بیشتر بخوانید

11تا از بهترین سریال های 2023 جهان

18تا از بهترین سریال های 2023 جهان

زمان مطالعه: 12 دقیقه

فهرست مطالب

در سال 2023، بار دیگر شاهد شدت گرفتن تولید سریال‌ های باکیفیت در ژانرهای مختلف هستیم. استریم‌ها و شبکه‌های مختلف در آمریکا و دیگر کشورهای جهان تلاش می‌کنند تا در ژانرهای مختلف سریال‌های گوناگونی را تولید کنند. برخی تصور می‌کنند که عمر سینما به پایان رسیده است و آثار فیلم و سریال به مانند گذشته حرفی برای گفتن ندارند؛ اما باید گفت که برخی از بهترین سریال های 2023 می‌توانند تا مدت زیادی در خاطر شما باقی بمانند و بیانگر مفاهیم به شدت خوبی باشند. به همین جهت قصد داریم تا در ادامه در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ، بهترین سریال های ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که قلم و کاغذ آماده کنید و نام سریال‌هایی که در این لیست می‌آوریم را یادداشت کنید.

سریال جدید خارجی 2023

در میان سریال های جدید خارجی 2023، عناوین متفاوت و جالبی را می‌توانیم مشاهده کنیم؛ اما امسال به مانند هر سال، تمامی آثار تولید شده ارزش توجه و تماشا را ندارند. در واقع اگر هم تمامی سریال های 2023 ارزش دیدن داشته باشند، شما هرگز وقت نخواهید داشت که تمامی آن‌ها را تماشا کنید! بنابراین باید سریعا آثار را بررسی کنیم و با کمی جست‌وجو، یک لیست ایده آل برای تماشا در ماه‌های پیش رو آماده کنیم. اگر حوصله چنین کاری را ندارید، جای نگرانی وجود ندارد، کافی است تا به تماشای آثار معرفی شده در این بلاگ پست بنشینید. در این بلاگ پست، بهترین سریال های 2023 براساس امتیاز IMDB مرتب شده‌اند.

1- سریال آخرین بازمانده ما

سریال The last of us از بهترین سریال های 2023

  • بازیگران: پدرو پاسکال، بلا رمزی
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیازIMDB: 8.9 از 10

بهتر است لیست بهترین سریال های ۲۰۲۳ را با اثر خوش ساخت آخرین بازمانده ما شروع کنیم. آخرین بازمانده ما توسط نیل دراکمن و کریگ مزین تولید شده است. این سریال اقتباسی از بازی بسیار مشهور با همین نام است. این اثر آخر الزمانی تلاش می‌کند تا ماجراجویی‌ها و رنج دخترک نوجوانی را در جهان پسامدرن روایت کند. نوجوانی با بازی رمزی، در میان شیوع قارچی کشنده، با مردی میان سال به نام جوئل در سفر همراه می‌شود. این سفر، ماجراجویی به سوی کشف حقایقی مهم درمورد شیوع گسترده این ویروس است. اگر از جمله افرادی هستید که پیش‌تر دو قسمت منتشر شده از بازی آخرین بازمانده ما را تجربه کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای این سریال بنشینید. بدون شک این سریال برای شما یادآور خاطرات تلخ و شیرین این بازی خواهد بود.

اگر سریال آخرین بازمانده را از همین ابتدا بهترین سریال 2023 بدانیم، کم لطفی نکرده‌ایم.

2- سریال فوتبالی Ted Lasso

سریال تد لاسو از بهترین سریال های 2023

  • بازیگران: جیسون سودیکیس، هانا وادینگهام، جونو تمپل و…
  • سال ساخت: 2020
  • تعداد فصل: 3 فصل
  • امتیاز IMDB: 8.8 از 10

سریال جدید خارجی 2023 تد لاسو جزو آن دسته از سریال های کمدی در سال جدید است که با استقبال بسیار خوبی از جانب مخاطبین روبرو شده‌اند. در این سریال مالک جدید یک باشگاه بسیار مشهور در لیگ فوتبال انگلیس برای انتقام از همسر خودش تلاش می‌کند. او برای اینکه از همسرش انتقام بگیرد، یک مربی تازه‌ کار با نام تد لسو را انتخاب می‌کند. در واقع او قصد دارد تا با انتخاب فردی کم تجربه، همسرش را اذیت کند! این ارتباط میان دو همسر و ورود ضلع سوم یعنی تد لسو باعث می‌شود تا شاهد مثلثی رویایی و بسیار کمدی باشیم. اگر نگران هستید که این فیلم صرفا درمورد فوتبال است و ممکن است به عنوان یک فرد غیر فوتبال از آن سر درنیاورید، باید بگوییم که بی‌خیال چنین تفکراتی شوید. تد لاسو می‌تواند برای ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند و خنده بر لب‌های شما بیاورد.

اگر همچنان برایتان این سوال ایجاد شده است که چرا باید به تماشای سریال تد لاسو بنشینید، پیشنهاد می‌کنیم بلاگ پست چرا باید سریال تد لاسو را تماشا کنیم؟ را در مجله سینمایی مستر دیالوگ بخوانید.

3- سریال Minx؛ بهترین سریال 2023

سریال Minx؛ بهترین سریال 2023

  • بازیگران: افلیا لاویبوند، مایکل آنگارانو، جسیکا لاو
  • سال ساخت: 2022
  • تعداد فصل: 2 فصل

فصل اول این سریال کمدی آمریکایی که در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO به نمایش درآمد، به موفقیت قابل توجهی دست یافت. درواقع از طرفی مینکس را می‌توان یکی از بهترین سریال های شبکه HBO دانست. در حالی که فصل دوم آن در دست تولید بود، اچ‌بی‌او از ادامه پخش سریال انصراف داد و شبکه Starz آن را به دست گرفت، و این تصمیم بسیار موفقیت‌آمیز بود. فصل دوم سریال «جسور» که امسال پخش شد، همچنان همان جذابیت و تماشایی بودن فصل اول را حفظ کرده است. داستان درباره یک فمینیست جوان، پرانرژی و مصمم است که با همکاری یک ناشر، گروهی را در دهه ۷۰ میلادی در لس‌آنجلس تشکیل می‌دهند تا اولین مجله کاملاً زنانه را تأسیس کنند.

4- سریال The Mandalorian

سریال ماندلورین از جدیدترین سریال های 2023

  • بازیگران: پدرو پاسکال و…
  • تعداد فصل: 2 فصل و در آستانه فصل سوم
  • امتیاز IMDB: 8.7 از 10

یکی از سریال های جدید خارجی، ماندلورین نام دارد. طرفداران دنیای جنگ‌های ستارگان بدون شک با ماندلورین‌ها و داستان معروف آن‌ها آشنایی کافی دارند. این سریال پیش‌تر در سال‌های گذشته منتشر شده بود؛ اما امسال فصل جدید آن پخش شد. این اثر علمی-تخیلی اولین لایو اکشن از دنیای جنگ‌های ستارگان است و ماجراهای این سریال درست 5 سال پیش از قسمت بازگشت جدای اتفاق می‌افتد. اگر پیش‌تر سریال‌های انیمیشنی جنگ کلون‌ها و شورشیان را مشاهده کرده باشید، بدون شک با این سریال ارتباط خواهید گرفت. در نهایت باید گفت که این سریال، بسیار برای طرفداران سری مجموعه آثار جنگ‌های ستارگان لذت بخش خواهد بود.

از دنیای جنگ‌ های ستارگان بیشتر بخوانید:
بهترین دیالوگ های جنگ ستارگان

معرفی انیمیشن جنگ ستارگان بد بچ؛ جدیدترین اثر از دنیای استاروارز

توگروتا کیست؟ آشنایی بیشتر با دنیای جنگ های ستارگان

5- سریال 2023 Dr. Romantic

سریال 2023 Dr. Romantic؛ بهترین سریال 2023

  • • سال پخش: ۲۰۲۳
  • تعداد فصل‌ها: ۳
  • سازنده: یو این شیک، پارک سوجین، لی گیل بوک، کانگ بو سونگ
  • بازیگران: هان سوک هیو، سو هیو جین، یو یون سوک، آن هیو سوپ، لی سونگ کیونگ
  • امتیاز IMDb به سریال: ۸.۴ از ۱۰

سریال کره ای دکتر رمانتیک به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین سریال‌های کره جنوبی شناخته می‌شود و همچنین ارزش آن را دارد که در لیست بهترین سریال های 2023 قرار بگیرد. همچنین جالب است بدانید که این سریال درام کره ای از بالاترین میزان محبوبیت در میان تماشاگران برخوردار است. واکنش‌های مثبت مخاطبان به این سریال به‌ قدری چشمگیر بود که پس از پایان فصل اول، تولید آن برای فصل دوم و سوم نیز ادامه یافت. هر سه فصل این سریال با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و توانست علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان جذب کند.

این درام پزشکی محبوب داستان یک جراح فوق تخصص بسیار ماهر به نام بو یونگ جو را روایت می‌کند، که نقش او را هان سوک کیو ایفا می‌کند. یونگ جو که سه بورد تخصصی پزشکی را در اختیار دارد، در یکی از بهترین مراکز پزشکی سئول مشغول به کار است. پس از تجربه یک حادثه دردناک، او تصمیم می‌گیرد که از حرفه پزشکی کناره‌گیری کند، سئول را ترک کرده و ناپدید می‌شود.

از سینمای کره جنوبی بیشتر تماشا کنید: سریال کره ای زیبای حقیقی (True Beauty)؛ بُکش و خوشگلم کن

6- سریال کمدی Shrinking

سریال Shrinking از بهترین سریال های 2023

  • بازیگران: جیسون سگل، هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، کریس میلر
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیاز IMDB: 8.1 از 10

تا به حال حتما روان درمان‌گرهایی را مشاهده کرده‌اید که با بی‌اخلاقی شدیدی که دارند، بدترین ضربه‌ها را به مراجعین خود می‌زنند. در واقع شرینکینگ یکی از سریال های جدید خارجی است که تلاش می‌کند تا تقابل عمه درمانی و روان درمانی حرفه‌ای را نشان دهد. در این سریال می‌توانید به دقت و به خوبی مشاهده کنید، هنگامی‌که یک درمانگر پای خودش را فراتر از قوانین و خط قرمزهای اخلاقی می‌گذارد چه اتفاقی می‌افتد. اگر به دنبال فهم هرچه بهتر تفاوت میان درمانگرهای حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای هستید، می‌توانید به تماشای سریال کمدی شرینکینگ بنشینید.

7- The Great؛ بهترین سریال 2023

The Great؛ بهترین سریال 2023

  • بازیگران: ال فانینگ، نیکلاس هولت، فیبی فاکس، ساشا دوان، چریتی ویکفیلد، گولیم لی، آدام گادلی، داگلاس هاج، بلیندا برومبلو، ریچارد پایروس
    بایو گباداموسی، سباستین ده سوزا
  • تعداد فصل: 3 قصل
  • سال ساخت: 2020

این مینی سریال کمدی-درام آمریکایی از بهترین سریال های 2023 است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شد، امسال با فصل سوم خود که شامل ده قسمت بود، به پایان رسید. در این سریال، ال فانینگ در نقش کاترین کبیر و نیکلاس هولت در نقش پتر سوم، امپراتور روسیه، به ایفای نقش می‌پردازند. اگر از جمله افرادی باشید که از داستان‌های تاریخی در دل فیلم و سریال لذت می‌برید، بدون شک این سریال مخصوص شماست.

داستان سریال کبیر درباره صعود کاترین کبیر از یک فرد بیگانه به مقام طولانی‌ترین حکمران زن در تاریخ روسیه است. این روایت تخیلی، کاترین را در دوران جوانی و ازدواجش با پتر سوم روسیه (با ترکیبی از شخصیت پتر دوم) به تصویر می‌کشد و بر نقشه او برای از میان برداشتن شوهر بدذات و خطرناکش تمرکز دارد.

8- سریال Never Have I Ever

بهترین سریال های 2023

  • بازیگران: مایتریل، دارن بارنت، مایکل کیمینو و…
  • سال ساخت: 2020
  • تعداد فصل: 4 فصل
  • امتیاز IMDB: 7.9 از 10

سریال جدید خارجی 2023 هرگز تا به حال نداشته‌ام یکی از بهترین سریال‌های کمدی و تینیجری است که در سال‌های اخیر منتشر شده است. قسمت‌های ابتدایی این سریال در سال 2020 منتشر شد و در همان زمان توانست با نظر مثبت و استقبال بسیار خوب منتقدین و مخاطبین روبرو شود. حال در سال 2023، فصل جدید این سریال منتشر شده است. سریال Never Have I Ever از آن جهت ارزش تماشا را دارد که به خوبی توانسته است تا کلیشه‌ای‌ترین مسائل در دوران نوجوانی علی الخصوص در کشورهای در حال توسعه آسیا را بشکند.

9- سریال Alchemy of Souls

سریال Alchemy of Souls؛ بهترین سریال 2023

  • سال پخش: ۲۰۲۲
  • تعداد فصل‌ها: ۲
  • سازنده: پارک جون هوا
  • بازیگران: لی جه ووک، جونگ سو مین، گو یون جونگ، هوانگ مین هیون
  • امتیاز IMDb به سریال: ۸.۸ از ۱۰

سریال کره ای 2023 کیمیای روح شاید بهترین سریال 2023 از جانب مخاطبین ایرانی و جهان محسوب نشود؛ اما باتوجه به این‌که دوستداران سینما از این سریال استقبال بسیاری کردند، ارزش آن را دارد که در این لیست به آن اشاره‌ای داشته باشیم. داستان این سریال فانتزی کره ای درباره تعدادی جادوگر جوان است که قدرت‌هایی عجیب و غریب دارند. این جادوگران  با انجام طلسم‌های جادویی ممنوعه، قادر به جابه‌جا کردن روح انسان‌ها در بدن‌های مختلف هستند.

ناک سو، با بازی گو یون جونگ، جنگجوی ماهری است که پس از آن‌که در یک مبارزه سهمگین و نفس‌گیر کشته می‌شود، روح او به زیست خود ادامه می‌دهد. روح او اکنون در بدن زنی به نام مو دوک گرفتار شده است. با این حال مو دوک قدرت بدنی و شیوه مبارزه ناک سو را ندارد. او در همین زمان که تلاش می‌کند در بدنی جدید، قدرت قدیم خود را بازیابد و انتقام خود را از دشمنانش بگیرد، با یکی از جادوگران جوان به نام “اوک” آشنا می‌شود و در همین حین اتفاقاتی می‌افتد که…

10- بهترین سریال خارجی Poker Face

سریال جدید خارجی پوکر فیس

  • بازیگران: ناتاشا لیون، آدرین برودی، جوزف گوردون-لویت
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیاز IMDB: 7.9 از 10

سریال جدید خارجی 2023 پوکر فیس محصول جدید شبکه پی‌کاک و رایان جانسون است. در این سریال در هر قسمت به یک پرونده جنایی پرداخته می‌شود و ماجراجویی‌های مربوط به آن توضیح داده می‌شود. اگر به دنبال تماشای سریالی جنایی و جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اثر پوکر فیس را در لیست تماشای خود قرار دهید.

11- سریال Lockwood & Co

سریال Lockwood & Co

  • بازیگران: روبی استوکز، کامرون چپمن، علی حاجی حشمتی
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیاز IMDB: 7.4 از 10

یکی دیگر از بهترین سریال های 2023، لاکوود و کو نام دارد. اگر از جمله طرفداران آثار جنایی و کارآگاهی باشید، بدون شک از تک تک قسمت‌های این سریال لذت خواهید برد. این سریال در کشور بریتانیا و توسط شبکه نتفلیکس تولید شده است. داستان سریال تلاش می‌کند تا تصویری جدید از بریتانیا را در مقابل چشمان مخاطبین به نمایش بگذارد. تصور کنید در کشوری زندگی می‌کنید که به ناگاه ارواح از خاک به بیرون می‌آیند و تلاش می‌کنند تا بر روی کودکان تاثیر بگذارند. در این دنیای موازی، بزرگسالان متوجه حضور ارواح در زندگی روزمره خود نمی‌شوند و تنها کودکان هستند که می‌توانند آن‌ها را ببینند! به نظر شما آیا کودکان و نوجوانان می‌توانند با حداقل قدرتی که دارند این ارواح خبیث را شکار کنند؟ پاسخ این سوال را تنها زمانی می‌توانید متوجه شوید که به تماشای این سریال بنشینید.

12- سریال Elite

سریال جدید خارجی Elite

  • بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو و…
  • سال ساخت: 2018
  • تعداد فصل: 6 فصل
  • امتیاز IMDB: 7.3 از 10

سریال الایت یکی از خوش ساخت‌ترین سریال های اسپانیایی در چند سال اخیر است. قسمت‌های ابتدایی این سریال توسط شبکه نتفلیکس ساخته شد و از حیث درون مایه تینیجری که دارد و نوع نگاه متفاوتی که از مسائل دوران نوجوانی به مخاطب ارائه می‌دهد، باعث شد تا سریعا در لیست پرمخاطب‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار بگیرد. برخی از تماشاگران این سریال را اثری خوب و خوش ساخت می‌دانند و برخی دیگر از لقب لذت بخش خجالت آور برای توصیف آن استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین سریال های 2023 که می‌توانید از تماشای آن بسیار لذت ببرید، الایت اسپانیایی است.

13- سریال 2023 جادوگران میفر

سریال 2023 جادوگران میفر

  • بازیگران: الکساندرا داداریو، هری هملین، جک هیوستون
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز IMDB: 6.5 از 10

یکی از بهترین سریال های ۲۰۲۳، جادوگران میفر نام دارد. علاقمندان به سبک‌های ماورایی و تخیلی، از میان سریال‌های 2023، می‌توانند جادوگران میفر را برای تماشا انتخاب کنند. داستان سریال زندگی دکتر بسیار حوانی را روایت می‌کند که به تازگی از خانواده‌ای جادوگر و قدرتمند به او ارثی می‌رسد. این ارث زیاد خوش یمن نیست و ماجراها و دردسرهای زیادی را برای او به وجود می‌آورد. حالا او باید با قدرت‌هایی جادویی با یک روح شیطانی سروکله بزند.

14- سریال خاطرات خوش برنامه دهه نود میلادی

سریال That '90s Show'

  • بازیگران: دبرا جو روپ، کرت‌وود اسمیت، کالی هاوردا، اشلی افدرهاید
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیاز IMDB: 6.4 از 10

یکی دیگر از بهترین سریال های ۲۰۲۳ که می‌توانید ساعت‌ها از تماشای آن لذت ببرید، آن برنامه دهه نود میلادی نام دارد. در این سیتکام که اندکی تم تینیجری دارد، دختری نوجوان با نام لیا فورمن تلاش می‌کند تا تعطیلات تابستونی بسیار خوبی را در خانه پدربزرگ و مادربزرگش بگذراند. در همین تعطیلات او دوستان جدیدی پیدا می‌کند که باعث می‌شوند تا تابستان بسیار متفاوتی را بگذراند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این سریال به نوعی دنباله‌ای بر اثر بسیار مشهور آن شو دهه هفتاد میلادی است. امیدوار هستیم از تماشای این سریال از شبکه نتفلیکس بسیار لذت ببرید.

15- سریال Wolf Pack

سریال Wolf Pack

  • بازیگران: سارا میشل گلر، رودریگو سانتورو، آرمانی جکسون، بلا شپرد
  • تعداد فصل: 1 فصل
  • امتیاز IMDB: 6.4 از10

یکی از بهترین سریال های 2023، دسته گرگ نام دارد. سریالی که در ابتدای انتشار، بسیاری از افراد تصور نمی‌کردند که در لیست بهترین آثار منتشر شده در سال 2023 قرار بگیرد. این سریال از رمان و کتابی با همین نام تولید شده است. در این سریال، به آثار مخرب گسترش آتش در محیط زیست به شکل تخیلی می‌پردازد. آتش بزرگی به شکل گسترده جنگل‌های کالیفرنیا را دربر می‌گیرد و این آتش، موجودی ماورایی و افسانه‌ای را از خواب بیدار می‌کند. حال با بیدار شدن این موجود ماورایی، زندگی افراد منطقه کالیفرنیا با تغییرات بسیار چشمگیری مواجه می‌شود. اگر از جمله مخاطبینی هستید که به داستان‌های بسیار تخیلی علاقه دارید، این سریال می‌تواند شما را از نظر روانی ارضا کند.

16- The Good Bad Mother

The Good Bad Mother؛ سریال کره ای 2023

  • سال پخش: ۲۰۲۳
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: شیم نا یون
  • بازیگران: لی دو هیون، آن اون جین، را می ران، کیم جی وونگ، یو این سو
  • امتیاز IMDb به سریال: ۸.۴ از ۱۰

سریال کره‌ ای درام و تاحدودی خانوادگی مامان بد تلاش می‌کند که رابطه‌ی پیچیده اما دلگرم‌کننده‌ی یک مادر و پسر را به تصویر بکشد. جین یونگ سون، با بازی را را می ران، بازیگر باسابقه کره‌ای، مادری سختگیر و کنترل‌گر است که با تلاش‌های فراوان، پسرش چوی کانگ هو (با بازی لی دو هیون) را به یک دادستان موفق و بلندپرواز تبدیل می‌کند. با این حال یک حادثه‌ی تراژیک، به آسیب جدی مغزی چوی کانگ هو منجر شده و توانایی‌های ذهنی و هوشی او را به حدی کاهش می‌دهد که مانند یک کودک خردسال رفتار می‌کند.

17- سریال Hijack

سریال Hijack

  • خالقان: جورج کی، جیم فیلد اسمیت
  • بازیگران: ادریس آلبا، نیل ماسکل، ایو مایلز، کریستین آدامز
  • امتیاز راتن تومیتوز به سریال: ۸۸ از ۱۰۰

مینی سریال Hijack یکی از بهترین سریال های 2023 محسوب می‌شود که در مدت زمان کم توانست توجه زیادی را در دنیای سینما از جانب مخاطبین و منتقدین به سمت خود جلب کند. این اثر که محصول کمپانی اپل تی‌وی است درباره یک هواپیما ربایی است و سریال تلاش می‌کند تا ماجراجویی 7 ساعته‌ای را داخل هواپیما روایت کند. اگر آخر هفته خودتان به دنبال یک مینی سریال خوش ساخت و هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال را از دست ندهید.

18 – سریال The Bear

سریال The Bear؛ بهترین سریال 2023

  • خالق: کریستوفر استورر
  • بازیگران: جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لیونل بویس، لیزا کلمب-زایاس، ابی الیوت، متی متیسون
  • امتیاز راتن تومیتوز به سریال: ۹۹ از ۱۰۰

در سریال کمدی آمریکایی “خرس”، جرمی آلن وایت در نقش یک سرآشپز جوان و موفق ظاهر می‌شود که پس از کسب جایزه‌ای معتبر، به زادگاه خود، شیکاگو، بازمی‌گردد تا ساندویچ‌فروشی ایتالیایی گوشت گاوِ به‌هم‌ریخته‌ای که از برادر فقیدش به جا مانده، را مدیریت کند. سریال «خرس» در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ از شبکه هولو به نمایش درآمد و فصل سوم آن که به تازگی به پایان رسید، توانست مورد توجه مخاطبین دنیای سینما قرار بگیرد. هنوز اخبار دقیقی در دسترس نیست که آیا ادامه‌ای برای این سریال ساخته می‌شود یا نه.

جمع بندی

تا به امروز که نیمی از سال 2023 میلادی گذشته است، شبکه‌ها و استریم‌های مختلف در سرتاسر جهان، سریال‌های مختلفی را منتشر کرده‌اند. تعداد سریال های بسیار خوب 2023 آنقدر زیاد است که تلاش کردیم تا در این بلاگ پست از مجله مستر دیالوگ به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم. به همین جهت خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید که بهترین سریال خارجی 2023 از نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید