشقانه “دور” لذت خواهید برد.

جمع بندی

در سال 2023 میلادی به مانند سال‌های گذشته، فیلم عای عاشقانه بسیار منتشر شده‌اند و کماکان آثار بسیاری در صف انتظار برای اکران قرار دارند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که تمام فیلم های عاشقانه جدید خارجی ارزش تماشا کردن را ندارند. به همین جهت شما بایستی برای جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در زمان، بهترین آثار را انتخاب و آن‌ها را تماشا کنید. در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ تلاش کردیم تا لیست کاملی از بهترین فیلم های عاشقانه 2023 را به شما عزیزان معرفی کنیم. خوشحال می‌شویم تا در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید که بهترین فیلم عاشقانه که امسال تماشا کرده‌اید چه نام دارد؟
به این مطلب امتیاز دهید
5/5
به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. فیلم Shotgun Wedding رو تازگی دیدم و خیلی نظرم رو جلب نکرد. بنظرم اصلا جنیفر لوپز به درد بازیگری نمیخوره

دیدگاهتان را بنویسید