بیشتر بخوانید

فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024

از دی تا بهمن چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟ ؛ لیست فیلم های اکرانی 2024

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

در نخستین ماه‌ های سال 2024، فیلم های جدید بسیار خوبی اکران خواهند شد. به نظر می‌رسد که ژانویه، ماهی پر فیلم برای مخاطبین دنیای سینما محسوب می‌شود. شاید بپرسید که در ماه ژانویه یعنی دی و بهمن چه فیلم های خوبی اکران می‌شوند؟ باید گفت که جدیدترین فیلم دیوید آیر، درامی جدید از جنا اورتگا و چندین فیلم موزیکال دیگر اکران خواهند شد. در ادامه در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ به شکل دقیق‌تری به معرفی فیلم های اکرانی 2024 از دی تا بهمن خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های اکرانی در دی تا بهمن 2024

فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024

در ادامه لیستی از مهم ترین و بهترین فیلم های اکرانی در دی تا بهمن 2024 برای شما فیلمبازان عزیز آماده کرده‌ایم.

پیش از آن‌که به سراغ ادامه مطلب بروید، برای مشاهده بهترین فیلم های 2023 از دیدگاه گاردین، بر روی اینجا کلیک کنید.

فیلم Night Swim

فیلم Night Swim از فیلم های اکرانی دی تا بهمن

  • ژانر: ترسناک
  • تاریخ اکران: 5 ژانویه 2024
  • کارگردان: بریس مک گوآیر
  • بازیگران: کری کوندون، ویات راسل

نخستین اثر از لیست فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024، شنای شب یا Night Swim نام دارد. این فیلم در ژانر ترسناک و به کارگردانی بریس مک گوآیر، نسخه بلند فیلمی کوتاه با همین نام است. زنی 24 ساله به همراه پدرش که بازنشسته بیس بال محسوب می‌شود به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند. در این خانه استخری وجود دارد که این زن تصور می‌کند که می‌تواند فرصت خوبی برای تفریح کردن باشد؛ اما راز و رمزی در این استخر نهفته است که آهسته آهسته نیرویی شیطانی آن‌ها را به داخل خود می‌کشد!

اگر به فیلم های ترسناک علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم بلاگ پست 10 فیلم ترسناک 2023 که بهتر است ببینید؛ به روزترین لیست را در مجله مستر دیالوگ بخوانید.

فیلم هیجان انگیز He Went That Way

He Went That Way از بهترین فیلم های اکرانی 2024

  • ژانر: هیجان انگیز و جنایی
  • تاریخ اکران: 5 ژانویه 2024
  • کارگردان: جفری دارلینگ
  • بازیگران: جیکوب الرودی، پاتریک جی آدامز، زاکری کویینتو، دیپا شاه و…

فیلم جنایی و هیجان انگیز He Went That Way، اقتباسی از کتابی واقع گرایانه نوشته لوک کارامازوف محسوب می‌شود. این فیلم در ارتباط با یک مربی آموزش حیوانات است که به همراه پت خانگی‌اش( یک شامپانزه) سفر می‌کند. در حین این سفرها زندگی این مربی آموزش حیوانات با مجموعه قتل‌های سریالی به هم گره می‌خورد! جالب است بدانید که این فیلم از داستانی واقعی برگرفته شده است.

اگر به دنبال تماشای فیلمی هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم He Went That Way از لیست فیلم های اکرانی 2024 را در لیست تماشای خودتان قرار دهید.

فیلم هیجان انگیز چی ببینیم؟

فیلم Mean Girls 2024

فیلم دختران بدجنس 2024

  • ژانر: موزیکال کمدی
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024
  • کارگردان: سامانتا جین و آرتورو پرز
  • بازیگران: کریستوفر برینی، بب وود، آوانتیکا، جنا فیشر و…

حتی فیلم دختران بدجنس که در سال 2004 اکران شد را به یاد می‌آورید. جالب است بدانید که دختران بدجنس 2024 نیز قرار است تا اقتباسی براساس نسخه 20 سال پیش خود باشد. در خلاصه داستان فیلم دختران بدجنس 2024 آمده که دختری با نام کدی هرون وارد مدرسه می‌شود. در بدو ورود به مدرسه، او تلاش می‌کند تا وارد گروه دختران رجینا جورج بشود.

عضویت در این گروه از آن‌جایی که مشهورترین و جذاب‌ترین دختران مدرسه محسوب می‌شوند برای کندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما تلاش برای عضویت در گروه رجینا حوادث و حواشی بسیار زیادی را برای کندی ایجاد می‌کند. حال باید صبر کرد و دید که دختران بدجنس جدید به عنوان یکی از فیلم های اکرانی دی تا بهمن می‌تواند موفقیت نسخه قدیمی‌تر خود را تکرار کند یا نه؟

بیشتر بخوانید: 10 فیلم کمدی با درجه بندی R؛ کمدی بزرگسالان

فیلم The Beekeeper

فیلم The Beekeeper از بهترین فیلم های اکرانی 2024

  • ژانر: هیجان انگیز و اکشن
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024
  • کارگردان: دیوید آیر
  • بازیگران: جیسون استتهام، لمپمن، هاچرسون، جرمی آیرونز

مگر می‌شود صحبت از حضو جیسون استتهام در فیلمی باشد و ما انتظار اکران آن را نکشیم؟ جدیدترین ساخته دیوید آیر، کارگردان مشهور هالیوودی، یکی از موردانتظارترین فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024 محسوب می‌شود.

زنبوردار داستان آقای کلی (جیسون استاتهام)، مامور سابق یک سازمان مخفی به نام “زنبورداران” است. زمانی که دوست و همسایه‌اش درگیر کلاهبرداری فیشینگ می‌شوند و خود را می‌کشند، آقای کلی به دنبال انتقام گرفتن از شرکت مسئول می‌شود، اما نقشه وحشیانه او برای انتقام، خطرات بزرگی را برای او به همراه دارد…

فیلم The Book of Clarence

فیلم The Book of Clarence از فیلم های اکرانی 2024

  • ژانر: حماسی، کمدی و درام
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024
  • کارگردان: جیمز ساموئل
  • بازیگران: عمر سی، آنا دیو، دیوید اُیلو، تیانا تیلور، کالب مک لالین و…

کتاب کلارنس مخاطب را تا به حدود دهه‌های آغازین بعد از میلاد مسیح به اورشلیم می برد تا همراه کلارنس (لاکیت استنفیلد) در ماجراجویی جدید بشوند. شرایط جوری رقم می‌خورد که کلارنس ادعا می‌کند که مسیحی جدیدی است که از طرف خدا فرستاده شده است! او همچنین ادعا می‌کند که قصد دارد تا شر و پلیدی را از زندگی خودش و اطرافیانش دور کند.

کتاب کلارنس برای آن دسته از دوستانی که در فیلم های اکرانی 2024 به دنبال ردپایی به نسبت تاریخی می‌گردند، می‌تواند اثری جذاب و دیدنی باشد.

اگر به تاریخ علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست بهترین فیلم های تاریخی 2024+ خلاصه داستان بیاندازید.

فیلم I.S.S.

فیلم I.S.S. از فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024

  • ژانر: هیجان انگیز
  • تاریخ اکران: 19 ژانویه 2024
  • کارگردان: گابریلا کوپرث وایت
  • بازیگران: آرین دیبوز، کریس مسینا، جان گالگر، پیلو آسبیک و…

I.S.S. به نظر می‌رسد یکی از جالب‌ترین فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024 باشد. تصور کنید که یک تعارض یا بهتره بگوییم حادثه جهانی اتفاق می‌افتد و دو رقیب دیرینه یعنی ایالات متحده آمریکا و روسیه برای نجات جهان تلاش می‌کنند. این دو کشور، فضانوردانی را برای انجام ماموریتی به خارج از کره زمین ارسال می‌کنند. آن‌ها باید با به دست آوردن کنترل ایستگاه‌های فضایی خارج از زمین، جلوی فاجعه‌ای بزرگ را بگیرند؛ اما آیا آن‌ها موفق خواهند شد؟!

بیشتر بخوانید: ۵ تا از بهترین مستندها درباره فضا؛ براساس IMDB

فیلم Miller’s Girl

فیلم Miller’s Girl از فیلم های اکرانی 2024

  • ژانر: درام
  • تاریخ اکران: 26 ژانویه 2024
  • کارگردان: هیلی بارتلت
  • بازیگران: گیدون آلدون، جنا اورتگا، کریستین آدامز، مارتین فریمن و…

مگر می‌شود صحبت از جنا اورتگا، ستاره سریال ونزدی، کنیم و کسی علاقمند به تماشای فیلم جدید او نباشد؟ فیلم 2024 دختر میلر با بازی جنا اورتگا و مارتین فریمن به نظر می‌رسد شانس آن را دارد تا به یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم های اکران شده 2024 بدل شود. این فیلم درباره کاریو سوییت با بازی جنا اورتگا است. او یک نویسنده مستعد و جوان است و مارتین فریمن در نقش استاد او در این فیلم حضور دارد.

مارتین فرمین در نقش جاناتان میلر، از جهت استعدادی که کاریو سوییت دارد به او یک پروژه خلاقانه می‌دهد. در همین حین کاریو با استادش وارد رابطه‌ای پیچیده می‌شود؛ رابطه‌ای که دیگر مرز میان این دو مشخص نیست و هر دوی آن‌ها باید برای حفظ فردیت خود و چیزهایی که زمانی برایشان هدف بوده است تلاش کنند.

اگر به فیلم های درام و دنیای انیمه علاقمند هستید، لیست بهترین انیمه های درام (سینمایی و سریالی) می‌تواند فهرست پیشنهادی مناسبی برای آخر هفته شما باشد.

فیلم Sometimes I Think About Dying

فیلم Sometimes I Think About Dying

  • ژانر: کمدی و درام
  • تاریخ اکران: 26 ژانویه 2024
  • کارگردان: ریچل لمبرت
  • بازیگران: دیزی ریدلی، مگ استالتر، بریتنی او گردی و…

آخرین فیلم از لیست فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024 به اثر سینمایی “گاهی اوقات درباره مرگ فکر‌ می‌کنم” اختصاص می‌یابد. این فیلم در ژانر کمدی و درام و با بازی دیزی ریدلی، ستاره مشهور فرنچایز جنگ های ستارگان، به نظر می‌رسد که اثر سرگرم کننده‌ای برای مخاطبین باشد.

فیلم گاهی اوقات درباره مرگ فکر می‌کنم درباره انزوای اجتماعی و دوری برخی از ما به شکل خودخواسته از دیگران است. این فیلم تصویری از یک کارمند اداری که از نظر اجتماعی بی دست و پا است را به تصویر می‌کشد. این کارمند خانم بیشتر وقت خود را تنها می گذراند و دائماً در مورد مرگ خودش رویاپردازی می کند. یک روز، همکاری جدید او یعنی رابرت (دیو مرهجه)، سکوت و انزوای او را می‌شکند. شکست این سکوت باعث می‌شود تا کارمند قصه ما به این موضوع فکر کند که آیا خودم عامل اصلی تنهایی و بی‌کَسی خودم نیستم؟!

کلام آخر

اگرچه در میان فیلم های اکرانی دی تا بهمن 2024، خبری از آثار بلاک باستری، بزن بزن و ابرقهرمانی نیست؛ اما می‌توانید شاهد تماشای آثار کمدی و درام بسیار زیادی باشید. به همین جهت ما در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ تلاش کردیم تا فهرست کاملی از مورد انتظارترین فیلم های اکرانی 2024 به شما عزیزان ارائه دهیم.

درنهایت خوشحال می‌شویم تا برای ما در کامنت‌ها بنویسید که کدام یک از این فیلم‌های معرفی شده نظر شما را به خودش جلب کرده است؟

منبع

Every Movie Coming To Theaters In January 2024

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. آثار خیلی معروفی بینشون دیده نمیشه که ادم منتظرشون باشه فقط بین همشون فیلم Mean Girls نظرم رو جلب کرد. از اون جایی که یکجورایی این نسخه جدید همون 2004 هستش فکر میکنم باید صبر کرد دید که چطور شده

دیدگاهتان را بنویسید