بیشتر بخوانید

قاتل داریوش مهرجویی

اعتراف تکان دهنده قاتل داریوش مهرجویی

شنبه هفته گذشته یعنی حدود یک هفته پیش، جسد آغشته به خون داریوش مهرجویی و همسرش در خانه‌ای در تهران یافت شد. حال اکنون با گذشت مدت زمان یک هفته، اطلاعات جدیدی از قاتل داریوش مهرجویی افشا شده است. در ادامه با اخبار مستر دیالوگ همراه باشید تا به این جزئیات تازه منتشر شده بپردازیم.

بررسی صحنه جنایت

طبق گزارش تازه منتشر شده از روزنامه همشری، نشان داده شد که قاتل داریوش مهرجویی تنها یک نفر نبوده است! علت مطرح شدن فرضیه وجود چند قاتل در این پرونده به علت دور از هم رها شدن اجساد است. جسد داریوش مهرجویی در نزدیکی در و دیگری یعنی همسرش در داخل اتاقی پیدا شده بود.

منابع اعلام کرده‌اند که چنین چیزی نشان می‌دهد که قاتل داریوش مهرجویی با قاتل همسرش متفاوت است. یکی از عاملان جنایت ابتدا مهرجویی را به قتل رسانده است و در همین زمان هم‌دستان او، همسرش را در اتاقی به قتل رسانده‌اند. نکته جالبی که وجود دارد این است که هیچ گونه نشانه‌ای از ورود اجباری به خانه دیده نمی‌شود!

عدم نشانی از ورود اجباری به خانه می‌تواند حاکی از این موضوع باشد که داریوش مهرجویی در را به روی قاتلان باز کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت که قاتل داریوش مهرجویی فردی آشنا بوده که به این خانه در مدت زمانی طولانی رفت و آمد داشته است.

نکته جالبی که وجود دارد این است که هیچ گونه نشانه‌ای از ورود اجباری به خانه دیده نمی‌شود!

قاتلان نزدیک به داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی

از آن‌جایی که به تازگی پلیس با اطمینان اعلام کرده که قاتل داریوش مهرجویی فردی آشنا بوده است، فرضیه اختلافات مالی بیش از پیش قوت گرفته است.

از همان ابتدا شناسایی افرادی که با قربانیان اختلاف داشتند، آغاز و مشخص شد که حدود ۲هفته پیش از جنایت، مهرجویی و همسرش از سوی فردی که چاقو در دست داشته تهدید شده و این مسئله را در شبکه‌های اجتماعی نیز عنوان کرده بودند.

آیا باغبان، قاتل داریوش مهرجویی است؟

پلیس پس از بررسی‌های لازم بر روی مسئله قاتل داریوش مهرجویی به این نتیجه رسید که مردی، سال‌های قبل باغبان ویلای داریوش مهرجویی و همسرش بوده و برای آن‌ها کار می‌کرده است. چندی بعد این باغبان به علت سرقت وسایل از باغ، اخراج شده بود و این مسئله منجر به یک اختلاف بسیار بزرگ میان او و داریوش مهرجویی شد.

پس از چنین اتفاقی و و با شکایت این خانواده، باغبان دستگیر شد، اما ادعا کرد که جاروبرقی را به فرد دیگری فروخته است. سرانجام این باغبان به علت سرقت راهی زندان شد و مدت زمان کوتاهی را در حبس گذراند. حال پس از مدت زمانی دوباره او برای داریوش مهرجویی مشغول به کار شده بود و به تازگی عنوان کرده است که مبلغ 30 میلیون تومان از داریوش مهرجویی طلب دارد! این ادعا را مهرجویی و همسرش قبول نداشتند و چنین چیزی منجر به افزایش تنش بیشتر میان این دو شد.

فرار باغبان سابق مهرجویی

پس از شناسایی مظنون احتمالی در پرونده قتل داریوش مهرجویی، ماموران تلاش کردند تا او را دستگیر کنند. باغبان سابق که به عنوان قاتل داریوش مهرجویی شناسایی شده بود در منطقه فرخ آباد شهر تهران زندگی می‌کرد؛ اما ماموران او در خانه‌اش نتوانستند پیدا کنند.

این مرد به اطرافیانش گفته بود که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارد و راهی شهر‌های مرزی شده، اما تحقیقات تخصصی پلیس نشان می‌داد که وی دروغ می‌گوید و در حوالی زیبادشت مشاهده شده است.

درحالی‌که ظن پلیس نسبت به این مرد بیشتر شده بود، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او ادامه یافت و مأموران به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد مظنون فراری نزد یکی از دوستانش که سرایدار یک ساختمان نیمه‌کاره است، رفته و در این ساختمان مخفی شده است.

سرانجام در دوشنبه هفته گذشته، تیم عملیاتی نیروی انتظامی توانست تا باغبان سابق مهرجویی را دستگیر کند.

آیا باغبان، مسئله قتل را پذیرفت؟

باغبان در حین تحقیقات اولیه پلیس، مدعی شده است که کاملا بی‌گناه بود و او قاتل داریوش مهرجویی نیست. اما برخلاف چنین موضوعی، آثار به جا مانده از قاتلان در صحنه جرم، نشانی از حضور او در محل را دارد. با این حال پلیس همچنان به نتیجه گیری دقیقی نرسیده و اتمام تحقیقات را اعلام نکرده است.

باغبان سرانجام اعتراف کرد!

در ابتدای دستگیری مظنون قاتل داریوش مهرجویی، پلیس نتوانست تا اطلاعات به دست آمده و حدس و شواهد موجود را به درستی تایید کند. همچنین باغبان عنوان کرده بود که مدت زمانی طولانی است که در شهرک زیبادشت و در نزدیکی محل خانواده مهرجویی، حضور نداشته است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که او در چند ماه اخیر چندین و چندین بار، پای به شهرک زیبادشت گذاشته است!

با این حساب، تحقیقات بر روی باغبان سابق مهرجویی ادامه یافت و سرانجام باغبان در ساعت ۳بامداد پنجشنبه لب به اعتراف گشود و اسرار جنایت را فاش کرد. مظنون در ارتباط با این موضوع گفت:

بعد از اینکه با شکایت خانواده مهرجویی دستگیر شدم، از آن‌ها کینه به دل گرفتم. آن‌ها به‌خاطر یک جاروبرقی از من نگذشتند و وقتی آزاد شدم، سراغشان رفتم و خواستم ۳۰میلیون تومان که از آن‌ها طلب داشتم را بدهند، اما انکار کردند.

او همچنین در ادامه افزود:

من در زمانی که برای آن‌ها کار می‌کردم، ۳۰میلیون تومان طلبکار شده بودم، اما آن‌ها حاضر نبودند این مبلغ را پرداخت کنند و می‌گفتند که هیچ بدهی‌ای به من ندارند.همه این‌ها باعث شده بود که از آن‌ها کینه به دل بگیرم. در نهایت نیز وقتی دیدم حاضر نیستند پولم را بدهند، نقشه قتل‌شان را کشیدم.

هنگامی که نیروی انتظامی درمورد جزئیات قتل از او سوالاتی را پرسید، در پاسخ گفت:

شب حادثه به همراه برادرم که سرایدار یکی از ویلا‌ها در شهرک است و ۲دوست دیگرم که آن‌ها هم در شهرک کار می‌کنند، راهی ویلای مهرجویی شدیم. وقتی در را باز کرد، من به او حمله کردم و با چوب زدمش. برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند.

او در ارتباط با همدستی برادرش در قتل گفت:

ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد. من هم مهرجویی را با چاقو زدم و بعد به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدیم هردویشان مرده‌اند، النگو‌ها و طلا‌های همسر مهرجویی، موبایل و اموال دیگر را سرقت و آنجا را ترک کردیم.

او همچنین در نهایت به چنین موضوعی اعتراف کرد که پس از قتل داریوش مهرجویی، اموال مسروقه را به دوست خود سپرده بود تا او به بقیه نگوید که چه اتفاقی افتاده است!

دستگیری متهم دیگری در ارتباط با قاتل داریوش مهرجویی

سرانجام با اعترافات بسیار هولناک و باورنکردنی باغبان سابق داریوش مهرجویی، مارموران تلاش کردند تا متهم دیگری که اموال مسروقه را در دست دارد، دستگیر کنند. با دستگیری این متهم، پلیس عنوان کرد که پرده از تمامی رازهای پرونده داریوش مهرجویی برداشته است.

سرانجام ماموران نیروی انتظامی به همراه مظنونین به شهرک زیبادشت مراجعه کردند و قاتل داریوش مهرجویی، صحنه قتل را در برابر چشمان کارآگاهان و دادستان بازسازی مرد.

منبع: روزنامه همشهری

ابهاماتی درمورد قاتل داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی

در ارتباط با اخبار تازه منتشر شده درمورد قتل داریوش مهرجویی و جزئیات قاتل، ابهاماتی به نظر می‌رسد. به عنوان مثال در نخستین ابهام بایستی به ساعت قتل اشاره کرد. باتوجه به موارد مطرح شده، بین ساعت قتل و اطلاع یافتن مونا مهرجویی از این مسئله تنها 20 دقیقه زمان فاصله است! بنابراین آیا قتلی به چنین بزرگی تنها در 20 دقیقه رخ داده است؟!

در گزارش ۲۸ مهر ۱۴۰۲ روزنامه همشهری نوشته وقتی مهرجویی در را باز کرد… در گزارش‌های قبلی پلیس هم آمده که قاتل بدون توسل به زور و شکستن در و پنجره وارد شده است. خانواده مهرجویی که بنا به گزارش اعتماد یک هفته پیش از قتل با “مهاجم چاقو به دست لهجه‌دار” مواجه شده و شدیدا ترسیده بودند، چگونه در را به راحتی روی قاتلان باز کرده‌اند؟

از طرف دیگر پلیس عنوان کرده است که قاتلان با چوب از پشت به سر داریوش مهرجویی ضربه وارد کرده‌اند. حال سوالی که باتوجه به اطلاعات تازه منتشر شده از جانب پلیس مطرح می‌شود این است که چگونه مهرجویی اجازه داده تا افرادی که پیش‌تر با او سابقه خصومت داشته یا او را تهدید کرده‌اند به خانه راه یابند؟!

بنابراین باتوجه به گزایش تازه منتشر شده، ابهامات بسیار مختلفی از جانب کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که ما در این خبر از مجله مستر دیالوگ به تعدادی از این ابهامات اشاره کردیم. تحلیل خبر و ابهامات برگرفته از متن خانم مریم شکرانی است.

در انتها، شما درمورد قاتل داریوش مهرجویی چه فکری می‌کنید؟ آیا به نظر شما همه چیز به اتمام رسیده است؟ خوشحال می‌شویم تا نظرات خودتان را با مستر دیالوگ به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی داریوش مهرجویی؛ بزرگ مرد سینمای ایران

به این مقاله امتیاز بدید
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
1 رای ثبت شده - میانگین امتیاز 5,00 از 5
Loading...
برچسب ها :

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید