بیشتر بخوانید

معرفی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

معرفی سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند+ خلاصه داستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند محصول کشور آمریکا است و در سال 2024 منتشر شده است. این سریال جدیدترین اثر از فرنچایز بسیار محبوب و مشهور مردگان متحرک محسوب می‌شود. اگر از جمله طرفداران دنیای زامبی یا این فرنچایز هستید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال The Walking Dead: The Ones Who Live آشنا شوید.

معرفی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

معرفی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

  • سال ساخت: 2024
  • زمان پخش: 6 اسفند
  • ژانر: درام، ترسناک و علمی تخیلی
  • بازیگران: اندرو لینکن (Andrew Lincoln)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، پولیانا مکینتاش (Pollyanna McIntosh) و تری اوکوئین (Terry O’Quinn)

فرنچایز مردگان متحرک را اگر محبوب‌ترین قلمداد نکنیم، بدون شک می‌توانیم آن را مشهورترین سریال در ژانر زامبی بدانیم. همه ما به حضور اندرو لینکن و دوستانش در قامت نجات یافتگان در دنیایی پساآخر الزمانی عادت کرده بودیم و هیچ دوست نداشتیم تا این ماجراجویی مهیج به اتمام برسد. هنگامی که ریک گرایمز با بازی اندرو لینکن در سریال اصلی به یکباره غیبش زد، برای همه ما مجموعه‌ای از سوالات ایجاد شد. این‌که اصلا ریک زنده است؟ آیا ریک می‌تواند از دست زامبی‌ها جان سالم به در ببرد؟

حال سازندگان دنیای واکینگ دد از جمله رابرت کرکمن در سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند قصد دارند تا به شیوه‌ای هنرمندانه و دقیق به مجموعه سوالات بالا پاسخ دهند.

اگر به دنیای زامبی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا نگاهی به بلاگ پست فيلم زامبي چي ببينيم؟ معرفی 5 فیلم زامبی چینی در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

ژانر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live چیست؟

ژانر “سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند” درام، ترسناک و علمی تخیلی است. سریال The Walking Dead: The Ones Who Live اسپین آف ششم سریال The Walking Dead است که بر اساس یک مجموعه کتاب‌ با همین عنوان اثر رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلارد تولید شده است.

سریال جدید مردگان متحرک چه زمانی پخش خواهد شد؟

زمان پخش سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند اولین بار در تاریخ 25 فوریه 2024 برابر با 6 اسفند 1402 بود و پخش فصل اول آن در تاریخ 31 مارس 2024 برابر با 12 فروردین 1403 به پایان رسید.

چه بازیگرانی در سریال The Walking Dead: The Ones Who Live حضور دارند؟

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان اندرو لینکن (Andrew Lincoln)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، پولیانا مکینتاش (Pollyanna McIntosh) و تری اوکوئین (Terry O’Quinn) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند در فصل اول آن 6 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود یک ساعت است. در ادامه این مقاله از مستر دیالوگ به بررسی سریال مردگان متحرک: آن هایی که زنده اند می‌پردازیم و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت می‌کنیم.

خلاصه داستان سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند

به طور خلاصه سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند داستان Rick و Michonne را دنبال می‌کند که از دنیایی که در حال تغییر است تاثیر پذیرفته است. آیا آن‌ها خود را در جنگ با زنده‌ها خواهند یافت؟ برای ادامه داستان می‌توانید سریال The Walking Dead: The Ones Who Live را تماشا کنید.

نگاهی دقیق به بازیگران سریال مردگان متحرک

بازیگران سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند

در این بخش از معرفی سریال مردگان متحرک آن هایی که زنده اند با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های مردگان متحرک: آن هایی که زنده اند آشنا خواهیم شد.

اندرو لینکن در سریال مردگان متحرک

اندرو لینکن یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 14 سپتامبر 1973 برابر با 23 شهریور 1352 در لندن متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله British Academy Television Awards و Critics’ Choice Television Award شده است. به جز سریال The Walking Dead از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Love Actually را نام برد. اندرو لینکن در سریال مردگان متحرک آن‌هایی که زنده‌اند در نقش کاراکتر Rick Grimes حضور داشته است.

بیشتر تماشا کنید: 5 فیلم زامبی ۲۰۲۳+ داستان و تاریخ اکران

دانای گوریرا

دانای گوریرا یک بازیگر و نمایشنامه‌نویس آمریکایی است که در تاریخ 14 فوریه 1978 برابر با 25 بهمن 1356 در ایالت Iowa متولد شد. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان Tony Award را نام برد. علاوه بر ایفای نقش در سریال The Walking Dead او در بعضی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دنیای مارول نیز بازی کرده است. دانای گوریرا در سریال The Walking Dead: The Ones Who Live ایفای نقش کاراکتر Michonne را بر عهده داشته است.

پولیانا مکینتاش

پولیانا مکینتاش یک بازیگر و کارگردان اسکاتلندی است که در تاریخ 15 مارس 1979 برابر با 24 اسفند 1357 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Vikings: Valhalla را نام برد. پولیانا مکینتاش در سریال مردگان متحرک آن‌هایی که زنده‌اند در نقش کاراکتر Jadis Stokes / Anne بازی کرده است.

تری اوکوئین

تری اوکوئین یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 15 جولای 1952 برابر با 24 تیر 1331 در ایالت Michigan متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله Primetime Emmy کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Lost را نام برد. تری اوکوئین در سریال The Walking Dead: The Ones Who Live به ایفای نقش کاراکتر Beale پرداخته است.

نقد سریال The Walking Dead: The Ones Who Live و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال The Walking Dead: The Ones Who Live و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان که هنوز همه قسمت‌های آن منتشر نشده است، در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 9.3 از 10 را دریافت کرده است. البته این نمره از تعداد کاربران کمی به دست آمده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که تا الان در مورد سریال مردگان متحرک آن‌هایی که زنده‌اند منتشر شده است بخوانید.

IGN / مت فاولر: 80

برای دو سوم این سریال که دیده‌ام، به طور استثنایی به موفقیت می‌رسد، به جز چند عنصر که در آن داستان سریال به انتخاب شخصیت‌های قابل باور نیاز دارد. برای افرادی که سال‌ها منتظر پاسخ‌ها در مورد این مجموعه بوده‌اند، سریال The Ones Who Live به همان اندازه ناراحت، شوم و رضایت‌بخش است.

Paste Magazine / ترنت مور: 70

با وجود بسیاری از اسپین‌آف‌های دیگر که داستان‌های جدیدی را روایت می‌کنند، سریال The Ones Who Live به نظر نمی‌رسد آینده مجموعه The Walking Dead باشد، اما لزومی هم ندارد. این سریال بیشتر شبیه یک دیدار دوباره است تا در نهایت برای طرفدارهای این مجموعه، نوعی پایان و پاسخ بیاورد که بعضی وقت‌ها این هم بیش از اندازه کافی است.

Variety / جسیکا لیز: 50

برای طرفدارهایی که هنوز به طور عمیق روی داستان ریک و میشون سرمایه‌گذاری می‌کنند، این سریال احتمالا به پایانی می‌رسد که آن‌ها آرزوی آن را داشتند اما این بخشی از مخاطبانی را توصیف می‌کند که خود بخشی از طرفدارهای این مجموعه در دوره اوج آن بودند. پس از داستان‌سرایی موفق و دنیاهای به خوبی ساخته شده دو سریال اسپین‌آف Dead City و Daryl Dixon این سریال حتی کمتر احساس می‌شود لازم باشد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از مستر دیالوگ به معرفی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live 2024 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال The Walking Dead و دیگر سریال‌های تولید شده بر اساس آن خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان این spin off آن نیز آشنا شوید، می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده‌اند و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های مستر دیالوگ با دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید