بیشتر بخوانید

بهترین سریال های ترسناک 2024

10تا از بهترین سریال های ترسناک 2024 + جزئیات اصلی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

طرفداران ژانر وحشت بشتابید! در این مقاله از مجله مستر دیالوگ قصد داریم 10 سریال ترسناک 2024 که در زمره بهترین سریال های ترسناک 2024 قرار می‌گیرند، را به شما معرفی کنیم.

درحالی که فیلم‌ های ترسناک ستاره‌های بزرگتر، بودجه‌های بیشتر و پوشش رسانه‌ای وسیع‌تری دارند، لازم است به یاد داشته باشید داستان‌های ترسناک در بخش‌های کوچک‌تر نیز بسیار تماشایی هستند. سال 2023، با وجود آثاری نظیر سریال The Last of Us و سریال Goosebumps، سال خوبی برای طرفداران سریال‌های ترسناک بود. اگر از پایان این سریال‌ها ناراحت هستید، خبر خوبی برای شما داریم: سریال های ترسناک 2024 اگر بهتر از همتایان سال قبل خود نباشند، حداقل در همان سطح هستند.

در این مقاله از مستر دیالوگ قصد داریم 8 سریال ترسناک ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم.

اگر به آثار ترسناک علاقمند هستید، نگاهی به بلاگ پست 10تا از بهترین سریال های ترسناک جهان که تنها نباید ببینید! در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

بهترین سریال های ترسناک 2024

در این بخش با 8 سریال وحشتناک ۲۰۲۴، آشنا می‌شویم. برخی از آنها کاملا جدید و برخی دیگر درواقع فصل جدیدی از سریال‌های ترسناک قبلی هستند. با ما همراه باشید. امیدوار هستیم تا براساس سلیقه خودتان سریالی که مدنظرتان هست را انتخاب کنید.

سریال True Detective: Night Country

بهترین سریال های ترسناک

  • تاریخ پخش: 18 فوریه 2024
  • ژانر: جنایی و ترسناک
  • بازیگران: کالی ریس، جودی فاستر، فیونا شاو

سریال True Detective جزو بهترین سریال های کارآگاهی در جهان محسوب می‌شود. فصل جدید این سریال چند روز پیش به تازگی منتشر شد. هر فصل از این سریال، داستانی منحصر به فرد را روایت می‌کند و این فصل نیز درباره دورانی است که شب‌های بلند در آلاسکا حاکم می‌شود. در این زمان، هشت نفر که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمالی «تسالال» را مدیریت می‌کنند، بدون هیچ اثری ناپدید می‌شوند. کارآگاهان «لیز دانورز» و «اوانجلین ناوارو» برای حل این معما به آن منطقه فرستاده شده‌اند و یک ماجراجویی تازه را آغاز می‌کنند.

اگر به آثار جنایی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست برترین فیلم های جنایی براساس واقعیت در مجله مستر دیالوگ بیندازید.

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

بهترین سریال های ترسناک 2024

  • تاریخ پخش: 6 اسفند 1402
  • ژانر: درام، ترسناک، پساآخرالزمانی
  • سازندگان: اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) و دانای گوریرا (Danai Gurira)
  • بازیگران: اندرو لینکلن، دانای گوریرا، پلیانا مکینتاش و …

سریال مردگان متحرک: آنها که زنده‌اند یکی از جذاب‌ترین سریال های ترسناک 2024 است که برای شبکه AMC ساخته شد. این سریال ششمین اسپین‌آف برای سریال The Walking Dead (2010-2022) و داستان عاشقانه ریک و میشون را در دنیایی متغیر روایت می‌کند. آیا آنها مجبور به جنگیدن با زند‌ه‌ها می‌شوند؟ فصل اول این سریال ترسناک جدید ۲۰۲۴ در 6 قسمت منتشر خواهد شد.

بیشتر تماشا کنید: 5 فیلم زامبی ۲۰۲۳+ داستان و تاریخ اکران

سریال From

سریال From از بهترین سریال های ترسناک 2024

  • تاریخ پخش: سال 2022 تا کنون
  • ژانر: علمی تخیلی، ترسناک
  • سازنده: جان گریفین (John Griffin)
  • بازیگران: هارولد پرینو، کاتالینا ساندینو مورنو، یون بیلی، دیوید آلپای و …

سریال From، که به صورت FROM هم نوشته می‌شود، یکی از ترسناک ترین سریال های 2024 است. پخش این سریال از سال 2022 آغاز شد و تاکنون 2 فصل سریال، در 20 قسمت، منتشر شده است. در ژوئن سال 2023 ساخت فصل سوم سریال، برای پخش در سال 2024 تائید شد. داستان این سریال ترسناک ۲۰۲۴ در شهری خیالی و کابوس‌وار در آمریکای میانه رخ می‌دهد. هرکه وارد این شهر می‌شود به دام می‌افتد و ساکنین در پی راهی برای خروج از شهر هستند، اما مدام گرفتار موجودات وحشتناک شب‌زی می‌شوند که در جنگل‌های اطراف شهر سکنا دارند.

سریال فرام در دو فصل نشان داد که لیاقت آن را دارد تا در سال 2024 نیز میزبان مخاطبین سریال های ترسناک باشد. اگرچه این سریال در برخی از اپیزودها با کاستی‌هایی در بازگویی روایت روبرو است؛ اما کشش بسیار خوبی دارد. در واقع اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید با ابهام سروکله بزنید و در انتظار حل معماهای عجیب و غریب بنشینید، باید بگوییم که سریال ترسناک From بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر تماشا کنید: 11 فیلم معمایی 2023 که ارزش دیدن دارند!

سریال Interview with the Vampire

سریال ترسناک ومپایر

  • تاریخ پخش: 22 اسفند 1402
  • ژانر: ترسناک گوتیک، درام خونآشام، فانتزی سیاه، گوتیک جنوبی
  • سازنده: رولین جونز (Rolin Jones)
  • بازیگران: جیکوب اندرسون، سم رید، اریک بوگوشین، اسد زمان و …

یکی دیگر از بهترین سریال های ترسناک ۲۰۲۴ سریال Anne Rice’s Interview with the Vampire است که بیشتر با نام مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire) شناخته می‌شود. این سریال براساس رمانی به همین نام به قلم آن رایس (Anne Rice) که در سال 1976 منتشر شده، ساخته شده است. فصل اول سریال با 8 قسمت در سال 2022 منتشر شد. با استقبال مخاطبین و منتقدین، ساخت فصل دوم در 8 قسمت نیز تائید شد. فیلمنامه، طراحی لباس، موسیقی، بازیگران نقش اول و جاذبه میان آنها از مواردی است که تحسین منتقدین را برانگیخت. داستان درباره خون‌‌آشامی به نام لوئیس دو پوینت دو لاک است که زندگی گذشته و روابط پرفراز و نشیب خود را روایت می‌کند.

سریال ترسناک Night Has Come

سریال ترسناک Night Has Come

  • تاریخ پخش: نخستین فصل، 2023
  • ژانر: ترسناک و هیجان انگیز
  • بازیگران: Jae-in Lee , Choi Ye-Bin

سریال ترسناک Night Has Come، درباره به واقعیت تبدیل شدن بازی بسیار مشهور است. حتما شما حداقل یکبار در زندگی بازی مافیا را تجربه کرده‌اید؛ اما تصور کنید که این بار بازی مافیا به واقعیت تبدیل شود! شاید بپرسید چطور چنین چیزی ممکن است؟ در واقع سریال ترسناک Night Has Come تصمیم دارد تا به همین سوال پاسخ دهد. این سریال روایت‌گر داستان تعدادی دانش آموز است که در یک بازی مافیایی واقعی گرفتار می‌شوند. آن‌ها برای نجات یافتن باید مطابق با قوانین بازی تلاش کنند؛ اما آیا همه آن‌ها نجات خواهند یافت؟

اگر به سریال ترسناک کره ای علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلاگ پست بهترین فیلم های کره ای ترسناک؛ براساس IMDB در مجله مستر دیالوگ بیندازید. 

سریال American Horror Story: Delicate Part 2

بهترین سریال ترسناک 2024

  • تاریخ پخش: 15 فروردین 1403
  • ژانر: آنتولوژی، ترسناک
  • سازندگان: رایان مورفی (Ryan Murphy) و برد فالچوک (Brad Falchuk)
  • بازیگران: اما رابرتز، دنیس اوهارا، دومینیک برگس، بیلی لورد، لزلی گرسمن و …

دوازدهمین فصل از مجموعه ترسناک  آنتولوژی American Horror Story، با عنوان Delicate، یکی از بهترین سریال های ترسناک ۲۰۲۴است. این فصل براساس کتاب دنیل ولنتاین (Danielle Valentine) به نام Delicate Condition ساخته شده است. بخش اول این فصل شامل 5 قسمت در تاریخ 20 سپتامبر 2023، برابر با 29 شهریور 1402 منتشر شد. انتشار بخش دوم نیز به سال 2024 موکول شد.

سریال Chucky

سریال ترسناک چاکی

  • تاریخ پخش: 22 فروردین 1403
  • ژانر: ترسناک، کمدی، درام
  • سازنده: دون مانچینی (Don Mancini)
  • بازیگران: زاکری آرتور، بیور گوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و …

سریال ترسناک ۲۰۲۴ چاکی، دنباله‌ای بر فیلم Cult of Chucky (2017)، هفتمین فیلم در فرنچایز چاکی، است. پخش این سریال از سال 2021 آغاز شد و تاکنون 20 قسمت آن، در 2 فصل و بخش اول فصل سوم، منتشر شده است. فصل سوم سریال شامل 8 قسمت است که 4 قسمت آن در سال 2023 منتشر شد، و 4 قسمت بعدی، یعنی بخش دوم این فصل نیز به زودی منتشر خواهد شد. داستان این سریال، از سریال های ترسناک 2024 بسیار محبوب، با پیدا شدن یک عروسک چاکی در حومه یک شهر ایده‌آل آمریکایی آغاز می‌شود. با رخ دادن یک سری قتل‌های وحشتناک، ریاکاری و اسرار شهر آشکار شده و شهر در هرج‌ومرج عظیمی فرو می‌رود.

فصل دوم سریال Squid Game

سریال ترسناک اسکویید گیم

  • تاریخ پخش: سال 2024
  • ژانر: بقا، مهیج، ترسناک، درام، اکشن
  • سازنده: هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)
  • بازیگران: لی بیونگ-هون، وی ها-جون، جون-هو، گونگ – یوو …

اگر از طرفداران تماشای سریال باشید،احتمالا سریال اسکوئید گیم را به خاطر می‌آورید. سریالی محصول کره جنوبی برای شبکه نتفلیکس، که در زمان انتشار غوغای بسیاری به پا کرد. با انتشار سریال در سال 2021 و استقبال بی‌سابقه بینندگان و منتقدین، شبکه نتفلیکس به فکر ساخت فصل دوم آن افتاد. ساخت فصل دوم سریال از جولای 2023 آغاز شده است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره داستان سریال و تاریخ دقیق انتشار آن در دسترس نیست. امیدواریم فصل دوم سریال بازی مرکب تبدیل به یکی از مهیج‌ترین سریال های ترسناک 2024 شود.

سریال Generation Z

سریال ترسناک 2024

  • تاریخ پخش: سال 2024
  • ژانر: کمدی، ترسناک
  • کارگردان: بن ویتلی (Ben Whealty)
  • بازیگران: سو جانستون، رابرت لیندزی، لوئیس گریبن، آنیتا دابسون و …

در میان جدیدترین سریال های ترسناک ۲۰۲۴ نام سریال Generation Z به چشم می‌خورد. این سریال بریتانیایی توسط بن ویتلی برای شبکه 4 ساخته شده و پخش آن از سال 2024 آغاز می‌شود. داستان با واژگونی یک کامیون ارتشی خارج از شهر خیالی بامبی آغاز می‌شود. سرنشینان کاروان با استنشاق یک گاز شیمیایی، تبدیل به زامبی شده و به جوانان شهر حمله می‌کنند. طبق خبرهای رسیده فصل اول این سریال جدید ترسناک 2024 شامل 6 قسمت است.

سریال Parasyte: The Grey

سریال ترسناک انگل: خاکستری

  • تاریخ پخش: سال 2024
  • ژانر: اکشن، ترسناک، علمی-تخیلی
  • بازیگران: کو کیو-هاون، جئون سو-نی، جونگ هیون لی و …

سریال کره ای انگل: خاکستری یکی از سریال های ترسناک 2024 محصول کره جنوبی است. این سریال، که با نام Gisaengsu: Deo Geurei نیز شناخته می‌شود، براساس مجموعه مانگا Kiseijuu اثر ایواکی هیتوشی (Iwaaki Hitoshi) ساخته شده است. داستان این سریال با آلوده شدن جونگ سو این به یک انگل آغاز می‌شود. او زندگی عجیبی را همراه با انگل، که در تلاش است مغز او را در اختیار بگیرد، آغاز می‌کند. در ادامه میبینیم جونگ سو این به گروهی موسوم به “The Grey” می‌پیوندد، گروهی که همه اعضایش این انگل را دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی 20 مینی سریال کره ای تینیجری+ خلاصه داستان

سخن پایانی

از اینکه بار دیگر با یکی از مقالات مستر دیالوگ، با محوریت معرفی سریال‌های ترسناک سال 2024، با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. با توجه به ماهیت ژانر وحشت و پتانسیل آن برای دربرگرفتن صحنه‌های وحشتناک، تماشای این آثار را به افراد زیر 15 سال توصیه نمی‌کنیم. اما برای بزرگسالان: با شروع سال جدید خود را برای غوطه‌ور شدن در تاریکی، جدال با زامبی‌ها، گم‌شدن در سایه‌ها و تهدید توسط یک عروسک قاتل آماده کنید. به نظر شما جای کدام عناوین در این فهرست خالی است؟ نظرات خود را با ما و دیگر بینندگان در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز بدید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

(امتیازی ثبت نشده)

Loading...

Master of Content

دیدگاهتان را بنویسید